Precies! En dan leggings gaan aantrekken ! aaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vaak wel bij héél erg dikke mensen het idee dat ze zichzelf dan dusdanig onaantrekkelijk vinden dat ze meteen alles maar verslonzen: haren, kleding, make-up etc. Tsja, dat helpt niet echt mee.
Rozequote:Op zaterdag 22 april 2006 21:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Precies! En dan leggings gaan aantrekken ! aaaaaaaaaaaaaaaaa
Waar is de vreet-smiley?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, dat is anorexia, de andere kant van het spectrum.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
natuurlijk the pink surprise.
Volgens mij niet helemaal de pink surprise waar zoalshetis op doeldequote:
sorry?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:14 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Hee markster,
was dat maurice of niet??
ja hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mag ik even overgeven?
Het is dat je het zegt, maar dat tasje was me helemaal niet opgevallenquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:26 schreef Isabeau het volgende:
dat tasje kàn natuurlijk niet as accessoire
Dat is niet dik, dat is vetquote:
Inderdaad. Jij snapt het. Het feit dat der buik eronder hangt (ala sexy blote buik van de breezersletjes) valt inene in het niets.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Afgezien van het feit dat betreffende dame al wat op middelbare leeftijd is, maakt ze zichzelf nodeloos nog onaantrekkelijker met die schoenen en sokken(nog afgezien van het onzorgvuldig dragen van een bloemetjesjurk) En dat tasje kàn natuurlijk niet as accessoire en ook is een permanentje niet meer helemaal van deze tijd.
Dus hoort er ook een stevige cup bijquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:21 schreef Fliepke het volgende:
Ik denk dat de verhoudingen tussen verschillende delen van het lichaam dan zoekraken.
Zowaar het enige modebewuste aan haarquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef Markster het volgende:
Inderdaad. Jij snapt het. Het feit dat der buik eronder hangt (ala sexy blote buik van de breezersletjes) valt inene in het niets.
Nou ja, jij overdrijft ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:34 schreef Markster het volgende:
even serieus, hoe kan je zo door het leven gaan
En dan durf ik al bijna niet over straat als ik een puistje heb
De rede waarom lelijke wijven meestal skater of alto zijn ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, jij overdrijft ook
Maar er schijnt dus een grens te zijn waarna het je niets meer kan schelen, dat heb ik ooit ergens gelezen; ik spreek niet uit ervaring. En je moet wel, als verdedigingsmechanisme een soort muur opbouwen tegen blikken en dergelijke, anders valt er niet mee te leven en kom je ook niet meer buiten. En wie weet hoe ongelofelijk veel dikke mensen er daadwerkelijk niet meer buiten komen...
Nou ja, realistisch gezien kan je wel doen alsof je wel aantrekkelijk bent als je dat niet bent, maar ook dan word je nagekeken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:42 schreef Markster het volgende:
De rede waarom lelijke wijven meestal skater of alto zijn ?
Eigenlijk wel logisch, een alternatief is immers toch niet haalbaar. Het stoort me ook geen moment dat ik nooit miljonair zal worden. Ik heb geen miljoen nodig om me te vermaken. Zo zal het ook wel met een normaal uiterlijk zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, jij overdrijft ook
Maar er schijnt dus een grens te zijn waarna het je niets meer kan schelen, dat heb ik ooit ergens gelezen; ik spreek niet uit ervaring. En je moet wel, als verdedigingsmechanisme een soort muur opbouwen tegen blikken en dergelijke, anders valt er niet mee te leven en kom je ook niet meer buiten. En wie weet hoe ongelofelijk veel dikke mensen er daadwerkelijk niet meer buiten komen...
Het valt mij op dat meestal lelijke wijven alto/skater zijn. Van die onverzorge, maar ook gewoon van nature niet zulke knappen meiden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, realistisch gezien kan je wel doen alsof je wel aantrekkelijk bent als je dat niet bent, maar ook dan word je nagekeken.
En als je het lelijke aandikt dan lijkt het net alsof je het zo bedoeld had.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:46 schreef Markster het volgende:
Het valt mij op dat meestal lelijke wijven alto/skater zijn. Van die onverzorge, maar ook gewoon van nature niet zulke knappen meiden.
Als je dik bent krijg je vaak ook een plofkop en dat maakt je gezicht ook niet knapper imo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Het valt mij op dat meestal lelijke wijven alto/skater zijn. Van die onverzorge, maar ook gewoon van nature niet zulke knappen meiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |