quote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef Saekerhett het volgende:
Hoor die Feyenoordsupporters dan: Alles of niets ole ole.
?quote:Op zondag 23 april 2006 13:41 schreef Urquhart het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
quote:
7-3, schat.quote:
Dat hoeft natuurlijk niet persé een voordeel voor Feyenoord en AZ te zijn...quote:Op zondag 23 april 2006 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er al clubs waren die freewheelend naar de play-offs konden toeleven dan waren het Feyenoord en AZ die al weken wisten dat het kampioenschap niet haalbaar was en het gat met de rest groot genoeg.... Ajax en Groningen hebben er tot het laatst voor moeten vechten!
We zitten weer helemaal op een lijn Jelle, bijna engquote:
Laatste tijd draait hij beter ja.quote:Op zondag 23 april 2006 13:42 schreef zolTan15 het volgende:
en niemand moet boukhari, toch scoort hij (de laatste wedstrijden) vaak?
Idd, ik zou Babel er in zetten als extra kracht voorinquote:Op zondag 23 april 2006 13:42 schreef Corksterr het volgende:
7 Feyenoord-goals. We zijn er nog niet.
nee maar het is ook zeker geen nadeel. je kunt lang en kort lullen maar het moet gewoon in deze wedstrijden gebeuren, dat wist iedereen van tevorenquote:Op zondag 23 april 2006 13:42 schreef Old_Skool het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet persé een voordeel voor Feyenoord en AZ te zijn...
Misschien is het meer tijd voor Lee Towers...quote:
alleen ik ben wat snellerquote:Op zondag 23 april 2006 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten weer helemaal op een lijn Jelle, bijna eng
what's in a namequote:
Echte supporter dat je hier nog blijftquote:Op zondag 23 april 2006 13:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vrees dat het nu toch wel echt onmogelijk is.
Er zit niks anders op dan alles of niets te gaan spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |