verdomd.quote:
Reniet Vrieze van een band waarvan ik de naam kwijt ben ('t geheugen is een zeef vandaag)quote:Op maandag 24 april 2006 18:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
anagram van zijn naam
retire i've zen
Die was van de Jack Of Hearts. Pilgrims dus.quote:Op maandag 24 april 2006 19:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Reniet Vrieze van een band waarvan ik de naam kwijt ben ('t geheugen is een zeef vandaag)
trouwens ook niet herkend van de foto's
Toch ken ik ze van Can't resist en niet van White manquote:Op maandag 24 april 2006 18:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het bekendste wapenfeit van de band was de single 'White Man'..
Ja, diequote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die was van de Jack Of Hearts. Pilgrims dus.
DAAR KON IK DUS NIET OPKOMEN!quote:
't Kwartje viel hier ineens.quote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
DAAR KON IK DUS NIET OPKOMEN!
Heb ze verdomme nog wel live gezien >< Wist alleen niet meer hoe ze heette![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zelfs zeggen: zeker de Snevo'squote:
Tja, foto's van de Tröckener Kecks en The Jack Of Hearts zijn ook zeer zeldzaam, en concerten gaven ze ook nooitquote:
Je kunt blind gokken.quote:Op maandag 24 april 2006 21:16 schreef ranja het volgende:
Toen ik de Kecks voor het laatst zag had hij nog een alpino op (dat was hij toch?) en Jack of Hearts heb ik me altijd verre van gehouden.
en ik heb tijdelijk geen geluid
kan het me vaag herrineren.. ze speelde op een gegeven moment The Ramomes.. dacht het voorprogramma van The Shavers.. vond het matig.. niet superquote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen: zeker de Snevo's
Met idd links Theo Vogelaars (ex-Kecks) en rechts Fred Kienhuis, de voormalige zanger van The Jack Of Hearts
belsen +2
edit: pech, Prep - waren ze leuk live?
Dat lijkt haast wel de stem van Fred Kienhuis! maar dat kan dus nietquote:
Maar Evert-Jan is briljant.quote:Op maandag 24 april 2006 21:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat lijkt haast wel de stem van Fred Kienhuis! maar dat kan dus niet
@Prep: ah, jammer, maar ligt vast aan de liedjes; die vind ik op plaat ook maar zo-zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |