Ach, programma's als *met een knoop in je zakdoek* slaan zeer goed aan bij het Fransje Bauer publiek dus waarom zou FOK! geen gebruik maken van het gegeven dat mensen in NL het nu eenmaal aandoenlijk vinden als programma;s (en sites) gebruik maken van minder begaafden?quote:Op zondag 23 april 2006 02:26 schreef Drugshond het volgende:
Meki vraagt in hoeveelvoud die brief gekoppieerd moet worden![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 17:39 schreef sp3c het volgende:
eeuwige faam en je mag op Drugshond zijn verjaardagsfeestje komen
quote:Op maandag 24 april 2006 17:39 schreef sp3c het volgende:
eeuwige faam en je mag op Drugshond zijn verjaardagsfeestje komen
Je krijgt zelfs 15 euro per uur betaald. Jammergenoeg heb je maar 1 werkdag werkseconde per week waarin je 8 nieuwsberichten moet maken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:21 schreef Backdoorman het volgende:
wat verdient dat?? voor 9 euro per uur doe ik het!
Het is voor alle leeftijden hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
ik heb opzich er wel oog naar..
Alleen ik zal zeker geen kans vertellen zolang ik niet mijn leeftijd vertel?
lang verhaalquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is voor alle leeftijden hoor. Aan je email te zien ben je uit 72. Maakt toch niet uit, als je 's ochtends tijd hebt
f.c.hogervorstquote:This is the Postfix program at host nandorin.fok.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not be
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The Postfix program
<f.c.hogervorst@hccnet.nl> (expanded from <frontpage@fok.nl>): host
mx2.xs4all.nl[194.109.24.138] said: 550 5.1.1 <f.c.hogervorst@hccnet.nl>...
User unknown (in reply to RCPT TO command)
Final-Recipient: rfc822; f.c.hogervorst@hccnet.nl
Original-Recipient: rfc822; frontpage@fok.nl
Action: failed
Status: 5.0.0
Diagnostic-Code: X-Postfix; host mx2.xs4all.nl[194.109.24.138] said: 550 5.1.1
<f.c.hogervorst@hccnet.nl>... User unknown (in reply to RCPT TO command)
Dus je bent eigenlijk jong of wat? Dat maakt ook niet uit, als je maar gewoon over redelijke schrijfcapaciteiten bezit. Ikzelf ben ook pas 15 hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
lang verhaal
ik heb dit adres dus al een aantal jaar..
ik hoorde van MSN en dacht kom laat ik ook eens 1tje aanmaken
ik keek die dag james bond..
ik probeerde Sebas007 en die was al bezet .. sebas0072 it is
ik heb je trouwens even geadd op msnquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk jong of wat? Dat maakt ook niet uit, als je maar gewoon over redelijke schrijfcapaciteiten bezit. Ikzelf ben ook pas 15 hoor
frontpage@fok.nl gaat door naar de verschillende SA's van de Frontpage en de admins. De mailbox van Ferdo zit waarschijnlijk vol of is afgesloten. De rest (waaronder ik) heeft je mail wel ontvangen. Stuur je straks een reactiequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:24 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb toch maar even een nogal uitgebereid berichtje gestuurd
Edit:
[..]
f.c.hogervorstFrontpage@fok gaat door naar f.c.hogervorst of zo ?
ok, bedankt alvastquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
frontpage@fok.nl gaat door naar de verschillende SA's van de Frontpage en de admins. De mailbox van Ferdo zit waarschijnlijk vol of is afgesloten. De rest (waaronder ik) heeft je mail wel ontvangen. Stuur je straks een reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |