quote:Op zondag 23 april 2006 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
+ de financiele middelen.
Ik weet dat ik meer zou moeten bewegen, maar ik heb geen geld voor een sportschool en ik heb gare knieën, waardoor zwemmen / hardlopen ook afvallen. Fietsen in R'dam is hell, met alle slechte fietspaden en de stoplichtenoerwouden. Wat moet je dan? Het is heel moeilijk iets te vinden dat je met regelmaat kan doen, niet teveel kost en m'n knieën niet verder sloopt.
* SHE houdt van het type surf dude ..liever ietsie te mager dan gespierd of grootquote:Op zondag 23 april 2006 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk zijn we nu meer een discussie naar het hoe en waarom van dik zijn aan het voeren dan dat we het over het 'waarom vinden we dikke mensen niet aantrekkelijk' hebben.
Ik moet trouwens wel eerlijk bekennen dat ik ook geen echt dikke man hoef. En dan bedoel ik zo'n exemplaar waarbij de bierbuik over de spijkerbroek/zwembroek hangt....*ril*
quote:Op zondag 23 april 2006 11:45 schreef SHE het volgende:
veel mensen weten ook niet dat bv koolhydraten tot op DNA niveau invloed hebben...dat is heftig hoor.
hardlopen, de snelste weg naar een mooi lichaam. Kost niets...op een paar echt goede schoenen na.quote:
Dat trekken m'n knieën dus nietquote:Op zondag 23 april 2006 11:47 schreef SHE het volgende:
[..]
hardlopen, de snelste weg naar een mooi lichaam. Kost niets...op een paar echt goede schoenen na.
Het is kut, het is niet leuk..maar je bent sneller klaar dan met andere sporten EN je traint je hele lichaam in 1 keer.
Ja, alleen kùnnen veel mensen dat niet bereiken omdat ze er bijvoorbeeld het verstand, het geld of de discipline niet voor (over) hebben. Maar om dan 'eigen schuld, dikke bult' te roepen gaat mij weer te ver. Dat is makkelijk praten als je zelf gewoon een lekker lijf zonder moeite hebt.quote:Op zondag 23 april 2006 11:45 schreef SHE het volgende:
Het is bijna rocket science, maar het is echt mogelijk...voor elk mens, om een mooi gezond lichaam te verkrijgen
Ik begrijp jequote:
Maar als je 100+ kilo bent dan kan je niet beginnen met hardlopen (arme gewrichten).quote:Op zondag 23 april 2006 11:47 schreef SHE het volgende:
hardlopen, de snelste weg naar een mooi lichaam. Kost niets...op een paar echt goede schoenen na.
Het is kut, het is niet leuk..maar je bent sneller klaar dan met andere sporten EN je traint je hele lichaam in 1 keer.
Als je in Rotterdam gaat hardlopen kost 't je wel weer je longen vanwege de smerige lucht.quote:Op zondag 23 april 2006 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je 100+ kilo bent dan kan je niet beginnen met hardlopen (arme gewrichten).
Hardlopen heeft dus ook beperkingen, maar is idd ideaal om gewicht kwijt te raken.
je hoeft ook niet als een josti te rennen..ook > 100 kg kun je lopen...snelwandelen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 april 2006 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je 100+ kilo bent dan kan je niet beginnen met hardlopen (arme gewrichten).
Hardlopen heeft dus ook beperkingen, maar is idd ideaal om gewicht kwijt te raken.
Dus wat je bedoelt is dat het om uitstraling gaat? Je onpraktisch en geen vrijheid begrijp ik niet helemaal.quote:Op zondag 23 april 2006 11:48 schreef Technicolor het volgende:
Ochja, en de reden dat dikke vrouwen afzichtelijk lelijk zijn is vooral omdat het onpraktisch is en het geen vrijheid uitstraalt.
Heb je m'n post gelezen, SHE?quote:Op zondag 23 april 2006 11:49 schreef SHE het volgende:
[..]
slechte knietjes > zwemmen
net zo effectief als lopen
Hardlopen is idd ideaal. Ik ben nu net 2 maandjes aan het kickboksen en zie nu al vooruitgang in de buikstreekquote:Op zondag 23 april 2006 11:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Nog meer beperkingen dusquote:Op zondag 23 april 2006 11:50 schreef Duvel het volgende:
Als je in Rotterdam gaat hardlopen kost 't je wel weer je longen vanwege de smerige lucht.
Nou sorry, dat zijn ook gewoon excuses.quote:
Sorry babe, ik ben idd wat slordigquote:Op zondag 23 april 2006 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je m'n post gelezen, SHE?
Ik héb gezwommen, 3 dagen per week, en op een gegeven moment verging ik van de pijn in m'n linkerknie, ik kon bijna niet meer normaal lopen. Baalde er echt van, maar ik moest er mee stoppen.
Ik heb het ook bij een avond dansen ofzo, waar je dus vaak kniebewegingen maakt, écht zo'n pijn.
Het kraakbeen (ofzo) in m'n knie is rafelig, waardoor ik erg snel pijn krijg.
En wat zegt de dokter? Is er echt niets aan te doen? Mijn vader had knieklachten, kleine operatie en hij loopt nu halve marathons zonder problemen. Niet dat dat op iedereen van toepassing is, maar ook hij dacht dat hij nooit van die klotekniepijn af zou komen.quote:Op zondag 23 april 2006 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
op een gegeven moment verging ik van de pijn in m'n linkerknie, ik kon bijna niet meer normaal lopen.
Dik zijn beperkt je in de mogelijkheid om te doen en te laten wat je wil en je in je uithoudingsvermogen, dat is onpraktisch vanuit een "jager-verzamelaars"-visie. (quote:Op zondag 23 april 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus wat je bedoelt is dat het om uitstraling gaat? Je onpraktisch en geen vrijheid begrijp ik niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |