quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
OPM:
*hijg*
" Fulcrum, I'm your father"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De maker van dit filmpje heeft trouwens wel een zoon van 19 jaar.![]()
![]()
En die zal niet weten wat pappa doet neem ik aan.![]()
Morgen trouwens de duoseat van de TLR ophalen.![]()
Nu alleen nog DB killers of originele uitlaten scoren voor de circuitdag op Zandvoort.![]()
Ik denk dat ie z'n plaatje gaat aanpassen net als gawaine en dat ie dan opnieuw een check krijgt waar ze het zelfde plaatje zien - checken ze de omvang simpelweg niet en wordt ie weer er uit geknikkertquote:
Zal de ezel niet geleerd hebben van de vorige stoot?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:42 schreef bwt het volgende:
Ik denk dat ie z'n plaatje gaat aanpassen net als gawaine en dat ie dan opnieuw een check krijgt waar ze het zelfde plaatje zien - checken ze de omvang simpelweg niet en wordt ie weer er uit geknikkert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De KNMV verziekt mijn leven behoorlijk door het schrappen van de no claim.![]()
Ik had de verzekering opgezegd in december, en weer gestart in februari.
Maar ik weet niet waar het waardepapiertje is die ik kreeg in januari.
En de autoverzekering liep toen toch ook gewoon daar door.![]()
![]()
Na het weekend maar verder over verzinnen, desnoods verkoop ik de TLR en zeg de verzekering op.
Principekwestie.![]()
Koop ik voor de circuitdag een oude FZR van 1.150 euro.![]()
Kannikweleenklappertjemeemaken.
Zo zou ik het zelf hebben gezegd ...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
400 euro.![]()
[afbeelding]
Moet ook nog nieuwe banden, een andere helm.
Het is echt triest weerquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
hier is volop zon hoorook volop tweewielers op de weg weer
Best een mooi pakkiequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
400 euro.![]()
[afbeelding]
Moet ook nog nieuwe banden, een helm, handschoenen en kneesliders.![]()
Mooi pak en niet duur!quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
400 euro.![]()
[afbeelding]
nicequote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Worldbeater het volgende:
400 euro.![]()
[afbeelding]
veel plezier danquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:16 schreef ondeugend het volgende:
Vanavond huis vol... gezamelijke verjaardag vieren.
+ 4 logés... gezellig !
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:16 schreef ondeugend het volgende:
+ 4 logés... gezellig !
Heb nog wel een paar DB killer liggen, mag je wel lenen als ze passen orgineel BSMquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
Nu alleen nog DB killers of originele uitlaten scoren voor de circuitdag op Zandvoort.![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:16 schreef ondeugend het volgende:
+ 4 logés... gezellig !
Splinternieuw bij Polo-motorad.de Hein Gericke.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooi pak en niet duur!Tenminste... het is gewoon een nieuw pak?
Als je die hele boodschappenlijst ziet, noem dat maar bijna klaar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nicebijna klaar voor zandvoort dus
![]()
Zal wel niet passen op een setje Leo Vince uitlaten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:40 schreef RB het volgende:
Heb nog wel een paar DB killer liggen, mag je wel lenen als ze passen orgineel BSM![]()
Of een komplete orginele uitlaat![]()
Gangbang.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
Doe es een pic van dat setje van jou, ben benieuwd hoe die gemonteerd waren.
En nog nooit gebruikt.![]()
![]()
[..]
Gangbang.![]()
Ik vier het eigenlijk vanaf m'n geboorte al niet meerquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vier het al niet meer vanaf 2001.![]()
![]()
Net mijn auto maar even in de bandenzwart gezet.
Ziet er weer mooi uit.![]()
De aansluiting is gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:48 schreef richardgie het volgende:
Ik vier het eigenlijk vanaf m'n geboorte al niet meer,alleen de rest van de familie en kennissen denkt daar anders over.Hoewel ik het wel leuk vindt als dat kleine kereltje en kleine meid komen.Die maken dan een tekening voor me met een (raad eens)motor er op.Of Sneeuwwitje wil ook nog wel eens gebeuren
![]()
Ik vanaf 10 jaar geleden al niet meer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vier het al niet meer vanaf 2001.![]()
![]()
ik probeer het al 16 jaar te voorkomen en al 9 doe ik er al niks meer aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vanaf 10 jaar geleden al niet meer.
Had me een tijdje voorgenomen net zoveel flesjes bier te drinken als ik levensjaren telde op die dag maar dat werd na de 22 ook een beetje een riskante bezigheid.![]()
Ik vond het als kind al raar, vieren dat je ouder bent geworden?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik probeer het al 16 jaar te voorkomen en al 9 doe ik er al niks meer aan
dat is dan ook de enige concessie aan mijnouders, als het echt moet mogen ze een kop koffie komen halen en een laf stukje taartquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond het als kind al raar, vieren dat je ouder bent geworden?
Heb wat oudere ouders gehad en dan pik je nog weleens wat gezeur over leeftijd mee.![]()
Mams was gelukkig meelevend en paps niet in beeld dus ik had een makkie op die dag.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat is dan ook de enige concessie aan mijnouders, als het echt moet mogen ze een kop koffie komen halen en een laf stukje taart
Correctie: goochelenquote:
Niets is zekerquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:52 schreef RB het volgende:
@ Pepijn
Ben jij volgende week woensdagavond misschien ook thuis?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vanaf 10 jaar geleden al niet meer.
Had me een tijdje voorgenomen net zoveel flesjes bier te drinken als ik levensjaren telde op die dag maar dat werd na de 22 ook een beetje een riskante bezigheid.![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Correctie: goochelennaar plaatjes van een Hummer om uit te printen.
![]()
[..]
Niets is zeker, maar normaal gesproken wel.
![]()
Heb je trek in een bakje koffie?![]()
En de rest laat je gewoon achter !!!quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 04:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En de rest laat je gewoon achter !!!
Bad gastheer !![]()
Er zit al iemand anders achterop.quote:Op zondag 23 april 2006 11:38 schreef Faithy het volgende:
mogge
ik sms me gek, maar die lijp wordt maar niet wakker..
ik wil touren!
heb zelfs een broek geleend van de rijschool!alsie niet opschiet met wakker worden is het de moeite niet meer
het is prima rij weer
Is goed, gezellig.quote:Op zondag 23 april 2006 04:08 schreef RB het volgende:
Heb Woensdag een klus in Reedijk en donderdags weer naar huis
![]()
Als het zover is bel / sms ik wel ff of je thuis bent![]()
Voor hem niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag 26 april om precies te zijnquote:Op zondag 23 april 2006 11:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is goed, gezellig.![]()
Gaat niet om aankomende week zoals ik het gisteren las/jij poste, of wel?![]()
Bedankt voor het aanbod, maar tegen die tijd heb ik mi`n buikje al volquote:Voor half 7 ben ik meestal niet thuis, kan je wel gelijk mee eten.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor hem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een of andere manier had ik dat soort luxeproblemen nooit ...![]()
Kee, you are welcome, als je op dat tijdstip nog wilt.quote:Op zondag 23 april 2006 11:53 schreef RB het volgende:
Woensdag 26 april om precies te zijn![]()
Bedankt voor het aanbod, maar tegen die tijd heb ik mi`n buikje al vol![]()
Wie zaait die oogst.quote:Op zondag 23 april 2006 11:56 schreef kratjuh het volgende:
Op een of andere manier had ik dat soort luxeproblemen nooit ...
Je loopt 5 minuten en 1 seconde achter.quote:
Tja had ... Vroegâh he .. Toen ik nog jong en knap was ...quote:
Ow, toen je jong en wat wilde, snel en toch eenzaam was.quote:Op zondag 23 april 2006 12:08 schreef kratjuh het volgende:
Tja had ... Vroegâh he .. Toen ik nog jong en knap was ...![]()
Heb je nog steeds het zelfde 06 nummer zodat je bellen/smsen kan?quote:Op zondag 23 april 2006 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kee, you are welcome, als je op dat tijdstip nog wilt.![]()
[..]
Weinig keus, ik vrees dat ik tegen die tijd geen motor meer kan betalen van m'n AOW ...quote:Op zondag 23 april 2006 12:29 schreef BazzieK het volgende:
Das te vroeg, dan heb ik nog geen rijbewijs![]()
![]()
![]()
Heb jij nog steeds een hotmail met Fazer 63 erin?quote:Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef RB het volgende:
Heb je nog steeds het zelfde 06 nummer zodat je bellen/smsen kan?
Met vierzeséénzeven aan het eind
quote:Op zondag 23 april 2006 12:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weinig keus, ik vrees dat ik tegen die tijd geen motor meer kan betalen van m'n AOW ...
Zie subquote:Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu de MC op sterven na dood is, moeten we actie ondernemen.
Dus ik zeg laten we eens verzinnen over een Fok! MC megameet.Promotie.
![]()
28 mei 2006 is de datum.
Verzamelen centraal in Utrecht.
Toertocht, en 2 tussenstopjes nog nader te bepalen.
Iedere fokker die in dit topic komt zet de hotlink van de meet in zijn ondertitel.
Andere motorgerelateerde topics worden gespamt met onze plannen.
We storten even allemaal 5 euro bij Faithy zodat die bij haar uitstapje met shirtreclame kan lopen.![]()
Was zomaar even aan het brainstormen.![]()
Ja je doet het ook zelf bazziequote:
* BazzieK mompelt iets over nog geen 18 zijnquote:Op zondag 23 april 2006 12:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja je doet het ook zelf bazzieHaal dat papiertje nou eens
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 12:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Prove me wrong ... Je bent welkom om mee te rijden ..
vervals je je papieren tochquote:Op zondag 23 april 2006 12:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
* BazzieK mompelt iets over nog geen 18 zijn
Dan snapt niemand buiten de Fok! MC.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 12:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
vervals je je papieren tochwaarom moet het toch zo moeilijk
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds een hotmail met Fazer 63 erin?![]()
En een motor?quote:Op zondag 23 april 2006 13:13 schreef Faithy het volgende:
misschien heb ik dan mn rijbewijs wel![]()
(misschien ook niet..)
Kloptquote:Op zondag 23 april 2006 13:57 schreef ikookhier het volgende:
Het ziet er na uit dat het gaat regenenhet zou mooi weer worden
![]()
Prachtig weer hier heel de tijd, net het ff zelf op het transferium gereden, langzame slalom geoefend en een beetje rondgereden voor de lolquote:Op zondag 23 april 2006 13:57 schreef ikookhier het volgende:
Het ziet er na uit dat het gaat regenenhet zou mooi weer worden
![]()
doet 't nietquote:Op zondag 23 april 2006 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gisteren beetje aan het hobby'en geweest![]()
en dit is het resultaat![]()
kan jammer genoeg maar 30 seconden filmen![]()
Geen regen, wel lege accu.quote:Op zondag 23 april 2006 15:54 schreef stinkie het volgende:
Net al mijn klusjes gedaan, gaat het regenen, dus niet rijden
Startkabels en auto ?quote:Op zondag 23 april 2006 16:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen regen, wel lege accu.
Op wat blijkbaar het laatste beetje prik was sloeg ie aan, tsja geen helm e.d. bij de hand dus uitgezet, spullen gepakt en aangetrokken, tik. tik. tik.Nah ja, na het snoeien van tig meter heg ook geen zin meer om hem aan te lopen en niemand in de buurt die zin had om te gaan duwen.
![]()
Allebij aanwezig maar dat kan toch zomaar eens het einde zijn van de accu etc. van de motor?quote:Op zondag 23 april 2006 16:07 schreef stinkie het volgende:
Startkabels en auto ?
Ik doe nooit anders, heeft me nog geen enkele accu gekost hoor, en de soes heb ik af en toe echt een kwartier via de auto moeten laten werken ....quote:Op zondag 23 april 2006 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Allebij aanwezig maar dat kan toch zomaar eens het einde zijn van de accu etc. van de motor?Of zit ik er naast?
Nooit bij stilgestaanheb de kawa ook alweer de schuur ingeduwd en de accu aan de lader gehangen.
Okee dat is dus de methode volgende keer.quote:Op zondag 23 april 2006 16:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik doe nooit anders, heeft me nog geen enkele accu gekost hoor, en de soes heb ik af en toe echt een kwartier via de auto moeten laten werken ....
Ook nog gestunt?quote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
we kregen ook nog bezoek![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook nog gestunt?
Foto is van gisteren neem ik aan?Ik zie namelijk zon en dat fenomeen heb ik vandaag nog niet mogen aanschouwen.
![]()
waar was dat danquote:Op zondag 23 april 2006 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is van vandaag
en heb maar 3 foto's
![]()
Hier is het echt de hele dag bewolkt geweest, zonnetje heeft er niet 1 keer doorheen kunnen prikken.quote:Op zondag 23 april 2006 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is van vandaag
en heb maar 3 foto's
![]()
leuk filmpjequote:Op zondag 23 april 2006 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gisteren beetje aan het hobby'en geweest![]()
en dit is het resultaat![]()
kan jammer genoeg maar 30 seconden filmen![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 16:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
we kregen ook nog bezoek![]()
[afbeelding]
Hier wat eventuele (deel)routes:quote:Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu de MC op sterven na dood is, moeten we actie ondernemen.
Dus ik zeg laten we eens verzinnen over een Fok! MC megameet.Promotie.
![]()
28 mei 2006 is de datum.
Verzamelen centraal in Utrecht.
Toertocht, en 2 tussenstopjes nog nader te bepalen.
Iedere fokker die in dit topic komt zet de hotlink van de meet in zijn ondertitel.
Andere motorgerelateerde topics worden gespamt met onze plannen.
We storten even allemaal 5 euro bij Faithy zodat die bij haar uitstapje met shirtreclame kan lopen.![]()
Was zomaar even aan het brainstormen.![]()
Dus jullie hebben toch wel een lekkere dag gehad.quote:Op zondag 23 april 2006 17:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hicham verloor op de A2 zijn remhandle die op een auto terecht kwamgelukkig had die auto geen schade, dus die reed later door
en met een moertje van mijn camera steun hebben we die handle weer vast kunnen zetten
![]()
[afbeelding]
en dit was de band van Youssef![]()
[afbeelding]
Klinkt als een geslaagde dag.quote:Op zondag 23 april 2006 17:16 schreef richardgie het volgende:
Ik ben ook weer terug van m'n VRO.Is toch best intensief motorrijden,als je alle dingen die je de afgelopen jaren eigenlijk vergeten bent weer moet uitvoeren.Het zweet liep dan ook met stralen van m'n hoofd af
.Dit komt denk ik ook omdat het echt mooi weer was vandaag en omdat ik vergeten was de wintervoering uit m'n jas te halen
.Heb wel meteen weer een vlak stukje op m'n voor en (nieuwe)achterband,omdat ik de hele boel weer aan het blokkeren had.Maar wel binnen de 12 meter stil bij 50+ kilometer per uur.VRO werd gegeven door een agent van korps Haaglanden,die er ook op lette dat als we de weg op gingen er wel baksteensgewijis etc gereden werd,conclusie hier over:als individuen doen jullie het goed,maar als groep is het een beetje een onrustig geheel
.En ik heb helemaal niet hard gereden
.En de mensen die alleen en spijkerbroek aan hadden konden ook weer meteen naar huis,die mochten niet mee doen
.
Hij heeft mooie rode Pimphandles erop gezet en waarschijnlijk het oude zelfborgende moertje gebruiktquote:Op zondag 23 april 2006 17:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus jullie hebben toch wel een lekkere dag gehad.![]()
Hoe heeft Hicham zo zijn rem hendel los kunnen raken![]()
[..]
Klinkt als een geslaagde dag.
Ik heb vandaag erg lui en misselijk op de bank gelegen.
Gister was het iets te gezellig
Dat is ook de band van Hichamquote:Op zondag 23 april 2006 17:34 schreef bwt het volgende:
Ik zie trouwens nix mis met de band van Youssef hoor?????
[afbeelding]
Op de foto zit de handle erop maar de seat ligt eraf?quote:Op zondag 23 april 2006 17:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij heeft mooie rode Pimphandles erop gezet en waarschijnlijk het oude zelfborgende moertje gebruikten die was eraf gelopen
![]()
quote:
Nee dat was wel weer voldoende voor vandaag.quote:Op zondag 23 april 2006 17:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op de foto zit de handle erop maar de seat ligt eraf?
Nog meer pech gehad vandaag?![]()
hij was net weer vastgeschroefdquote:Op zondag 23 april 2006 17:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op de foto zit de handle erop maar de seat ligt eraf?
Nog meer pech gehad vandaag?![]()
Nee was geen geplande meetquote:Op zondag 23 april 2006 17:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maarre...was dat nou geen geplande meet of......??
zit ik me hier te vervelen thuis
Naja, dat ding van jou is 1 keer zuchten en hij loopt.quote:Op zondag 23 april 2006 16:02 schreef hollander172 het volgende:
Geen regen, wel lege accu.
Op wat blijkbaar het laatste beetje prik was sloeg ie aan, tsja geen helm e.d. bij de hand dus uitgezet, spullen gepakt en aangetrokken, tik. tik. tik.Nah ja, na het snoeien van tig meter heg ook geen zin meer om hem aan te lopen en niemand in de buurt die zin had om te gaan duwen.
![]()
Doet het gelijk hier, zelfs zonder opslaan. Leuk.quote:Op zondag 23 april 2006 16:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Je moet hem eerst opslaan
en als het filmpje niet speelt heb je geen goede codec's![]()
Jullie hebben je wel vermaakt. En ook nog een sleutelmeet.quote:Op zondag 23 april 2006 17:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hicham verloor op de A2 zijn remhandle die op een auto terecht kwamgelukkig had die auto geen schade, dus die reed later door
en met een moertje van mijn camera steun hebben we die handle weer vast kunnen zetten
![]()
[afbeelding]
en dit was de band van Youssef![]()
[afbeelding]
Wie zaait die oogst zei ik toch.quote:Op zondag 23 april 2006 17:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maarre...was dat nou geen geplande meet of......??
zit ik me hier te vervelen thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laters.![]()
![]()
Het zal best maar na 20 ~ 25 meter heg snoeien en zooi opruimen, dat is het meeste werkquote:Op zondag 23 april 2006 18:09 schreef Worldbeater het volgende:
Naja, dat ding van jou is 1 keer zuchten en hij loopt.![]()
Compressie en gewicht van een viercylinder, en dan ook nog 400 cc.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 18:09 schreef Worldbeater het volgende:
Wie zaait die oogst zei ik toch.
Passief thuis zitten, dan weet je zeker dat er niets gebeurt.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Bla bla bla NinjaMeet bladiebla bla blabla
Ja natuurlijk heb ik daar zin in .. !! Jij niet soms ?quote:Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]de zoveelste keer
heb je zin in de NinjaMeet ofzo
![]()
19 juli wordt veel kickenderder![]()
![]()
meeten is altijd leukquote:Op zondag 23 april 2006 18:45 schreef kratjuh het volgende:
Ja natuurlijk heb ik daar zin in .. !! Jij niet soms ?
Zandvoortquote:19 juli = Assen oid .. ?
Wat is er dan te doen .. ?quote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
meeten is altijd leukvooral als het alleen maar Kwackers zijn
![]()
[..]
Zandvoort [afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 23 april 2006 18:55 schreef stinkie het volgende:
Ik heb gewoon de hele dag op de bank liggen vegeteren. Af en toe eens naar buiten gekeken naar de motor was het meest inspannende
Ach, jij bent toch al binnen, alleen nog kinderen en een hond.quote:Op zondag 23 april 2006 18:55 schreef stinkie het volgende:
Ik heb gewoon de hele dag op de bank liggen vegeteren. Af en toe eens naar buiten gekeken naar de motor was het meest inspannende
Google weet alles.quote:Op zondag 23 april 2006 18:51 schreef kratjuh het volgende:
Wat is er dan te doen .. ?
er is weinig te doen in Zandvoortquote:Op zondag 23 april 2006 18:51 schreef kratjuh het volgende:
Wat is er dan te doen .. ?
Valeriaanpillen?quote:
Ohhhh, zeur dan niet.quote:Op zondag 23 april 2006 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nee, ben de hele dag bezig geweest voor studie
heb zelfs de ZX-7R meet af moeten zeggen, die was vandaag
maarja, soms moet je concessies doen![]()
Net even gemist geloof ik,was dan ook druk met strijken.Kan nog wel de tweede helft zien denk ikquote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze hebben het nu op RTL7 over een VRO-cursus.![]()
Ik wordt zenuwachtig van die smileys.quote:
Wordt je echt niet moe van, 1 keertje duwen. Zelfs met lamme armen van de heg.quote:Op zondag 23 april 2006 18:23 schreef hollander172 het volgende:
Het zal best maar na 20 ~ 25 meter heg snoeien en zooi opruimen, dat is het meeste werkvond ik het wel even gezegend.
Maakt weinig uit, 31 kilometer om exact te zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, pepijn: is hotel Hoogvliet 18 juli ook geopend??
zo uit mijn hoofd is het minder ver dan vanuit Arnhem
Deja Vú.quote:Op zondag 23 april 2006 19:18 schreef richardgie het volgende:
En motorexperiance is afgelopen.Leek wel alsof het een programma was wat voor mij gemaakt was.VRO,BMW en dan was er ook nog iets met Zuid Afrika,wat me op de een of andere wazige manier ook bekend voorkomt
.
voor ons is het 110KM, dus misschien wel handig een kamer boeken bij hotel Hoogvlietquote:Op zondag 23 april 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wordt zenuwachtig van die smileys.![]()
[..]
Wordt je echt niet moe van, 1 keertje duwen. Zelfs met lamme armen van de heg.![]()
Met de Bimota (600 cc) moest ik dus heel vaak een duwstart maken, soms bij iedere start.
Als je dan moest tanken, en nog een tussenstopje maakte dan was het 5 keer op een dag.
Raakte alleen buiten adem als het Spyball alarm weer eens niet goed stond.![]()
[..]
Maakt weinig uit, 31 kilometer om exact te zijn.
Maar je bent eventueel natuurlijk welkom.![]()
[afbeelding]
Het is alleen ook de grote vakantie voor Nick.![]()
[..]
Deja Vú.![]()
Helaas gemist. Nog niet 1 keertje gezien.![]()
Moest de kleine ook even thuis afzetten.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 19:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net even gemist geloof ik,was dan ook druk met strijken.Kan nog wel de tweede helft zien denk ik.En ondertussen de spierpijn een beetje verwerken
![]()
En motorexperiance is afgelopen.Leek wel alsof het een programma was wat voor mij gemaakt was.VRO,BMW en dan was er ook nog iets met Zuid Afrika,wat me op de een of andere wazige manier ook bekend voorkomt
.
Ik ben er en hele dag mee bezig geweest,en het was inderdaad VRO 1.Je moet in iedergeval een paar kunstjes uit je examen herhalen,zoals de remproef,slalom tussen pionnen en de uitwijk manoevre,verder werd er ook gelet op verkeers inzicht,dus hoe ver kijk je vooruit om eventuele obstakels te zien,kijktechniek in het algemeen etc.Verder ook het baksteensgewijs rijden,en hoe verantwoord met een grotere groep,in te gaan halen,en natuurlijk plaats op de weg etc.Ik had dus ook een pillon onder m'n brommer zitten omdat ik naar de pillon keek en niet naar de plek waar ik naar toe wilde,dus tussen de pillonen door,uitwijk maneuvre etc.Hier ging onze instructeur dus voor de rijdende motor staan en gaf op het laatste moment aan aan welke kant je hem moest passeren,in feite het opwekken van een uitwijk maneuvre als gevolg van een schrikreactie.En hier komen dan toch echt nog wel verrassende dingen uit die je je zelf in de loop der jaren hebt aan of afgeleerd hebt.quote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden het volgens mij met name over VRO1. Heb jij die ook gedaan? Dat is met slalommen en over banden en plankjes heenrijden en zo. Er zal vast wel meer bij zitten hoor, maar dat heb ik er globaal even van meegekregen. Hoe lang ben je eigenlijk met die cursus bezig?
Ik wil die cursus ook nog wel een keer doen.Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe veel ik er van op zal steken.
lijkt me erg leerzaam zo'n dag motorbeheersingquote:Op zondag 23 april 2006 20:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ben er en hele dag mee bezig geweest,en het was inderdaad VRO 1.Je moet in iedergeval een paar kunstjes uit je examen herhalen,zoals de remproef,slalom tussen pionnen en de uitwijk manoevre,verder werd er ook gelet op verkeers inzicht,dus hoe ver kijk je vooruit om eventuele obstakels te zien,kijktechniek in het algemeen etc.Verder ook het baksteensgewijs rijden,en hoe verantwoord met een grotere groep,in te gaan halen,en natuurlijk plaats op de weg etc.Ik had dus ook een pillon onder m'n brommer zitten omdat ik naar de pillon keek en niet naar de plek waar ik naar toe wilde,dus tussen de pillonen door,uitwijk maneuvre etc.Hier ging onze instructeur dus voor de rijdende motor staan en gaf op het laatste moment aan aan welke kant je hem moest passeren,in feite het opwekken van een uitwijk maneuvre als gevolg van een schrikreactie.En hier komen dan toch echt nog wel verrassende dingen uit die je je zelf in de loop der jaren hebt aan of afgeleerd hebt.
En je zal in eerste instantie denken van,wat heb ik hier nou weer geleerd?Ik wist alles al.Dat is ook zo,maar hoevaak gebruik je het?Bijna nooit,maar als je het nooit oefend en er gebeurt ineens iets dan weet je helemaal niet hoe te handelen.
quote:Op zondag 23 april 2006 20:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ben er en hele dag mee bezig geweest,en het was inderdaad VRO 1.Je moet in iedergeval een paar kunstjes uit je examen herhalen,zoals de remproef,slalom tussen pionnen en de uitwijk manoevre,verder werd er ook gelet op verkeers inzicht,dus hoe ver kijk je vooruit om eventuele obstakels te zien,kijktechniek in het algemeen etc.Verder ook het baksteensgewijs rijden,en hoe verantwoord met een grotere groep,in te gaan halen,en natuurlijk plaats op de weg etc.Ik had dus ook een pillon onder m'n brommer zitten omdat ik naar de pillon keek en niet naar de plek waar ik naar toe wilde,dus tussen de pillonen door,uitwijk maneuvre etc.Hier ging onze instructeur dus voor de rijdende motor staan en gaf op het laatste moment aan aan welke kant je hem moest passeren,in feite het opwekken van een uitwijk maneuvre als gevolg van een schrikreactie.En hier komen dan toch echt nog wel verrassende dingen uit die je je zelf in de loop der jaren hebt aan of afgeleerd hebt.
En je zal in eerste instantie denken van,wat heb ik hier nou weer geleerd?Ik wist alles al.Dat is ook zo,maar hoevaak gebruik je het?Bijna nooit,maar als je het nooit oefend en er gebeurt ineens iets dan weet je helemaal niet hoe te handelen.
Mag ik een keer met jou/jullie rijden, kan nog wel wat oefening gebruiken.quote:Op zondag 23 april 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij doen al niets anders
raggen over stoepranden, putdeksels ontwijken, stoppies, over dingen heen rijden, remmen in bochten, dingen oprapen van de grond tijdens het rijden, remmen met alleen achterrem
en over opengebroken wegen rijden, door zand heen rijden [afbeelding] is daar heel goed in,
van dat kloten (spelen) met je motor leer je heel veel![]()
wij gaan maar eens een keer voor VROII
Moet je zeker doen VRO 2,volgens mij is er ook nog een VRO 3,maar dan zit je zowat tegen het cicuitrijden aan.Wordt door de politie wel gedaan VRO 3,inderdaad met een Pan European etc raggen op een cicuit.O ja die dingen lopen dus echt iets harder dan de standaard Pan,K 1200 etc.En juist,kloten op de openbare weg proberen ze dus nu juist te voorkomen.Waarom?Als je onder die vrachtwagen schuift krijg je dus geen herkanzing meer,waarschijnlijk nooit meer.quote:Op zondag 23 april 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij doen al niets anders
raggen over stoepranden, putdeksels ontwijken, stoppies, over dingen heen rijden, remmen in bochten, dingen oprapen van de grond tijdens het rijden, remmen met alleen achterrem
en over opengebroken wegen rijden, door zand heen rijden [afbeelding] is daar heel goed in,
van dat kloten (spelen) met je motor leer je heel veel![]()
wij gaan maar eens een keer voor VROII
Tofquote:Op zondag 23 april 2006 20:57 schreef kratjuh het volgende:
Hey fulcrum ! Ik ga met je mee op 5 juni, OK ?
Friese Elfstedentocht
quote:
Goed plan! Heb jij je al ingeschreven voor die tijd ?quote:Op zondag 23 april 2006 21:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tof![]()
Inschrijven dan maar![]()
9 uur dus hè?
[..]
![]()
Nee, dat ga ik nu doenquote:Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Goed plan! Heb jij je al ingeschreven voor die tijd ?
Heb jij geen msn ..?quote:Op zondag 23 april 2006 21:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik nu doen![]()
9 uur is nog vrij zie ik![]()
quote:Alleen invullen indien u lid bent van een motorclub:
Naam motorclub:
Clubzetel te:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb jij geen msn ..?
Wat vul jij hier in?
[..]
w00tquote:Op zondag 23 april 2006 21:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb jij geen msn ..?
Wat vul jij hier in?
[..]
Wel gezellig met zijn allen een avond voor de dag. Ben ik de enige die goed slaapt.quote:Op zondag 23 april 2006 20:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Voor ons is het 110KM, dus misschien wel handig een kamer boeken bij hotel Hoogvliet![]()
dat scheelt ook weer 30 KM![]()
Heel veel.quote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe veel ik er van op zal steken.
Kon je nog wel rijden, of moest je op transport?quote:Op zondag 23 april 2006 20:19 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Vorigr week een nieuwe achterband erop gezet, vandaag gereden en een spijker in m'n nieuwe achterband gekregen![]()
En het was zo'n lekker weer![]()
Denk niet dat ze die dingen harder laten lopen dan een K1200S.quote:Op zondag 23 april 2006 20:49 schreef richardgie het volgende:
O ja die dingen lopen dus echt iets harder dan de standaard Pan,K 1200 etc.
FokMC it is. Wie woont er het verste weg?quote:Op zondag 23 april 2006 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmmm dunno, zullen we FokMC er neerzetten?![]()
Te.. eeeh.. zeg het maar![]()
Volgens mij zij hij dat ze op 260 geijkte kilometers zaten,maar in geval van nood wordt de Volvo er bij gehaald,en die rij jij echt niet zoek op het rechte,want een bochtig weggetje durft alleen Doohan met zo,n snelheid te nemen.Vergeet ook niet dat ze ook"aangepaste"FJ 1300 's hebben rijden,en die dingen lopen standaard al behoorlijk door.quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel gezellig met zijn allen een avond voor de dag. Ben ik de enige die goed slaapt.![]()
Inderdaad erg nuttig die 30 km.![]()
Jammer dat ik geen trekhaak heb, zat er over te denken om voor de zekerheid met een trailer te gaan.![]()
[..]
Heel veel.![]()
Oefenen is voor iedereen goed, zelfs jonge en oude ervaren rotten die denken dat ze het niet nodig hebben.
[..]
Kon je nog wel rijden, of moest je op transport?![]()
[..]
Denk niet dat ze die dingen harder laten lopen dan een K1200S.![]()
^^ I'm with stupid ...quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
^^ I'm with stupid ...
Maken we er de Fokstedentocht van
Is die nog "lid"dan van dit elite groepje?Hoor of zie al een paar weken zowat niks meer van d'r.quote:
1 keer zeg je?quote:Op zondag 23 april 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt je echt niet moe van, 1 keertje duwen. Zelfs met lamme armen van de heg.![]()
Ik begreep dat die in gebied zit waar ze zelfs het wiel nog uit moeten vinden.quote:Op zondag 23 april 2006 21:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is die nog "lid"dan van dit elite groepje?Hoor of zie al een paar weken zowat niks meer van d'r.
Dan is wel te hopen dat ze eerst het wiel hebben uitgevonden,voordat R2 d'r verbrandingsmotor gaat promoten/introducerenquote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik begreep dat die in gebied zit waar ze zelfs het wiel nog uit moeten vinden.![]()
Och de eerste verbrandingsmotoren werden (geloof ik) gebruikt om meel te maken.quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dan is wel te hopen dat ze eerst het wiel hebben uitgevonden,voordat R2 d'r verbrandingsmotor gaat promoten/introduceren.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Och de eerste verbrandingsmotoren werden (geloof ik) gebruikt om meel te maken.![]()
Met platte band van benzinestation naar benzinestation gereden, elke keer opnieuw pompenquote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon je nog wel rijden, of moest je op transport?![]()
Ter***,wat een hondebaan lijkt me dat zeg.Wordt je volgens mij niet echt veel vrolijker van.quote:Op zondag 23 april 2006 21:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Met platte band van benzinestation naar benzinestation gereden, elke keer opnieuw pompen![]()
Recht en bochtig?quote:Op zondag 23 april 2006 21:27 schreef richardgie het volgende:
in geval van nood wordt de Volvo er bij gehaald,en die rij jij echt niet zoek op het rechte,want een bochtig weggetje durft alleen Doohan met zo,n snelheid te nemen.
Haha, klein drafje naast de motor, langzaam de koppeling op laten komen, en verbaast ben je hoe snel zo'n viercylindertje loopt; dat was ik iedere keer ook.quote:Op zondag 23 april 2006 21:34 schreef hollander172 het volgende:
1 keer zeg je?![]()
Als het een fabrieks ingestelde machine was geweest had ik je zo geloofd.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:39 schreef hollander172 het volgende:
Ik begreep dat die in gebied zit waar ze zelfs het wiel nog uit moeten vinden.![]()
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat iedereen verschrikkelijk hard durft te gaan,totdat de eerste bochtjes opduiken,en dan komt de ervaring en training van onze orderhandhavers toch wel iets beter van pas dan het lef hebben met 250 + de snelweg af te branden en dan te roepen"kijk eens hoe hard ik dat durf".quote:Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Recht en bochtig?![]()
Maar ik heb eens gelezen dat ze ook Subaru's hebben (en dus ook Volvo's) en dat die zover aangepast dat je inderdaad zelfs met een motor ze niet zomaar zoekrijdt.![]()
Maar ik geloof niet dat ze die motorfietsen aanpassen omdat ze van zichzelf al snel genoeg zijn, en ook nog eens betrouwbaar moeten blijven.
Neem inderdaad die FJR met al circa 145 Pk. Klik! Aanpassingen FJR1300K Koninklijke Marechaussee.
[afbeelding]
[..]
Haha, klein drafje naast de motor, langzaam de koppeling op laten komen, en verbaast ben je hoe snel zo'n viercylindertje loopt; dat was ik iedere keer ook.![]()
Bij de BMW lukte het eens met 2 man extra achter de motor niet.![]()
kijk, dat ligt een beetje in de buurtquote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier wat eventuele (deel)routes:
[afbeelding]
250km
[afbeelding]
110km
[afbeelding]
183km
Het zal niet de bedoeling zijn exact deze routes te rijden maar het is een begin.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij heeft mooie rode Pimphandles erop gezet en waarschijnlijk het oude zelfborgende moertje gebruikten die was eraf gelopen
![]()
Waar zouden de routes eventueel kunnen starten .. ?quote:Op zondag 23 april 2006 16:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier wat eventuele (deel)routes:
[afbeelding]
250km
[afbeelding]
110km
[afbeelding]
183km
Het zal niet de bedoeling zijn exact deze routes te rijden maar het is een begin.
eenszquote:Op maandag 24 april 2006 07:57 schreef kratjuh het volgende:
Die laatste vind ik niet zo, ik hou niet van Rotterdam ...
ik denk dat er al keuze genoeg isquote:Op maandag 24 april 2006 08:35 schreef hollander172 het volgende:
Moet ik trouwens nog wat meer routes opduikelen die vanuit Utrecht kunnen starten?
Lijkt me een leuk planquote:Op maandag 24 april 2006 08:35 schreef hollander172 het volgende:
Moet ik trouwens nog wat meer routes opduikelen die vanuit Utrecht kunnen starten?
Eens ...quote:Op maandag 24 april 2006 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat er al keuze genoeg ismisschien eerst maar weer eens een goede meet op poten zetten
met de gehele FOK-MC
![]()
Dat laat ik aan de zelfbenoemde meetcommissie over.quote:Op maandag 24 april 2006 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat er al keuze genoeg ismisschien eerst maar weer eens een goede meet op poten zetten
met de gehele FOK-MC
![]()
Goed planquote:Op maandag 24 april 2006 08:35 schreef hollander172 het volgende:
^^quote:Op maandag 24 april 2006 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
met de gehele FOK-MC
![]()
Een voor allen, en allen voor een !quote:Op maandag 24 april 2006 09:18 schreef hollander172 het volgende:
Er wordt niet een klein beetje verwarrend gepost.
Wie gaat het nu uiteindelijk op poten zetten?![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 09:18 schreef hollander172 het volgende:
Gaaf pakkiequote:Op maandag 24 april 2006 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Gezellig dat je uit het Hoge Noorden ff komt meekarrenquote:Op maandag 24 april 2006 10:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gaaf pakkie![]()
Kopen jij![]()
Meeten meeten meeten![]()
Ik kom wel naar Utrecht. De route moeten jullie maar uitzoeken, want ik ben daar toch niet bekend![]()
Ik ben ook maar een mens.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
Eerste rijles trouwens pas rond 29 mei vanwege vakantie van de heer Hoeze![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwege mijn inpopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
quote:Op maandag 24 april 2006 11:48 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf jahquote:
maar ik ben al voorzienquote:Kopen jij
quote:Meeten meeten meeten![]()
Ik kom wel naar Utrecht.
Nice.quote:Op maandag 24 april 2006 12:26 schreef Herr.Flick het volgende:
![]()
Zo, gisteren maar weer eens een rondje wezen touren in de eifel, 550 km gemaakt samen met m'n broer (vfr) en m'n maatje (tl1000s), en natuurlijk nog even wezen blieken op breidscheid.
quote:Op maandag 24 april 2006 11:48 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan er wel mee leven hoor, ga daarna wel extra lessen dus dan zie je me vaker per week en of je daar nu zo vrolijk van wordt....
![]()
Klopt, maar in een (goede helemaal) auto kan je ook veel meer gooien en smijten voordat het echt misgaat.quote:Op zondag 23 april 2006 22:00 schreef richardgie het volgende:
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat iedereen verschrikkelijk hard durft te gaan,totdat de eerste bochtjes opduiken,en dan komt de ervaring en training van onze orderhandhavers toch wel iets beter van pas dan het lef hebben met 250 + de snelweg af te branden en dan te roepen"kijk eens hoe hard ik dat durf".
Helemaal niet dus.quote:En je zal met me eens zijn dat om een FJ 1300 ruim boven de 200 te laten lopen,motorisch wat minder aanpassingen nodig zijn dan bij bijvoorbeeld een CB 600.
Niet echt poser, dat kan zo niet hèquote:Op maandag 24 april 2006 13:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet helemaal zwart![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
OPjeeM gaat ook voor een matzwarte R6 in de toekomst.![]()
[afbeelding]
Met standaard velgstriping.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 13:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet echt poser, dat kan zo niet hè![]()
![]()
Even een zwarte ZX10R opschuren.quote:Op maandag 24 april 2006 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dan nog altijd een (mat)zwarte kwaak
![]()
die striping is minder btw
Mijn Chello pakt dat soort sites niet.quote:Op maandag 24 april 2006 13:07 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/2185.html
quote:Op maandag 24 april 2006 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
Wat ik net tegen kom...
Check de uitdraai van een TL1000R.![]()
[afbeelding]
Koppel@2.650 Rpm.![]()
een crash op een circuitquote:Op maandag 24 april 2006 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn Chello pakt dat soort sites niet.![]()
Ja, euh, jij had het over een Kwaak.quote:Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
euhh, we zien wel
een zwarte 600RR is ook om te
![]()
Ik ga geen bakken met geld uitgeven voor een paar schijven voor een fiets die volgend jaar waarschijnlijk weggaatquote:Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
Van deze remschijfjes stuurt en remt je motor beter.![]()
[afbeelding]
Zelfs voor een GS-500 te krijgen zag ik, dus pôrnpost voor Fullie en Roderick.![]()
¤ 239,00 euro, ik moet er alleen 2 voor een TL.![]()
Ik heb vannacht gedroomt dat ik stoppies aan het maken was.![]()
![]()
Daar heb je wel gelijk in danquote:Op maandag 24 april 2006 13:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]poser genoeg zo
wil wel een pak hebben die past bij mijn toekomstige motor
![]()
In jouw geval dus geen paar.quote:Op maandag 24 april 2006 13:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ga geen bakken met geld uitgeven voor een paar schijven voor een fiets die volgend jaar waarschijnlijk weggaat![]()
Imho, goeie zet.quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef AndreB. het volgende:
Mensen, mensen, het gaat gebeuren!!! Ik ga namelijk een motor kopen en wil beginnen met een 600 cc 'supersport'. Budget is 6000 euri en ik vroeg me af wat verstandig is om te doen wetende dat ik 1,93 m ben...
Op het lijstje staan:
- Yamaha R6
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR
- Kawasaki Ninja
Heb al redelijke rijervaring heb op een 600 en kies ik wederom voor een 600. De vraag is daarnaast welke weet deze cylinderinhoud het krachtigste tot uiting te brengen? Welke heeft het mooiste geluid. En tot slot welke geeft het meeste waar voor z'n geld?
Even een snelle reactie, want ik moet er vandoor.quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef AndreB. het volgende:
De vraag is daarnaast welke weet deze cylinderinhoud het krachtigste tot uiting te brengen?
Ik ook, maar vanwege een rustdagje iets later dan gebruikelijk.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In jouw geval dus geen paar.![]()
Maar kijk eens hoe veilig het is investeren in een goede remschijf.
En omdat hij lichter is stuur je helemaal als een dwaas over rotondes.![]()
Aangezien een motorseizoen voor jou 5 maanden duurt/239 kost het je maar ¤ 47,80 per maand.
En de meiden zijn er gek op.
Dus is het je dat allemaal niet waard?![]()
ik vind het op de een of andere manier toch niet waardquote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef Worldbeater het volgende:
Te koop in Arnhem: Akrapovic 4in1 kompleet sys (Racing conisch) ZX7R.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef AndreB. het volgende:
Mensen, mensen, het gaat gebeuren!!! Ik ga namelijk een motor kopen en wil beginnen met een 600 cc 'supersport'. Budget is 6000 euri en ik vroeg me af wat verstandig is om te doen wetende dat ik 1,93 m ben...
Op het lijstje staan:
- Yamaha R6
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR
- Kawasaki Ninja
denk dat ze weinig voor elkaar onder doen qua vermogen, heb laatst nog een test gelezen over ss'jes in de 600cc klasse. elke perst er in ieder geval minstens zoveel uit als mijn 750 van 10 jaar oud.quote:Heb al redelijke rijervaring heb op een 600 en kies ik wederom voor een 600. De vraag is daarnaast welke weet deze cylinderinhoud het krachtigste tot uiting te brengen?
Kawasaki staat er bekend om het rauwste te zijn van deze merken, qua geluid kan ik dat wel beamenquote:Welke heeft het mooiste geluid.
weet daar niks vanquote:Op maandag 24 april 2006 15:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gaan we volgende week, 30 april trouwens nog meeten? Of is dat nu van de baan
quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef AndreB. het volgende:
Op het lijstje staan:
- Yamaha R6
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR
- Kawasaki Ninja
Heb al redelijke rijervaring heb op een 600 en kies ik wederom voor een 600. De vraag is daarnaast welke weet deze cylinderinhoud het krachtigste tot uiting te brengen? Welke heeft het mooiste geluid. En tot slot welke geeft het meeste waar voor z'n geld?
en lichterquote:Op maandag 24 april 2006 16:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
[..]
denk dat ze weinig voor elkaar onder doen qua vermogen, heb laatst nog een test gelezen over ss'jes in de 600cc klasse. elke perst er in ieder geval minstens zoveel uit als mijn 750 van 10 jaar oud.
Streetfighter of naked?quote:Op maandag 24 april 2006 16:59 schreef dribbel79 het volgende:
Een goede vriendin van me zoekt een streetfightert, ze is 1.71 mtr lang, iemand een idee?
en ja, ik ben te lui om te zoeken
quote:Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
Van deze remschijfjes stuurt en remt je motor beter.![]()
[afbeelding]
Zelfs voor een GS-500 te krijgen zag ik, dus pôrnpost voor Fullie en Roderick.![]()
¤ 239,00 euro, ik moet er alleen 2 voor een TL.![]()
Ik heb vannacht gedroomt dat ik stoppies aan het maken was.![]()
![]()
dat dusquote:Op maandag 24 april 2006 13:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik ga geen bakken met geld uitgeven voor een paar schijven voor een fiets die volgend jaar waarschijnlijk weggaat![]()
voor de een bakken met geld, voor de ander - die af en toe een vergeten spaarrekening met 2600 euro vindt - een peuleschilquote:Op maandag 24 april 2006 17:04 schreef Roderick2085 het volgende:
dat dusmaar wel aardig dat je aan ons dacht hoor
![]()
die schijnt nu net een wat mindere bak te hebben, beetje lompe 1 maar verder wel okquote:Op maandag 24 april 2006 17:10 schreef AndreB. het volgende:
De R6 vind ik op dit moment het mooiste, wat je tenminste voor 6K kan krijgen...
als ik zo'n spaarrekening vind, zou ik het misschien wel doen... maar die kans acht ik toch echt wel heeel kleinquote:Op maandag 24 april 2006 17:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor de een bakken met geld, voor de ander - die af en toe een vergeten spaarrekening met 2600 euro vindt - een peuleschil![]()
tis wel ultiem p0rn materiaalquote:Op maandag 24 april 2006 17:13 schreef Roderick2085 het volgende:
als ik zo'n spaarrekening vind, zou ik het misschien wel doen... maar die kans acht ik toch echt wel heeel klein
Hmm dan zou ik het wel weten: GS500 in de verkoop, nieuwe examens regelen en een supersportje kopenquote:Op maandag 24 april 2006 17:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor de een bakken met geld, voor de ander - die af en toe een vergeten spaarrekening met 2600 euro vindt - een peuleschil![]()
heb geen foto's...quote:Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice.![]()
En kon dat maatje op de TL1000S het een beetje bijbenen?
Staat qua sturen niet erg goed bekend.![]()
![]()
De motor dan..![]()
Ennu, melden = pics! posten.![]()
als jij vertelt dat je niet weet wat je wilt is het geen probleem lijkt me,quote:Op maandag 24 april 2006 17:10 schreef AndreB. het volgende:
Zou motoport me willen helpen door me op elk type te laten rijden??? :p Iemand verder nog slechte ervaringen met 1 van de 4?
De R6 vind ik op dit moment het mooiste, wat je tenminste voor 6K kan krijgen...
Worldbeater zit je lekker te posenquote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even een snelle reactie, want ik moet er vandoor.
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 16:59 schreef dribbel79 het volgende:
Een goede vriendin van me zoekt een streetfightert, ze is 1.71 mtr lang, iemand een idee?
en ja, ik ben te lui om te zoeken
Nou dan heb ik iig een bezigheid voor volgende weekquote:Op maandag 24 april 2006 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als jij vertelt dat je niet weet wat je wilt is het geen probleem lijkt me,
een collega van mij heeft na mijn advies zaterdag op 7 verschillende motoren gereden![]()
hij wil nu een Honda![]()
Bij mijn dealer heb ik een afspraak gemaakt omdat ze de motoren dan rijklaar maken ... (voltanken enzo) .. Maar weet niet hoe het bij die dealer gaat ...quote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Nou dan heb ik iig een bezigheid voor volgende week![]()
7 is wel veel, moet je van te voren even bellen oid? Of gewoon daarheen, pak aan en gaan?
quote:
Achter valt meestal niet zo op. Vooral voor is het echt.quote:Wel een paar, namelijk voor en achter?![]()
Maarre het is wel veel geld![]()
Wie heeft er 5 versnellingen dan?quote:Kijk ik heb een nieuwe sig![]()
![]()
Dat doe ik ook maar één keer.quote:Op maandag 24 april 2006 17:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Moi, ik heb falikant de verkeerde remschijven, knipperlichten, geen Yoshimura pijpen, en een carbon voorspatbord zou het geheel ook nog afmaken.quote:Op maandag 24 april 2006 18:37 schreef ikookhier het volgende:
Worldbeater zit je lekker te posen![]()
Avond trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flick volgende keer een cam meenemen.![]()
![]()
Verder met fillempie kijken.![]()
![]()
zou wel even bellenquote:Op maandag 24 april 2006 20:31 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Nou dan heb ik iig een bezigheid voor volgende week![]()
7 is wel veel, moet je van te voren even bellen oid? Of gewoon daarheen, pak aan en gaan?
En het zal morgen lekker weer zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef stinkie het volgende:
lijkt erop dat ik morgenavond naar Adam moet, nu kiezen tussen auto, lekker comfi, gps, en redelijk gegarandeerd terugkomen, of de motor, weg zoeken, geen file en de kans dat de accu de terugweg niet red
http://motoroccasion.nlquote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef AndreB. het volgende:
Op het lijstje staan:
- Yamaha R6
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR
- Kawasaki Ninja
quote:Op maandag 24 april 2006 16:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet daar niks vanals er gemeet wordt dan kan ik ws maar een deel meemaken, moet weer in Arnhem zijn in de loop vd middag...
http://www.hvmparts.nl/dealers05.xlsquote:Op maandag 24 april 2006 23:02 schreef flippie_flink het volgende:
Weet iemand hier toevallig een zaak die Troy Lee verkoopt? Ben vlieft op de D2 Inferno Black 2006.
Oja en volgens http://www.troyleedesigns.nl/ deze site is de helm 350 euro, klopt dit een beetje?
Kopen via die site wil ik liever niet aangezien ik hem wel graag wil passen.
Ik had em gezien jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:49 schreef Makster het volgende:
OPM, ik weet neit of je al een nieuw pak hebt maar op MF staat een puik kawa jack in de verkoop
alpinestars, groen, porno
Niet zo een poserpak zoals Fullie zei, maar ben zeer tevredenquote:
Moet je niet lekker bij iemand achterop dan ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:05 schreef Faithy het volgende:
de zon![]()
![]()
nu nog een motor
oh, en dat rijbewjs
Lekker! Ik trouwens ook, maar ik ben al de hele dag bezig met afspraken en vertaalwerk. Maar toch relaxt met de deur naar het balkon open.quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef bwt het volgende:
[..]
En het zal morgen lekker weer zijn.
tot ergens alverwege de middag dat de temp. een eind zal zakken
En laat ik mogen vrij zijn![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet je niet lekker bij iemand achterop dan ...![]()
Doe mij ook maar zo'n baas ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:19 schreef richardgie het volgende:
richardgie is net gebeld dat er geen werk is vanmiddag.Hiep hoi dan maar thuis iets nuttigs doen
.Weet je wat:ik ga motorrijden
.Het is een prachtige dag vandaag
.
En vooral het moment he.Als het nu slecht weer zou zijn kan je nog denken GVD wat moet ik dan gaan doen de hele middag,maar vond het nu helemaaaaaal niet ergquote:
Dat ga ik ook doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:19 schreef richardgie het volgende:
richardgie is net gebeld dat er geen werk is vanmiddag.Hiep hoi dan maar thuis iets nuttigs doen
.Weet je wat:ik ga motorrijden
.Het is een prachtige dag vandaag
.
Heb er nog geen idee van waar ik naar toe ga.Rij gewoon m'n neus achterna en zie wel waar ik uitkomquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen
heerlijk weer
ff lekker de hei op of zo - rondje posbank of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |