Hij zong het ook voor de vrouw wiens man weggelopen was hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg lief van Paul dat ie voor cato en haar moeder een liedje ging zingen.![]()
Denk eraan hé !quote:Op maandag 8 mei 2006 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zong het ook voor de vrouw wiens man weggelopen was hoor.
Dat wijf mocht er zeker wezenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:36 schreef tralalala het volgende:
Haat haat haat, Mohammet en achmed in het kwadraat![]()
Oer oer oer, Pascal is heel stoer![]()
dat is waar, maar toch deed paul wel erg raar, net alsof marco niet mocht zingen ofzo. maar aan wie dat nou lag weet ik niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nee hoor, in de internet afterparty speelde dat meisje een nummer en Marco zong mee
mischien ging ie wel buiten de afspraken om dingen doenquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:55 schreef boneyard het volgende:
[..]
dat is waar, maar toch deed paul wel erg raar, net alsof marco niet mocht zingen ofzo. maar aan wie dat nou lag weet ik niet.
As zaterdag 20.00 ned 3 Mooi weer de leeuw. vergeet niet te kijken want het is nog niet afgelopen,.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat het voorlopig de laatste uitzending was van MWDL !!
@ Maril, iedereen kan vergissenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:09 schreef maril het volgende:
[..]
As zaterdag 20.00 ned 3 Mooi weer de leeuw. vergeet niet te kijken want het is nog niet afgelopen,.![]()
Hm....quote:Een therapeutisch programma met klei. Paul haalt zanger Dave uit de ouwe doos en moeders worden in het zonnetje gezet.
as usualquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben naar de opnames geweest. Best leuke show! het internetdeel is wel stukken minder
Oh ThomasBerge; hij maakt tegenwoordig niet meer zo'n leuke nummers, dus dat is een beetje passéquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die andere
remember je oude username![]()
Wat leuk voor je !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben naar de opnames geweest. Best leuke show! het internetdeel is wel stukken minder
Twee uur ongeveer. ik heb zeer regelmatig helemaal dubbel gelegenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk voor je !
Hoe lang duurde de opname's?
Leuk ! Ik zal er ook graag naar toe willenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Twee uur ongeveer. ik heb zeer regelmatig helemaal dubbel gelegen
Dave komt uit nederland, maar woont al jaren in Frankrijk !!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:52 schreef Urquhart het volgende:
Was die zanger Dave niet die Fransman?
Okquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk ! Ik zal er ook graag naar toe willen![]()
[..]
Dave komt uit nederland, maar woont al jaren in Frankrijk !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |