Jij trapt nooit ergens in.quote:
kan poweryoga ook voor iemand die zijn benen niet of nauwelijks kan gebruiken? zo ja moet ik er maar eens wat informayie over gaan zoeken...quote:Op zondag 23 april 2006 13:20 schreef SHE het volgende:
Poweryoga kan iedereen is heerlijk voor zowel lichaam als geest
Absoluut!!quote:Op zondag 23 april 2006 13:24 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
kan poweryoga ook voor iemand die zijn benen niet of nauwelijks kan gebruiken? zo ja moet ik er maar eens wat informayie over gaan zoeken...
Nu ja, zeg, jullie dikkerds (jaaaa sla me maarquote:Op zondag 23 april 2006 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar goed, over wat je hierboven zei: ik kan het alleen maar met je eens zijn en ik voel me ook aangesproken. Maar dan meer van "tsja, ze heeft gewoon gelijk". Maar ik ben alweer 18 kilo verwijderd van dat punt dat ik dacht: tot hier en niet verder. (naar beneden dan hè)
quote:Op zondag 23 april 2006 13:17 schreef milagro het volgende:
[..]
moet ik met jou rekening houden ?
Nee hoor, dan kan je weinig meer zeggen denk ik, bedoel in het algemeen.
ik zie je niet vallen over opmerkingen als gratenpakhuis als het om een maatje 36 gaat.
Dat keur ik ook niet goed
dat het lastig is om af te vallen als je eenmaal echt te zwaar bent, true, maar je bent zover gekomen door je eigen schuld, door te laat aan de rem te trekken, en pas te gaan nadenken op het moment dat je echt geconfronteerd wordt, fysiek, met je overgewicht.
Niet mijn eigen schuld hoor. En fysiek heb ik nog nooit ergens last van gehad. Als ik bij een dietiste hoor dat ze n.a.v. een eetdagboek niet weet wat ze hieraan moet veranderen en dat niks voor mij kan doen en zegt dat ik zelf wel dietiste kan worden, dat arsten ook voor een raadsel staan, wie ben jij dan in godsnaam om te zeggen dat het mijn schuld is en dat ik te laat aan de rem heb getrokken? Met 8 jaar zat ik al op een afvalclub dus alsjeblieft zeg![]()
niemand, uitzonderingen daargelaten, wordt dik van gezond en niet teveel eten, en genoeg bewegen. Ikke wel, ben ik de uitzondering zeker, heb ik dat.
Jezus doe es niet zo zieligquote:Op zondag 23 april 2006 13:05 schreef sweaty het volgende:
[..]
Lezen is ook niet je sterkste kant (moet ik zeggen, inderdaad), maar waar heb ik geschreven dat alle mannen maat je 46+ preferen, ik niet hoor. Ik had het alleen over mijn man en dat er meer mannen zijn die van een maatje meer houden, maar daar niet voor uit durven komen. Dan heb ik het toch niet over alle mannen????
Wat fijn dat jij lekker slank bent met rondingen, echt op die informatie zit ik te wachten![]()
Ik hoop niet dat jouw avatar een foto van jou is, want dan heb je misschien een goed lichaam , maar wel met een rotkop erop
Oooooooh Arcee, je moest eens weten, hoe ik ergens in kan trappenquote:Op zondag 23 april 2006 13:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij trapt nooit ergens in.
Ben je veel te gehaaid voor.
right on sisterquote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef milagro het volgende:
[..]
En ik moet zeggen, door bepaalde posts van SHE , elders op dit forum, ben ik ook weer gemotiveerd geraakt, het is gewoon veel simpeler dan ik dacht, tevreden zijn met je lijf weer, het is een keuze, en die is aan mij
Ik denk dat het voor jou ook een hoop zou schelen als je iets van die diepgewortelde frustratie loost.quote:
Die waar je dit op antwoordde:quote:Op zondag 23 april 2006 13:28 schreef milagro het volgende:
En ik moet zeggen, door bepaalde posts van SHE , elders op dit forum, ben ik ook weer gemotiveerd geraakt
Wahahahaha, quote van de maand.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:54 schreef milagro het volgende:
terwijl het je toch aan je door een wildvreemde anaal genomen reet zou moeten roesten wat iemand "van mijn leeftijd" vindt
Joh laat mij lekker een rotkop hebbenquote:
sex is ook goed voor je figuurquote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die waar je dit op antwoordde:
[..]
Wahahahaha, quote van de maand.
Maar 't topic zat al dicht.
Je mag alles zeggen maar het komt een beetje slap over, geef gewoon toe dat het een uncalled for rotopmerking is, dat zou je meer sierenquote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef sweaty het volgende:
Jezus doe es niet zo zielig
Ah joh laat mij lekker zielig zijn, ik ben zwanger dus het zullen de hormonen wel zijn.![]()
Of is dat ook een excuus en mag ik dat ook niet zeggen?
Welles, en stoer.quote:Op zondag 23 april 2006 13:30 schreef milagro het volgende:
Oooooooh Arcee, je moest eens weten, hoe ik ergens in kan trappen
Ik ben echt zo gehaaid niet, als je denkt, hoor
nou, niet zo flauw ouwe dikke koeien uit de modderige sloot halen, Arceequote:Op zondag 23 april 2006 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die waar je dit op antwoordde:
[..]
Wahahahaha, quote van de maand.
Maar 't topic zat al dicht.
Ik vond 't een geweldig moment van je.quote:Op zondag 23 april 2006 13:35 schreef milagro het volgende:
nou, niet zo flauw ouwe dikke koeien uit de modderige sloot halen, Arcee
ook ik heb mijn mindere momenten, ja
Juist, zo kan 't ook dus.quote:ik doelde uiteraard op de zeer informatieve posts inzake fitness en voeding
Nou nou, wat een onzin toch iedere keer.quote:Op zondag 23 april 2006 12:56 schreef milagro het volgende:
en nogmaals, een maatje meer , dat is voor de meeste mannen echt niet een dame met maat 46/48, hoor.
dat jouw vriend op dikke vrouwen valt, betekent niet dat de meeste andere mannen dat ook doen, maar er niet voor uit durven komen.
mannen houden van rondingen, ja, volslank misschien een aantal daarvan, maar 46/48 is niet volslank dat is gewoon dik, te dik.
ik houd van magere pezige jongensachtige mannenlijvenquote:Op zondag 23 april 2006 13:34 schreef Jerruh het volgende:
hoe zit dat eigenlijk bij dikke mannen? veel vrouwen die een klein buikje bij mannen schijnbaar wel leuk vinden. mannen zeiken bij vrouwen volgens mij veel sneller over iets te dik zijn dan andersom. hoe komt dat of ligt dat ergens anders?
lieverd, ik heb getraindquote:Op zondag 23 april 2006 13:37 schreef milagro het volgende:
[..]
ik houd van magere pezige jongensachtige mannenlijven
zeg, Jerruh.......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |