BIIIIIG TIIIIIMEquote:
was die wel goed danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
BIIIIIG TIIIIIME(O nee, da was WM 22
)
ik erger me er gewoon niet aanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:24 schreef jozef444 het volgende:
Mja weet je ik heb me weer gigantisch zitten ergeren aan de mcmahon promo's tis gewoon 1 grote egotrip dat hij nu weer zoveel op tv is terwijl ze der zoiets leuks van hadden kunnen maken.
Ik wel. Mateloos zelfs. Er zijn op dit moment gewoon te veel 'phony' storylines: Die heel "God" story line met Mcmahon en HBK gaat helemaal nergens over. Zo een build-up naar Backlash en dan zo een trieste uitkomst. Verder wordt ik van die hele spirit squad een beetje verdrietig. Leuk als 'jobbers' maar totaal niet in staat om een main event te dragen(want nu af en toe gebeurt)quote:
Ik vond het al onbegrijpelijk dat Taker tijdens Wrestlemania tgen Mark friggin Henry moestquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Feud tussen Taker en Khali gaat trouwens ook big time sucken hoor. Die khali kan geen flikkerLaatst van een vriend de match Giant Gonzalez - Taker gezien, wat een drama was dat. En Khali is volgens mij net zoiets. Grote kerel, kan niks
Helemaal mee eens ( behalve flair..) Big show is ook wel ok. Maar ik geef die Khali even het voordeel van de twijfel, al is hij inderdaad niet te verstaan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vond het al onbegrijpelijk dat Taker tijdens Wrestlemania tgen Mark friggin Henry moestTaker heeft wel meer belachelijke tegenstanders gehad zoals"Big show en Albert, Giant Gonzalez (echt een kut feud en dat pak dat hij aanhad tijdens Wrestlemania 9, bwahaha), King Kong Bundy (afschuwelijk) Big Bossman
, Ric Flair...
![]()
We hebben het hier over the Undertaker!! Laat hem eens een wrestlemania tegen Angle doen.
Het betere werk was tegen HHH, Diesel en Orton.
Zit er niet in nee. Hij zou misschien naar TNA gaan maar wilde teveel geld. Toch wel jammer...Een stuk of twee, drie "namen" ( The rock, stone cold, goldberg) zou het niveau zoveel omhoog brengen. Daardoor kunnen andere upcomers, zoals de geschorste Randy Orton, beter gedeien..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef Magneet het volgende:
Goldberg komt echt nooooit meer terug, hij wilt niet en bij wwe heeft hij het ook verbruid
Mooi! Mr hype met 3 moves en dat is het dan. Beetje brullen en zo...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef Magneet het volgende:
Goldberg komt echt nooooit meer terug, hij wilt niet en bij wwe heeft hij het ook verbruid
Die moonsault van hem op Angle toen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:53 schreef Magneet het volgende:
Lesnar is idd niet slecht nee maar ben bang met al die lawsuits dat hij ook niet terug wilt komen. Denk dat WWE hem best terug zou willen hebben.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die moonsault van hem op Angle toen...Ouch...
zonder storylines zijn alleen matches van mysterio, rvd en benjamin enzo leuk, puur omdat hun van die belachlijk dwaze moves doen die nog boeiend zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:24 schreef Magneet het volgende:
ZOnder storylines sucked wrestling big time. Juist die maken het entertainment imho.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
zonder storylines zijn alleen matches van mysterio, rvd en benjamin enzo leuk, puur omdat hun van die belachlijk dwaze moves doen die nog boeiend zijn
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Angle is wel klein toen ik hem in het echt zag... niet veel groter dat Mysterio
huh was dat geen shooting star Press??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die moonsault van hem op Angle toen...Ouch...
Ja klopt! My bad, idd een shooting star pressquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
huh was dat geen shooting star Press??
+2 scherpquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ja klopt! My bad, idd een shooting star pressNou ja... het was "bijna" een SSP, want Kidman landde altijd op zijn handen/buik...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |