Vliegen en stroop, hè... Nou ja, misschien eerder mestkevers en poep...quote:
Word ik nu voor poep uitgemaakt!?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vliegen en stroop, hè... Nou ja, misschien eerder mestkevers en poep...
Oei! Uhm... Nee? Nee! Natuurlijk niet! Dat zou ik toch nooit durven? Ik.. uhm... ja! Ik bedoelde die fouten! Die fouten waren de poep! Jij natuurlijk niet, hoe kun jij nu vergeleken worden met poep!? Jij kan net zo min met poep vergeleken worden als iets dat nauwelijks met poep vergeleken kan worden. Echt waar!quote:
scriptje?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:25 schreef Snakey het volgende:
Ah, dan werkt het scriptje wat ik via MSN verspreid dus toch.![]()
Ja, een script. Je weet wel:quote:
Je Nerdiekunde, wat doe je..quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Straalt mijn computerkunde er van af?![]()
Mij uitlachen!quote:
You are an idiot popupjes?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mij uitlachen!
En pesten.
En vernederen.
dan toch op zijn minst 200^200 ofzo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Of met 200 keer tegelijk : "He, noch een keer".
Ga ontopicquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef Svensational het volgende:
Jezus Bupatih, rot dan een flink eind op man. Dan kan hier een slotje op, aandachtstrekker![]()
met de Fok!kers?quote:
Neen, ik post hier.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef Svensational het volgende:
Dan kan hier een slotje op
Amen!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:37 schreef Svensational het volgende:
Jezus Bupatih, rot dan een flink eind op man. Dan kan hier een slotje op, aandachtstrekker![]()
Het is je nooit opgevallen dat de meesten dat helemaal niet zo tof vinden?quote:
Die meesten zijn geen Karboenkels dus hun meningen zijn volstrekt oninteressant.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat de meesten dat helemaal niet zo tof vinden?
Hoe word je een Karboenkel dan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Die meesten zijn geen Karboenkels dus hun meningen zijn volstrekt oninteressant.
Alsof je geinteresseerd bent in 'een' karboenkelquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe word je een Karboenkel dan?
Gewoon meerdere Furunkels ontwikkelen.quote:
Ik zat er wel over na te denken ja.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof je geinteresseerd bent in 'een' karboenkel
Ah okee, daar ga ik mee eens in verdiepen dan.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon meerdere Furunkels ontwikkelen.
Saaiquote:
Nou, soms, als een jongetje en meisje elkaar heel leuk vinden, gaat er een klein dingetje van het jongetje naar een iets groter dingetje in het meisje. Dan wacht je een paar maanden, ga je naar het ziekenhuis en als je hééééééél veel geluk hebt komt daar rond 31 december 1977 een Karboenkeltje uit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe word je een Karboenkel dan?
Oh?quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
Zeg... dit is de afscheidstopic van bupa, geen bagger of slowchattopic. Modjes, toon eens het goede voorbeeld
ja hequote:
Wanneer kom je langsquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou, soms, als een jongetje en meisje elkaar heel leuk vinden, gaat er een klein dingetje van het jongetje naar een iets groter dingetje in het meisje. Dan wacht je een paar maanden, ga je naar het ziekenhuis en als je hééééééél veel geluk hebt komt daar rond 31 december 1977 een Karboenkeltje uit.
Schuif eens op ik moet dr ook bijquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:48 schreef murp het volgende:
ik wist niet dat er zoveel modjes in 1 topic kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |