ajax gaat geownd wordenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:59 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat Feyenoord morgen weer dik gepwnd wordt.

Het mooie is dat je er zelf ook niet meer in geloofd, maar je hebt zon Feyenoordbord voor je hoofd dat jet het niet durft toe te geven.quote:

ah okayquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat is goed voor Ajax, maak je maar geen zorgen.

Net zoals afgelopen donderdag hč?quote:

Toen was hij ook niks. Ja, irritant.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Net zoals afgelopen donderdag hč?

Gast, denk je dat nou serieus.quote:

Alles is mogelijk, waarom dat niet? 4-0 zal het niet worden, maar winst zit er zeker in. Het was niet alsof ajax afgelopen donderdag voetbal van hoog niveau liet zien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gast, denk je dat nou serieus.
Wat ga jij je kut voelen morgenavond

Maar gelukkig deed Bosschaart boos, dus Bosschaart is stoerquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Toen was hij ook niks. Ja, irritant.

Ik ging er van uit dattie bedoelde dat Feyenoord door zou gaan ten koste van Ajax.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, waarom dat niet? 4-0 zal het niet worden, maar winst zit er zeker in. Het was niet alsof ajax afgelopen donderdag voetbal van hoog niveau liet zien.

Feyenoord gaat ook wel winnen. Dat zijn ze ook aan zichzelf verplicht, na het foutenfestival van afgelopen donderdag. Want met name won Ajax daardoor ruim, want Ajax creeerde zelf ook niet veel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, waarom dat niet? 4-0 zal het niet worden, maar winst zit er zeker in. Het was niet alsof ajax afgelopen donderdag voetbal van hoog niveau liet zien.

Nee zeker niet, maar op deze manier van Feyenoord winnen met deze inzet maakt een heel seizoen goed. En misschien is het ook maar beter voor het Nederlands voetbal als Ajax kans maakt op Championsleague voetbal...laten we eerlijk zijn..quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]

Dat blijkt wel aangezien je een Feyenoordsupporter bentquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:22 schreef Cart_man het volgende:
Het Nederlands voetbal interesseert me geen zier.

Wat is het toch met Ajacieden en gevoel voor 'humor'. Na de tachtig DVD-'grappen' en 1x winst tegen Feyenoord voelen ze zich allemaal weer allemaal toppie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:25 schreef Baklap het volgende:
[..]
Dat blijkt wel aangezien je een Feyenoordsupporter bent

Het was gewoon een goede grap/inkoppertje. Dat het toevallig voor jou minder leuk is zegt meer iets over jou dan over de grappenquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is het toch met Ajacieden en gevoel voor 'humor'. Na de tachtig DVD-'grappen' en 1x winst tegen Feyenoord voelen ze zich allemaal weer allemaal toppie.

Daar zal Feyenoord geen last van hebben inderdaadquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:45 schreef muhammad_ali het volgende:
oww shut up. 80% van de ajax supporters zijn supporters bij winst

Die DVD grappen zijn ook wel uitgekauwd nu, vind je niet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:12 schreef Trancelocator het volgende:
Zelfs mocht Feyenoord met 1-0, 2-0, 2-1, 3-1, 4-1 winnen, dan nog zijn ze pwned. Ze winnen drie keer van ons, houden alleen een DVD over, maar wij gaan verder.

Dat denk ik ook. Kom op zeg, dit kan haast niet meer mis gaan voor Ajax. Gebeurt dat wel dan zal het nog lang onrustig zijn op dit forum.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:12 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat als Ajax heel blijft het eerste kwartier Feyenoord gewoon gaat verliezen.

Euh, nee.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die DVD grappen zijn ook wel uitgekauwd nu, vind je niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |