En met een motor die een paar PK's meer heeft dan Alonsoquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:35 schreef Murray het volgende:
Fisichella in Italië nog wel..
Hoezo? Misschien willen ze veel runs maken?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:40 schreef dennistd het volgende:
Ferrari is volgens mij heel zwaar
Hij snapt het nog niet echtquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Tussen jou en mij'
mja.. Albers.. half Nederland luistert mee![]()
Nu niet meer iigquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:52 schreef sanger het volgende:
Ferrari ook niet zo zwaar denk ik
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
wat is er met Albers?
Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:57 schreef fuckbuddy het volgende:
wat is er met Albers?
Ralf 3equote:Op zaterdag 22 april 2006 14:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Alonso 3e
Dit gaat niet meer goedkomenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Teleurstelling alom vanwege de Mclarens
quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:03 schreef sanger het volgende:
Schumi en Button hebben bij de start een redelijke buffer met Barichello en Massa
Bummerquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:04 schreef ElmarO het volgende:
Uitslag van de kwalificatie:
[afbeelding]
Hondaquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ook de heren coureurs werken hard mee aan een leuke dag morgen
Zeker van Albersquote:
Het is net een wijf, kan meerdere dingen tegelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:06 schreef Googolplexian het volgende:
Huh?! Hoe kan JPM op de weegschaal staan en toch lullen met Jack?
Van mij mogen ze andes mee naar RTLquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:07 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Leuke qualify! Schumi
Die Mol / Plooij worden met de GP irritanter zeg. Eerst ongeveer 2 min lang een gele vlagsituatie negeren. Dan later nog door een "team-radio" heenlullen. En waar sloeg die opmerking van Jack op met dat-ie van andere dingen wakker lag
Renault iets, mclaren heel erg.. denk 1 stop. Kijk maar naar de tijden van Kimi, 2e kwali 1.23.1, 3e 1.24.1 das een seconde langzamer op een baan die sneller is. Renault had dezelfde tijden in 2e en 3 kwali.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:09 schreef sanger het volgende:
Button heeft wel gelijk denk ik dat McLaren en Renault zwaarder zijn
Sterker nog : als Ollie en Jack ermee stoppen dan ga ik dokken voor sat-tv.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sterker nog : als Ollie en Jack ermee stoppen dan ga ik dokken voor sat-tv.
Ik ga echt niet naar een van het voetbal weggetrokken kneus luisteren of nog erger: Allard Kalff als hoofdreporterNO FUCKING WAY! Ik wil de motoren en de interviews ook horen
Honda hoopt de race pace ook op niveau te hebben, dus ik ben hopvol voor JBquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:21 schreef alwaysleft het volgende:
Als er niks mis gaat gaat Schumi morgen weer eens een race winnen. De snelheid van de Honda's is eigenlijk alleen in de kwalificatie goed, in de race vallen ze altijd ver terug. Schumacher moet wel uitkijken met Massa en Alonso, die kunnen nog ver na voor komen. Schumacher hoeft zich niet zoveel zorgen te maken over de Honda's dus hij kom echt eens gaan winnen morgen![]()
Inderdaad. Wie moet het dan gaan doen?quote:
Murrey Walker is in 2001 gestopt jaapquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:22 schreef Atreidez het volgende:
Hehe, als je sat hebt kun je naar brundle/walker luisteren toch? Of zitten die er niet meerIk zit nu ouwe seizoenen 1999 en 2000 te kijken met hun commentaar, en das echt top
jou spreek ik morgen welquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:07 schreef X-fi het volgende:
[..]
Het is net een wijf, kan meerdere dingen tegelijk
Bij de GP Masters race op Kyalami gaf ie anders wel gewoon commentaarquote:
Martin Brundle doet het samen met James Allen, deze is de vervanger van Murray Walker bij ITV, de meeste engelstalige zenders gebruiken hun commentaar tijdens de races.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Bij de GP Masters race op Kyalami gaf ie anders wel gewoon commentaarZeker eenmalig geweest dan.
Mol is ook wel mijn favourite presentator. Het valt me alleen de laatste tijd op dat hij er vaak naast zit, of juist dingen niet ziet. Dan zie je iemand in je beeld voorbij schieten, lult ie eerst nog een tijd verder voordat-ie er pas achterkomt, vaak bij gele vlag situaties. Of dat-ie coureurs doorelkaar haalt. Kwa "uitbarstingen" en verhalen is hij zeker nummer één, maar die foutjes irriteren mij gewoon. Dus Olav slaap eens uit, en neem voor de GP nog even een bak sterke koffiequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sterker nog : als Ollie en Jack ermee stoppen dan ga ik dokken voor sat-tv.
jup, maar F1 is verleden tijd, hij doet alleen nog PR werk voor Hondaquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Bij de GP Masters race op Kyalami gaf ie anders wel gewoon commentaarZeker eenmalig geweest dan.
Murray was toch ere-gast (en actief huidig PR man) van Honda en zodoende efkes als commentator aanwezig?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eh..volgens mij hoorde ik Murray zelfs commentaar geven tijdens de GP in Australie van dit jaar. Eerlijk gezegd weet ik het wel zeker. Wellicht ook eenmalig?
Ik zal straks ff wat filmpjes posten. Ik hoorde wel dat volgend jaar de chicane Traguardo verdwijnt van Imola: iemand een idee wat er dan gebeurt met het opkomen rechte stuk..?
quote:
Dat ligt aan z'n "spotter" ... Mollie heeft iemand die naar de baan/beelden kijkt terwijl hij zelf met z'n kop in de live-timing zit. Die spotter is net verwisseld, begreep ik.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mol is ook wel mijn favourite presentator. Het valt me alleen de laatste tijd op dat hij er vaak naast zit, of juist dingen niet ziet. Dan zie je iemand in je beeld voorbij schieten, lult ie eerst nog een tijd verder voordat-ie er pas achterkomt, vaak bij gele vlag situaties. Of dat-ie coureurs doorelkaar haalt. Kwa "uitbarstingen" en verhalen is hij zeker nummer één, maar die foutjes irriteren mij gewoon. Dus Olav slaap eens uit, en neem voor de GP nog even een bak sterke koffie![]()
Jus bestaat idd ook grotendeels uit vetquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat ligt aan z'n "spotter" ... Mollie heeft iemand die naar de baan/beelden kijkt terwijl hij zelf met z'n kop in de live-timing zit. Die spotter is net verwisseld, begreep ik.
Ollie = de rekenaar ... laat het maar aan hem over om aan de hand van S1 een rondetijd uit te rekenenEN Ollie & Jack zijn de jus over de Nederlandse F1
Da's sarcastisch bedoeld neem ik aan? Mol heeft er vijf seizoenen over gedaan om te snappen dat een pitsstop van 8 seconden toch een veel groter verlies aan plaatsen oplevert. Bij de kwali's kondigt hij vaak aan dat henk of piet nu wel even onder de tijd door zal gaan, terwijl ik zelfs zonder de sector tijden al kan zien dat het er niet inzit. En dan die theorie over het 'meeklappen'; daar lusten de honden geen brood van. Als die man dit commentaar in het Engels zou houden, zouden ze internationaal in hun broek piesen van het lachen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat ligt aan z'n "spotter" ... Mollie heeft iemand die naar de baan/beelden kijkt terwijl hij zelf met z'n kop in de live-timing zit. Die spotter is net verwisseld, begreep ik.
Ollie = de rekenaar ... laat het maar aan hem over om aan de hand van S1 een rondetijd uit te rekenenEN Ollie & Jack zijn de jus over de Nederlandse F1
Dat lijkt me gewoon een drive trough. Alonso neemt zelf het risico door er bijna naast te gaan rijden.quote:Op zondag 23 april 2006 13:06 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hee trouwens, zag de beelden van 3 weken geleden weer. En toen vroeg ik me ookal iets af: bij de herstart zat Alonso naast JB. JB mag het tempo bepalen tot aan de finishlijn. Dus wat als JB eventjes zn rem aantikt waardoor Alonso hem voorbij zou vliegen? Is dat dan een penalty waard of is het "uitlokking"?
Inderdaad, dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 23 april 2006 13:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon een drive trough. Alonso neemt zelf het risico door er bijna naast te gaan rijden.
Ik erger me dood aan die kneus.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:16 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan die kneus.
En ook SBS met hun Toyota simulator ding en een verouderde baan
Die heb ik er ook op staan met de voorbeschouwing. (bij reclame schakel ik wel over)quote:
me2.quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die heb ik er ook op staan met de voorbeschouwing. (bij reclame schakel ik wel over)
Hoe heb je de verleiding kunnen weerstaanquote:Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kwam die Albers twee weken geleden nog tegen in de Bredase binnenstad; als ik hem toen lens had geslagen had ie daar nu niet gezeten.![]()
Ik had dan waarschijnlijk ook nu niet thuis voor de buis gezeten![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kwam die Albers twee weken geleden nog tegen in de Bredase binnenstad; als ik hem toen lens had geslagen had ie daar nu niet gezeten.![]()
Ik had dan waarschijnlijk ook nu niet thuis voor de buis gezeten![]()
nee.quote:Op zondag 23 april 2006 13:57 schreef Blue Thunder het volgende:
en ook vast wel internet
Twee vrouwen. Ik mocht niet van mijn vriendin. En ik wilde niet al te dichtbij dat mokkel van CA komen; dat is echt een wasbever om te zien.quote:Op zondag 23 april 2006 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoe heb je de verleiding kunnen weerstaan
Same here...plus kroketten in de frituurquote:Op zondag 23 april 2006 14:02 schreef MonoSynth het volgende:
laptop op schoot, tv aan, livetiming aan. Ik ben er klaar voor!
Nou ja, de eerste kilometer dan.quote:Op zondag 23 april 2006 14:03 schreef Bruce117 het volgende:
Clean Start !
Beter oplettenquote:Op zondag 23 april 2006 14:06 schreef MonoSynth het volgende:
Huh? Hij ging al, en toen kwam ide pas??
Jah, hij zag de italiaanse roodborstvink vliegenquote:Op zondag 23 april 2006 14:08 schreef Brahimov het volgende:
Rubens was nog naar de vogeltjes aan het kijken
Die is hij ook weer kwijt en ziet hij niet meer terugquote:
hij zat ook pas een half rondje in die autoquote:
Zal toch wel wat adrenaline in z'n lijf hebben?quote:Op zondag 23 april 2006 14:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij zat ook pas een half rondje in die auto
als ie dit in de laatste ronde deed ging ie figuurlijk dood
tuurlijk, maar na een paar ronden is dat al heel anders, zeker wetenquote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zal toch wel wat adrenaline in z'n lijf hebben?
Beters! straks moet de FC nog even winnen.quote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ff off-topic maar Feyenoord krijgt aardig op de broek van Ajax![]()
Is dat Fierljeppen?quote:Op zondag 23 april 2006 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beters! straks moet de FC nog even winnen.
Wat denk jij.. we gaan 3kwart van de race kijken naar die rooie hufters... italiaanse regisseur hequote:Op zondag 23 april 2006 14:17 schreef MonoSynth het volgende:
Kimi-Webber in beeld aub.
Ook dat is elk jaar weer een drama! alleen maar oog voor die @#() rooien.quote:Op zondag 23 april 2006 14:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Wat denk jij.. we gaan 3kwart van de race kijken naar die rooie hufters... italiaanse regisseur he![]()
Dure hoertjes daar hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ow jee....Ide heeft de 500 euro al opgemaakt en gaat de baan weer 's op.
Wie is het volgende slachtoffer?quote:Op zondag 23 april 2006 14:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ow jee....Ide heeft de 500 euro al opgemaakt en gaat de baan weer 's op.
Alonso is te snel voor hemquote:Op zondag 23 april 2006 14:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alonso; net onderhandeld over de prijs. Hij vroeg 1500; ik bood 750.
Gast gaf ook aan dat de start heel belangrijk zou worden. Dit circuit is zo smal dat inhalen vrijwel onmogelijk is. Mocht Schumacher heel blijven en geen gekke dingen doen dan kan er weinig fout gaan.quote:
Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 23 april 2006 14:25 schreef MonoSynth het volgende:
honda was dus licht
... Imola.... de race had allang van de F1 kalender gehaald moeten worden. Elk jaar is het een drama! slechte regie, weinig tot geen inhaalacties. Alleen de omgeving is mooi, maar daarvoor kijk ik niet naar de F1.quote:Op zondag 23 april 2006 14:28 schreef Blue Thunder het volgende:
*gaaap*
Valt ook vaak tegen.quote:Op zondag 23 april 2006 14:31 schreef Blue Thunder het volgende:
net zoals monaco.. ook geen reet aan
25.1quote:Op zondag 23 april 2006 14:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rondetijd Alonso please..?
Nee dus.quote:Op zondag 23 april 2006 14:27 schreef WeebI het volgende:
Ik denk dat McLaren heel erg zwaar is. Misschien 1-stoppert.
gek he dat ze niet in beeld komen als ze niet vooraan rijdenquote:Op zondag 23 april 2006 14:37 schreef Brahimov het volgende:
Hee, een McLaren in beeld!
vetquote:
Alleen maar de koploper in beeld die een 10-tal seconde of meer voorsprong heeft is ook niet alles.quote:Op zondag 23 april 2006 14:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
gek he dat ze niet in beeld komen als ze niet vooraan rijden
ik hoop hetquote:Op zondag 23 april 2006 14:37 schreef MonoSynth het volgende:
Dit gaat er echt ééntje worden voor Schumi vrees ik....
Hij mag er inderdaad wel weer eens eentje winnenquote:
zo blij dat je het 2x wil zeggenquote:Op zondag 23 april 2006 14:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
-dubbel-
mag wel maar doe ik nietquote:Op zondag 23 april 2006 14:44 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
tss, jij mag boven niet eens roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |