quote:
Op zondag 23 april 2006 17:56 schreef ElisaB het volgende:[..]
En hun eigen harde werk. Ze hebben alledrie zo hun best gedaan. Maar hadden dus geen schijn van kans. Je kunt je zelfs nog afvragen of we ze een plezier hebben gedaan door het nog zo te rekken, maar ik had niet anders gekund.
Niet over piekeren meid, als ze niet hadden gewild waren ze er toch meteen al tussen uit gepiept. Dit soort problemen bij zulke jonge kittens lopen helaas meestal niet goed af.
quote:
Ik ben zo verslagen
![]()
Dat is te begrijpen maar 't was helaas een strijd die je niet kón winnen. Je hebt je uiterste best gedaan en bent erg lief en zorgzaam geweest voor de hummeltjes. Het heeft gewoon niet anders mogen zijn......
Maar zo klein als ze waren je bent je er toch reuze aan gaan hechten en ze waren ook zo onweerstaanbaar lief hé ?
Logisch dat je nu een klap krijgt na al je inspanningen en je betrokkenheid toch nog door het noodlot verslagen worden..... Ik zou in jouw plaats óók nog woest zijn
Het is zo verd*** oneerlijk
Sterkte voor jullie allemaal, het zal even duren voor jullie dit een beetje verwerkt hebben en weer wat op streek zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door deedeetee op 23-04-2006 18:19:35 ]