Ik wel, en ik vond er ontzettend dood. Zulks saaie mensen kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:02 schreef cheukert het volgende:
* cheukert is ook gymnasiast van een categoraal gymnasium
de meeste mensen die hier zeiken, zijn nog nooit eens op een gymnasium geweest
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:10 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
nou, het beeld dat een groepje vwo'ers in elkaar geramd worden door een groep lagere creaturen vmbo'ers is stereotypisch equivalent aan het beeld dat in de meeste amerikaanse scenes wordt gebruikt., namelijk: The bully who's kicking the nerd's ass.
En ik vind dus dat jij dit beeld op één of andere manier....versterkt, ook al is het niet gemeend.
En dát mag niet, want ook ík hang af en toe de gangstah uit.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:36 schreef MrSASO het volgende:
Hahaa dat deed ik ook altijd kneusjes in elkaar trappen, ging ik altijd met Achmed, Hassan, Tyrone, Jamal, Brian en Edsel naar de plaatselijke Gymnasium school.![]()
We zochten altijd de gene uit met de grootste bril en die schopten we altijd met 7 man inelkaar.![]()
Kut gymnasium ook altijd voelen zich altijd superieur tegenover ons.![]()
Tegenwoordig hebben ze internet en durven ze nu eindelijk te praten.![]()
En dat is nou weer triestquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:36 schreef MrSASO het volgende:
Hahaa dat deed ik ook altijd kneusjes in elkaar trappen, ging ik altijd met Achmed, Hassan, Tyrone, Jamal, Brian en Edsel naar de plaatselijke Gymnasium school.![]()
We zochten altijd de gene uit met de grootste bril en die schopten we altijd met 7 man inelkaar.![]()
Jij bent echt een treurige pauperquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:36 schreef MrSASO het volgende:
Nee joh niet alleen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:54 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
En dat is nou weer triest.
Doe het dan in je eentje en niet zonder een goede aanleiding.
Student? Op het gymnasium?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee joh niet alleen.![]()
Gewoon met zeven man op die klote student schoppen.![]()
Zo doen wij dat.![]()
waar laat je je scooter dan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zo doen wij dat.![]()
Volgens www.watvooreikelbenjij.nl ben ik een eikel, maar met ze'n zeuvenen een nerdje schoppen, neequote:Op zaterdag 22 april 2006 22:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zo doen wij dat.![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:10 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
nou, het beeld dat een groepje vwo'ers (gymnasiasten, minder lui dan mensen van het atheneum) in elkaar geramd worden door een groep lagere creaturen vmbo'ers is stereotypisch equivalent aan het beeld dat in de meeste amerikaanse scenes wordt gebruikt., namelijk: The bully who's kicking the nerd's ass.
En ik vind dus dat jij dit beeld op één of andere manier....versterkt, ook al is het niet gemeend.
Nu doe je me denken aan die nep-Turk uit m'n klasquote:En dát mag niet, want ook ík hang af en toe de gangstah uit.
Rijd je daarmee met z'n zeuvenen over gymnasiastjes?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Scooter`s zijn voor het gymnasium.
Wij rijden auto`s die zijn gestolen.![]()
Die gymnasiastjes slepen we achter de auto aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:23 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Rijd je daarmee met z'n zeuvenen over gymnasiastjes?![]()
http://80.127.124.114/la/downloads/klassen-2005/index.html (foto's van mijn school)quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jaloers op jongetjes met een bril en een grote boekentas.
Nigga Please![]()
Meer: Kies wie nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:30 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
http://80.127.124.114/la/downloads/klassen-2005/index.html (foto's van mijn school)
Kies.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jaloers op jongetjes met een bril en een grote boekentas.
Nigga Please![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:30 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
http://80.127.124.114/la/downloads/klassen-2005/index.html (foto's van mijn school)
Kies.
Welke ben jij?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:30 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Kies.
Hij doet aan toneel ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:36 schreef seto het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wtf heeft die gast onderin voor paarse jurk aan?
Ik sta er niet op, extra lange vakantiequote:
Smoesjes, je bent gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:38 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ik sta er niet op, extra lange vakantie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |