abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 april 2006 @ 18:57:26 #151
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_37319295
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:35 schreef davonovski het volgende:
Na de meeste posts gelezen te hebben; je wordt iets niet alleen door te doen, ook door te ondergaan. Probeer niet teveel iets te pushen om te worden, accepteer het proces waarin je iets wordt.
Ah ja, Nouja.

Ik vertaal het zo: "Ik kan eindelijk mijn fingers op dingen plaatsen, nu nog weten hoe er mee om te gaan"

Great power comes with great responsibilty-- Spidermen
Mundus vult decipi
pi_37319628
Joh, je moet er zelf maar achter komen. Ik hoop alleen dat je jezelf niet teveel verliest in het idee dat je door je planningen en het lezen van boeken iets kan worden naar jouw ideaalbeeld. Helaas ga je streef je jezelf dan voorbij. Zeker als je denkt dat je al ergens over beschikt en dat je hiermee alleen nog moet leren om te gaan.

Heh.
YOU'RE THE MAN NOW DOG !
http://www.ytmnd.com/
  woensdag 26 april 2006 @ 20:02:56 #153
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_37321660
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef davonovski het volgende:
Joh, je moet er zelf maar achter komen. Ik hoop alleen dat je jezelf niet teveel verliest in het idee dat je door je planningen en het lezen van boeken iets kan worden naar jouw ideaalbeeld. Helaas ga je streef je jezelf dan voorbij. Zeker als je denkt dat je al ergens over beschikt en dat je hiermee alleen nog moet leren om te gaan.

Heh.
Ok, ik zeg te veel. Bepaalde woorden hebben minder waarde dan anderen natuurlijk.

Ik beschik natuurlijk over wat. Gelukkig maar.. Anders zou ik niks waard zijn!
Mundus vult decipi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')