Murray was toch ere-gast (en actief huidig PR man) van Honda en zodoende efkes als commentator aanwezig?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eh..volgens mij hoorde ik Murray zelfs commentaar geven tijdens de GP in Australie van dit jaar. Eerlijk gezegd weet ik het wel zeker. Wellicht ook eenmalig?
Ik zal straks ff wat filmpjes posten. Ik hoorde wel dat volgend jaar de chicane Traguardo verdwijnt van Imola: iemand een idee wat er dan gebeurt met het opkomen rechte stuk..?
quote:
Dat ligt aan z'n "spotter" ... Mollie heeft iemand die naar de baan/beelden kijkt terwijl hij zelf met z'n kop in de live-timing zit. Die spotter is net verwisseld, begreep ik.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mol is ook wel mijn favourite presentator. Het valt me alleen de laatste tijd op dat hij er vaak naast zit, of juist dingen niet ziet. Dan zie je iemand in je beeld voorbij schieten, lult ie eerst nog een tijd verder voordat-ie er pas achterkomt, vaak bij gele vlag situaties. Of dat-ie coureurs doorelkaar haalt. Kwa "uitbarstingen" en verhalen is hij zeker nummer één, maar die foutjes irriteren mij gewoon. Dus Olav slaap eens uit, en neem voor de GP nog even een bak sterke koffie![]()
Jus bestaat idd ook grotendeels uit vetquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat ligt aan z'n "spotter" ... Mollie heeft iemand die naar de baan/beelden kijkt terwijl hij zelf met z'n kop in de live-timing zit. Die spotter is net verwisseld, begreep ik.
Ollie = de rekenaar ... laat het maar aan hem over om aan de hand van S1 een rondetijd uit te rekenenEN Ollie & Jack zijn de jus over de Nederlandse F1
Da's sarcastisch bedoeld neem ik aan? Mol heeft er vijf seizoenen over gedaan om te snappen dat een pitsstop van 8 seconden toch een veel groter verlies aan plaatsen oplevert. Bij de kwali's kondigt hij vaak aan dat henk of piet nu wel even onder de tijd door zal gaan, terwijl ik zelfs zonder de sector tijden al kan zien dat het er niet inzit. En dan die theorie over het 'meeklappen'; daar lusten de honden geen brood van. Als die man dit commentaar in het Engels zou houden, zouden ze internationaal in hun broek piesen van het lachen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat ligt aan z'n "spotter" ... Mollie heeft iemand die naar de baan/beelden kijkt terwijl hij zelf met z'n kop in de live-timing zit. Die spotter is net verwisseld, begreep ik.
Ollie = de rekenaar ... laat het maar aan hem over om aan de hand van S1 een rondetijd uit te rekenenEN Ollie & Jack zijn de jus over de Nederlandse F1
Dat lijkt me gewoon een drive trough. Alonso neemt zelf het risico door er bijna naast te gaan rijden.quote:Op zondag 23 april 2006 13:06 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hee trouwens, zag de beelden van 3 weken geleden weer. En toen vroeg ik me ookal iets af: bij de herstart zat Alonso naast JB. JB mag het tempo bepalen tot aan de finishlijn. Dus wat als JB eventjes zn rem aantikt waardoor Alonso hem voorbij zou vliegen? Is dat dan een penalty waard of is het "uitlokking"?
Inderdaad, dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 23 april 2006 13:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon een drive trough. Alonso neemt zelf het risico door er bijna naast te gaan rijden.
Ik erger me dood aan die kneus.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan die kneus.
En ook SBS met hun Toyota simulator ding en een verouderde baan
Die heb ik er ook op staan met de voorbeschouwing. (bij reclame schakel ik wel over)quote:
me2.quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die heb ik er ook op staan met de voorbeschouwing. (bij reclame schakel ik wel over)
Hoe heb je de verleiding kunnen weerstaanquote:Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kwam die Albers twee weken geleden nog tegen in de Bredase binnenstad; als ik hem toen lens had geslagen had ie daar nu niet gezeten.![]()
Ik had dan waarschijnlijk ook nu niet thuis voor de buis gezeten![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kwam die Albers twee weken geleden nog tegen in de Bredase binnenstad; als ik hem toen lens had geslagen had ie daar nu niet gezeten.![]()
Ik had dan waarschijnlijk ook nu niet thuis voor de buis gezeten![]()
nee.quote:Op zondag 23 april 2006 13:57 schreef Blue Thunder het volgende:
en ook vast wel internet
Twee vrouwen. Ik mocht niet van mijn vriendin. En ik wilde niet al te dichtbij dat mokkel van CA komen; dat is echt een wasbever om te zien.quote:Op zondag 23 april 2006 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoe heb je de verleiding kunnen weerstaan
Same here...plus kroketten in de frituurquote:Op zondag 23 april 2006 14:02 schreef MonoSynth het volgende:
laptop op schoot, tv aan, livetiming aan. Ik ben er klaar voor!
Nou ja, de eerste kilometer dan.quote:Op zondag 23 april 2006 14:03 schreef Bruce117 het volgende:
Clean Start !
Beter oplettenquote:Op zondag 23 april 2006 14:06 schreef MonoSynth het volgende:
Huh? Hij ging al, en toen kwam ide pas??
Jah, hij zag de italiaanse roodborstvink vliegenquote:Op zondag 23 april 2006 14:08 schreef Brahimov het volgende:
Rubens was nog naar de vogeltjes aan het kijken
Die is hij ook weer kwijt en ziet hij niet meer terugquote:
hij zat ook pas een half rondje in die autoquote:
Zal toch wel wat adrenaline in z'n lijf hebben?quote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij zat ook pas een half rondje in die auto
als ie dit in de laatste ronde deed ging ie figuurlijk dood
tuurlijk, maar na een paar ronden is dat al heel anders, zeker wetenquote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zal toch wel wat adrenaline in z'n lijf hebben?
Beters! straks moet de FC nog even winnen.quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ff off-topic maar Feyenoord krijgt aardig op de broek van Ajax![]()
Is dat Fierljeppen?quote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beters! straks moet de FC nog even winnen.
Wat denk jij.. we gaan 3kwart van de race kijken naar die rooie hufters... italiaanse regisseur hequote:Op zondag 23 april 2006 14:17 schreef MonoSynth het volgende:
Kimi-Webber in beeld aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |