quote:Op woensdag 19 april 2006 11:27 schreef gaai het volgende:
Welkom in de Truth chat
![]()
* gaai heeft het vorige deel volgemaakt en voelde zich geroepen een nieuw deel te openen, maar heeft eigenlijk geen flauw idee of dat goed gaat zo......
* vamperotica ook niet!![]()
"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"
Vorige delen ?
01 Truth ouwehoer topic
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken![]()
niet zo moeilijk gewoon ff op bewerken rossen bovenaan en dan nummertje toevoegen en die link plakken )
OP ?
klik
Nee, dit keer geen plaatjes......'k zou niet weten waar ik ze vandaan moet plukken......denk Gary er maar even bij![]()
Game on
![]()
Oe.... dat klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Bedankt voor het openen Vamp
Ik wilde zelf al een poging wagen maar ik ben blij dat ik geen moeite hoef te doen nu
Hoe gaat het met je?
Alles okeydokey??? Kopje koffie erbij??? Croisantje????? Glas jus d'orange?
Dan doe ik die even instralen hier op fok en is het voor iedereen te krijgen met een klick op de muis.
Wat vind je van mijn nieuwe icoonZelf gemaakt
Niet gestolen van google
Hoe komt dat dan die kater???quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe.... dat klinkt heerlijk!
Voel me net alsof ik gisterontzettend gezopen heb....
Ik hou mn hart vast voor alsdat weer kan!
Heee mademoisselle. Alles okey ???quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:43 schreef draculettetje het volgende:
jippie en de jee zoessie kopieert lekker ook die van een ander!
ha maar maakt niks uit want nou doet ie het weer!
Heb wel vakerdat ik die van een ander mee naar huis neem!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan die kater???
Ik heb dat helemaal niet meer. Ik heb nu bijna 7 weken niets gedronken en ik ben ook niet meer om 0400 wakker 's morgens. Vroeger stond ik iedere week minstens 2 keer om 0400 op. Nu dus al 3 weken niet meer. Lekker uitslapen en fit zijn
Gisteren wezen stappen ofzo dan??? Of hoe moet ik dat zien??? Je man die een kater heeft gekregen van het zuupen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heb wel vakerdat ik die van een ander mee naar huis neem!
Even laatste uurtje de stad in geweest...quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gisteren wezen stappen ofzo dan??? Of hoe moet ik dat zien??? Je man die een kater heeft gekregen van het zuupen?
ja met mij prima hoor! en met jou gaat het zo te lezen ook lekker!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heee mademoisselle. Alles okey ???
It's time for a big change..... hou je vast...de remmen gaan los![]()
De achtbaan gaat draaien![]()
Met fris weten weg te jagen?? Of hoe zit dat....of zat er een tick in de frisquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Even laatste uurtje de stad in geweest...
braaf aan de fris!
En die vent....
Die hek nu wel helemaal weten weg te jagendenk ik!
Fijn dat het prima gaat daar!!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja met mij prima hoor! en met jou gaat het zo te lezen ook lekker!
en die verandering mag best komen hoor en ik hou van achtbanen!![]()
Ach..... Mij kan nog wel eens een dramaqueen zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Met fris weten weg te jagen?? Of hoe zit dat....of zat er een tick in de fris
Hoe was het in de stad? Heb je liggen dansen? Nee, dat kan zeker niet met een dikke buik of wel
Dan maken we van jou toch een happy-queenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach..... Mij kan nog wel eens een dramaqueen zijn
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan maken we van jou toch een happy-queen![]()
Slaan we dat dramatische eruit met de matten-klopper![]()
![]()
Als ik holy grail zie staan ergens op een website, dan heb ik weer de neiging om te zoekenIk zag net ergens op het net "the holy grail" en dan wil ik weer gaan zoeken hier overal. Heb dan zin om te cijferen weer
Alsof ik de holy grail kan vinden
![]()
Die moet je tellen slimpie!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge heb ook niet veel geslapen maar dat komt omdat er ineens schaapjes tegenover ons huis in de wei staan... die om de 5 sec (ja ook snachts) heel hard BEHHHHHHH roepen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge heb ook niet veel geslapen maar dat komt omdat er ineens schaapjes tegenover ons huis in de wei staan... die om de 5 sec (ja ook snachts) heel hard BEHHHHHHH roepen
ahhh temazepamquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Klote schapen!!!!
Hier zijn het vaak de vogels of de duiven die 's morgens beginnen te blaten. Maar ik slaap dieper dus ik word niet meer zo snel wakkerVogeltje wat zing je vroeg, is de dag niet lang genoeg
![]()
Barra, ik heb nog een strip temazepam liggen, kun je krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |