quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
OPM:
*hijg*
" Fulcrum, I'm your father"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De maker van dit filmpje heeft trouwens wel een zoon van 19 jaar.![]()
![]()
En die zal niet weten wat pappa doet neem ik aan.![]()
Morgen trouwens de duoseat van de TLR ophalen.![]()
Nu alleen nog DB killers of originele uitlaten scoren voor de circuitdag op Zandvoort.![]()
Ik denk dat ie z'n plaatje gaat aanpassen net als gawaine en dat ie dan opnieuw een check krijgt waar ze het zelfde plaatje zien - checken ze de omvang simpelweg niet en wordt ie weer er uit geknikkertquote:
Zal de ezel niet geleerd hebben van de vorige stoot?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:42 schreef bwt het volgende:
Ik denk dat ie z'n plaatje gaat aanpassen net als gawaine en dat ie dan opnieuw een check krijgt waar ze het zelfde plaatje zien - checken ze de omvang simpelweg niet en wordt ie weer er uit geknikkert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De KNMV verziekt mijn leven behoorlijk door het schrappen van de no claim.![]()
Ik had de verzekering opgezegd in december, en weer gestart in februari.
Maar ik weet niet waar het waardepapiertje is die ik kreeg in januari.
En de autoverzekering liep toen toch ook gewoon daar door.![]()
![]()
Na het weekend maar verder over verzinnen, desnoods verkoop ik de TLR en zeg de verzekering op.
Principekwestie.![]()
Koop ik voor de circuitdag een oude FZR van 1.150 euro.![]()
Kannikweleenklappertjemeemaken.
Zo zou ik het zelf hebben gezegd ...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
400 euro.![]()
[afbeelding]
Moet ook nog nieuwe banden, een andere helm.
Het is echt triest weerquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
hier is volop zon hoorook volop tweewielers op de weg weer
Best een mooi pakkiequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
400 euro.![]()
[afbeelding]
Moet ook nog nieuwe banden, een helm, handschoenen en kneesliders.![]()
Mooi pak en niet duur!quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
400 euro.![]()
[afbeelding]
Moet ook nog nieuwe banden, een helm, handschoenen en kneesliders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |