Vind ik niet ergquote:Op maandag 24 april 2006 10:42 schreef Berkery het volgende:
Bow wow wow
Indochine
Van katoen
White Lion
Motorhead
Gathering
Aerosmith
Waterboys
Pennywise
Er zit wel een enkele the-band bij, hoop niet dat het erg is.
quote:Op maandag 24 april 2006 10:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
he ranja, radiohead heeft ook 9 letters![]()
Ja enquote:Op maandag 24 april 2006 10:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
he ranja, radiohead heeft ook 9 letters![]()
oh ik dacht dat je daar zo'n hekel aan had. excusesquote:
Jij doet alleen vragen over bands die je goed vindt?quote:Op maandag 24 april 2006 11:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
oh ik dacht dat je daar zo'n hekel aan had. excuses![]()
quote:probeert de bouw van een muur over de westelijke Jordaanoever tegen te houden! Hij heeft zijn concert op 22 juni in een park in de Israëlische hoofdstad Tel Aviv verplaatst naar Neve Shalom, een stadje waar joden en Arabieren samenleven. Hiermee wil hij zijn steun betuigen aan een pro-Palestijnse beweging die de aanleg van een veiligheidsmuur langs de Westelijke Jordaanoever door Israël probeert te verhinderen.
die mogelijkheid heb ik ook trouwens, want zo vaak kom ik niet aan de beurtquote:Op maandag 24 april 2006 11:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij doet alleen vragen over bands die je goed vindt?
quote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef peaceman het volgende:
Roger Waters

Dat is snel!quote:Op maandag 24 april 2006 11:38 schreef bigshadow het volgende:
two gallants?
Dit draai ik nu al 2 dagen en heb ik vorige week nog gevraagdquote:
Ze is niet Nederlands en Jools Holland is dichterbij dan je denktquote:Op maandag 24 april 2006 12:19 schreef belsen het volgende:
Jools Holland.
Of gewoon een Nederlandse?
Ja..quote:Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef MaJo het volgende:
Jools Holland is toch een man?
Je bent loei-heet!!!quote:Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef Z het volgende:
Judy Holland oid? Of Jody? Iets met en 'j' zingt door m'n kop.
Was ook een moeilijke hint BS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |