Waar staat dat danquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:22 schreef Molluck het volgende:
tvp, trouwens goede zaak dat jij net als Trancelocator die remixen erbij aangeeft, want in zulke korte fragmenten is het soms onduidelijk of het om het origineel of een remix gaat...
Ik ga luisteren en zoeken![]()
Ok, ff gefixed, want bij sommige platen is dat inderdaad moeilijk, zeker als je 'm van een cd kent, soms worden remixen daarbij vergeten (Zoals bij Zombie Nation - Kernkraft 400 bijvoorbeeld, die erg bekend is onder de Dj Gius remixquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:22 schreef Molluck het volgende:
tvp, trouwens goede zaak dat jij net als Trancelocator die remixen erbij aangeeft, want in zulke korte fragmenten is het soms onduidelijk of het om het origineel of een remix gaat...
Ik ga luisteren en zoeken![]()
Aha...Molluck is ook weer van de partij...quote:
Dat ging ik vorige keer ook, maar toen lag ik ondanks dat ik uiteindelijk derde was, 12 punten achter op de #1quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Aha...Molluck is ook weer van de partij...![]()
Ga je voor #1?
Ah jammer.. maar verbaas me over het aantal puntenquote:Op zondag 23 april 2006 10:23 schreef Gitanki het volgende:
Donroyco nr. 7 titel fout, 15 niet compleet (vandaar halve punt), nr. 24 fout
ZIP voor timbobquote:Op zondag 23 april 2006 19:28 schreef timbob het volgende:
hoi!
mag er ook een zipje komen?
of moet ik even wachten tot ik morgen de rar kan openen
Ik heb zojuist eeen halve artiest ingestuurd, dus ik verwacht straks met een half punt onderaan te staanquote:Op maandag 24 april 2006 15:23 schreef R-Mon het volgende:
Moge het duidelijk zijn dat ik meedoe omdat er toch íémand onderaan moet staan.
quote:Op maandag 24 april 2006 15:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb zojuist eeen halve artiest ingestuurd, dus ik verwacht straks met een half punt onderaan te staan![]()
WTF?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:38 schreef Gitanki het volgende:
Hoppa Captain Redbeard probeert Missluna's schip te enteren, beide gaan gelijk op
Captain Redbeard: nr's 10 en 24 fout
Nou, eigenlijk heeft m'n naam helemaal niets te maken met de gelijknamige DJ.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:11 schreef Molluck het volgende:
Tweede poging gedaan, maar ik ga waarschijnlijk MissLuna niet voorbij, haar naam verraadt al dat ze te goed is in die hardstyleplaten die er tussen zitten
Zuur voor jequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:38 schreef MissLuna het volgende:
Mochten we gelijk blijven staan, wil ik wel een nieuwe maken.
Zit in de ziektewet, ben geopereerd, dus het wordt toch geen feestje met Koninginnedag voor mij dit jaar..
Thnx!quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Die nummer 24 klonk een beetje als een mash-up. Mijn gok was in ieder geval ook fout.
Wel een lekkere score Trancelocator![]()
Ja, ik schaam me er nu ook voor dat ik die niet wistquote:Op zondag 30 april 2006 13:28 schreef Trancelocator het volgende:
Nummer 8...
Maar weer gewonnen.![]()
Ik zal straks een nieuw deel openen.
Die van Kay Cee?quote:Op zondag 30 april 2006 21:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, ik schaam me er nu ook voor dat ik die niet wist![]()
Dat meen je niet?quote:Verder is die nummer 7 bij mij toch echt bekend als St. Germain - So Flute
Nee, bij nader inzien meen ik dat inderdaad niet, my bad.quote:Op zondag 30 april 2006 21:38 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Die van Kay Cee?
[..]
Dat meen je niet?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |