quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Niet.
Je bent er nog steeds!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Niet.
Morgen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent er nog steeds!
Hup, ga je pc eens doen!
Het is geen onzin. Het is bagger.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:56 schreef Even het volgende:
Nee toch ?! Ben voor het eerst actief in Onzin![]()
En geef toe het is onzin
Ik las: formaat C cupje.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:46 schreef Dirkh het volgende:
Format C Bupje. Format C.
Zal wel een TTK-afwijking zijn, want ik las dat ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las: formaat C cupje.
Ik dacht al: hè, heeft Bupa een C cupje?
whehehequote:Op zaterdag 22 april 2006 14:44 schreef Dagonet het volgende:
Helaas, deze guitige rakker met z'n kikker, carrey en SatC avatar gaat ons tijdelijk verlaten.
Bupa gaat namelijk z'n pc herinstalleren en als hij daar nou net zo handig in was als in het flirten via fotoboek dan was er geen probleem. Maar helaas.
Arme Bupa.
Tot volgende week ergens!
Het is geen FOK!-admin hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:06 schreef remlof het volgende:
niet vergeten te backuppen hè bupadinges!![]()
Betere vraag: Ben je nu eindelijk al eens begonnen, Bupa?quote:Op zondag 23 april 2006 09:39 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen, ben je er weer?
Laptop.quote:Op zondag 23 april 2006 11:29 schreef Bupatih het volgende:
Ja.
Het is niet geluktquote:Nee.
Hij kan zulke stickers maken nu, van die ja nee stickersquote:
Klopt.quote:
Ik moet nog beginnen.quote:Het is niet gelukt
Kom op, cd-tje erin, door enteren en af en toe dingen als je gebruikersnaam invullen.quote:Op zondag 23 april 2006 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen.
Nou ja, ik....ik laat het doen.
Ja, maar Windows staat op C: en die wil ik juist formatteren!quote:Op zondag 23 april 2006 12:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom op, cd-tje erin, door enteren en af en toe dingen als je gebruikersnaam invullen.!
Dat gaat vanzelf als je hem instalelerd, formateren doet je installatie voor je. CD erin, computer opnieuw opstarten, dan staat er druk op een toets om van de cd te laden, en je start de installatie.quote:Op zondag 23 april 2006 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar Windows staat op C: en die wil ik juist formatteren!
Ik ben toch geen nerd.![]()
In de Bios had ik zoiets geregeld dat hij van de CD moest booten..maar die herkende hij naar het opstarten niet. Ofzo.quote:Op zondag 23 april 2006 12:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf als je hem instalelerd, formateren doet je installatie voor je. CD erin, computer opnieuw opstarten, dan staat er druk op een toets om van de cd te laden, en je start de installatie.
De rest wijst zichzelf.
Hoor eens, zodra vrouwen horen dat ie KAN formatteren gaan ze bij bosjes bij hem weg. Ze verwachten van hem dat ie alleen maar verstand heeft van vrouwen en verder niets...quote:Op zondag 23 april 2006 12:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf als je hem instalelerd, formateren doet je installatie voor je. CD erin, computer opnieuw opstarten, dan staat er druk op een toets om van de cd te laden, en je start de installatie.
De rest wijst zichzelf.
Stel het zo in bij je boot order:quote:Op zondag 23 april 2006 12:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de Bios had ik zoiets geregeld dat hij van de CD moest booten..maar die herkende hij naar het opstarten niet. Ofzo.
quote:
Als Bupa net zo goed was met zijn PC als met vrouwen, dan betekent dat dus dat hij de vrouwen ook laat doen door iemand anders...quote:Op zondag 23 april 2006 12:45 schreef SolidasRock het volgende:
Was je maar net zo goed met je pc als met vrouwen....![]()
Zolang je geen andere partities verwijderd die je dus wilt behouden kan er niks fout gaan.quote:Op zondag 23 april 2006 12:54 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, ik ga het vanmiddag eens proberen.
(Wel met iemand erbij...anders sloop ik alles nog.)
Je leest de zin verkeerd... zoals ik het schreef klopt het gwoon.quote:Op zondag 23 april 2006 12:53 schreef DaMart het volgende:
Als Bupa net zo goed was met zijn PC als met vrouwen, dan betekent dat dus dat hij de vrouwen ook laat doen door iemand anders...![]()
Ja maar ik draai de betekenis van je zin gewoon omquote:Op zondag 23 april 2006 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je leest de zin verkeerd... zoals ik het schreef klopt het gwoon.![]()
Ja, net nog gespot in TTKquote:Op zondag 23 april 2006 18:57 schreef iamredleader het volgende:
Is 'ie er nog?
Ja!quote:Op zondag 23 april 2006 19:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Al gelukt bupah?
quote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!
Live van mijn pc'tje presenteer ik u.......[insert tromgeroffel] MEZELF!!!!
Alles goed gegaan?quote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!
Live van mijn pc'tje presenteer ik u.......[insert tromgeroffel] MEZELF!!!!
quote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Krijg je nu nog wel meiden, nu ze weten dat je je pc kan herinstalleren?
Amen!quote:Op zondag 23 april 2006 19:39 schreef Dirkh het volgende:
He mods, er zit een of andere klootzak zijn eigen topic vol te posten. Schop hem dood.
Jawel, hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Krijg je nu nog wel meiden, nu ze weten dat je je pc kan herinstalleren?
He LUL, dit was het FB topic helemaal niet.quote:Op zondag 23 april 2006 19:39 schreef Dirkh het volgende:
He mods, er zit een of andere klootzak zijn eigen topic vol te posten. Schop hem dood.
Ja hoor, ga je gang.quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mag ik zijn taken deze week overnemen?![]()
Gelukkig voor jou ben ik er weer.quote:Op maandag 24 april 2006 17:11 schreef M.vgroen het volgende:
Ik schrok toen ik de topictitel zag. Bupatih die z´n moderatorschap opgeeft, en dat kan niet!
Dan is z'n geslijm voor niks geweest. Bovendien krijg je als user minder aandacht, iets wat Bupatih niet wilt. Maar nee, gelukkig is het tijdelijk en zo blijft Bupatih nog steeds een misselijkmakende user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |