Radio 1quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Wolk het volgende:
Is de wedstrijd ook via i-net te volgen? Iemand?
quote:PRIO 3 TS431 STELLENDAMHOF 67 ROTTERDAM HV ZONDER GEVAAR
1400431BRW ROTTERDAM ( KAZERNEALARM POTTUMSTRAAT )
1400999BRW ROTTERDAM-RIJNMOND ( MONITORCODE )
Een F1 speler van Feyenoord? Altijd beter dan Bosschaart natuurlijkquote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Camplo het volgende:
Wie is Drenthe?
Talentvolle jeugspeler.quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Camplo het volgende:
Wie is Drenthe?
Ik bedenk met beeld dat ie bedoeld...quote:
Als die Klaasjan in twee'n schopt krijgt hij een standbeeld.quote:Op zondag 23 april 2006 13:37 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Een F1 speler van Feyenoord? Altijd beter dan Bosschaart natuurlijk![]()
Jammerquote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Pfff, Rosenberg keihard op de paal!
Waar luister jij danquote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Pfff, Rosenberg keihard op de paal!
Mwahaha ik denk eerder nog twee voor Ajax, tenminste dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Nega het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel, iig geen 6 gaols voor Feyenoord
Versatelquote:
En bedankt... nu ben ik eraf gegooid.quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef Camplo het volgende:
http://www.xs4all.nl/~remco0/livescanner.htm
Duurt ff en paar keer reconnecten. Calamiteiten stream moet je hebben.
Niet allemaal tegelijk updaten nu!!!
Dan hoor ik niks![]()
Weet ik, maar die zijn nog niet door. En bovendien is kevindinges voor Ajax en niet voor Grunn.quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Groningen nog minder hoor, die werden 5de.
Er is maar 1 ploeg die het wel verdient, en die speelt straks pas.
PSVquote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Nega het volgende:
[..]
Tuurlijk, de beste club van Nederland scoort er op los..
iddquote:Op zondag 23 april 2006 13:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar die zijn nog niet door. En bovendien is kevindinges voor Ajax en niet voor Grunn.
Bij jou loopt ie eerder dan bij mij...quote:
Als er al clubs waren die freewheelend naar de play-offs konden toeleven dan waren het Feyenoord en AZ die al weken wisten dat het kampioenschap niet haalbaar was en het gat met de rest groot genoeg.... Ajax en Groningen hebben er tot het laatst voor moeten vechten!quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Smeich het volgende:
[..]
En dan ervan uitgaan dat deze playoffs gewoon ruk zijn he! Feyenoord helemaal moe gestreden om op een mooie positie in de oorspronkelijke competitie te komen en dan tegen een ploeg spelen die, naar t uitzag, geen flikker had uitgevoerd de gehele competitie. Beetje logisch dat Ajax dan na zo'n rukseizoen meer krachten heeft om t in de playoffs te laten zien. Het lijkt er gewoon op dat je de gehele compeititie moet zuigen om alsnog naar de C.L. te kunnen![]()
Een duidelijke niets.quote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef Saekerhett het volgende:
Hoor die Feyenoordsupporters dan: Alles of niets ole ole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |