Ja, maar niet zulk positief nieuws. Pjèr slaapt, maar hij slaapt mij een beetje té hard. Het is vreemd: vannacht ging het echt de goede kant op. Pjèr was weer de Pjèr van net voor zijn diarree (afgezien dus van nog een beetje te dunne poep). Vanmorgen heeft ie nog een keer flink gegeten (en dan dus écht flink) en daarna is ie gaan slapen en heeft niet meer echt wakker willen worden.quote:Op zondag 23 april 2006 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog nieuws van het front?
Nee, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het me niet bevalt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar roepen dat het goed gaat zou nergens op slaan. Helaasquote:Op zondag 23 april 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop zo dat 't goedkomt, maar 't klinkt niet echt hoopvol he?
Ja, ik heb prima geslapen. Toen ik naar bed ging, zag het er gewoon goed uit. Maar ergens is het toch weer anders gewordenquote:Op zondag 23 april 2006 17:26 schreef Bluezz het volgende:Heb je nog lekker kunnen slapen vandaag Elies?
Inderdaad... hij zou nu toch wat levendiger moeten zijn, lijkt me. En de hoeveelheid medicatie dat het manneke moet verwerken...quote:Op zondag 23 april 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Elisa
Ik hoop zo dat 't goedkomt, maar 't klinkt niet echt hoopvol he?
En hun eigen harde werk. Ze hebben alledrie zo hun best gedaan. Maar hadden dus geen schijn van kans. Je kunt je zelfs nog afvragen of we ze een plezier hebben gedaan door het nog zo te rekken, maar ik had niet anders gekund.quote:Op zondag 23 april 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ontzettend oneerlijk!! Na al jullie harde werk!!!
Och, de arme beestjes... Zo gevochten en zo keihard moeten verliezenquote:Op zondag 23 april 2006 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hun eigen harde werk. Ze hebben alledrie zo hun best gedaan. Maar hadden dus geen schijn van kans. Je kunt je zelfs nog afvragen of we ze een plezier hebben gedaan door het nog zo te rekken, maar ik had niet anders gekund.
Dat kan ik me voorstellen ja... Jullie hebben er zo voor geknokt en dat niet ééntje het heeft mogen halenquote:Ik ben zo verslagen![]()
Niet over piekeren meid, als ze niet hadden gewild waren ze er toch meteen al tussen uit gepiept. Dit soort problemen bij zulke jonge kittens lopen helaas meestal niet goed af.quote:Op zondag 23 april 2006 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hun eigen harde werk. Ze hebben alledrie zo hun best gedaan. Maar hadden dus geen schijn van kans. Je kunt je zelfs nog afvragen of we ze een plezier hebben gedaan door het nog zo te rekken, maar ik had niet anders gekund.
Dat is te begrijpen maar 't was helaas een strijd die je niet kón winnen. Je hebt je uiterste best gedaan en bent erg lief en zorgzaam geweest voor de hummeltjes. Het heeft gewoon niet anders mogen zijn......quote:Ik ben zo verslagen
En dat het hun niet gegund was...quote:Op zondag 23 april 2006 18:17 schreef Serendips het volgende:
Ik zit hier echt met tranen in m'n ogen....Wat oneerlijk!!!! Dat er jullie nog niet eentje gegund is....
quote:Op zondag 23 april 2006 18:28 schreef ElisaB het volgende:
Pluim is de laatste uren steeds in de buurt gebleven. En nu loopt ze een beetje doelloos rond. Hoewel, inmiddels ligt ze bij mij op schoot. We hebben haar alledrie de jongen nog laten zien nadat ze net overleden waren. En dat vond ze vrij vreemd (althans, dat gok ik).
Van de week zullen we ze naar het dierencrematorium brengen en dan mogen ze daarna mee terug. Een schrale troost is dat ze dan in elk geval met zn drieen in een urntje kunnen. Wel zo gezellig.
Zo'n foto kan ik echt om janken... stom eigenlijk. Ik vind het zo erg allemaal... heel veel sterkte voor jullie, Elies. Je hebt alles gegeven, en meer.quote:Op zondag 23 april 2006 18:32 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou wat er zojuist gebeurde
[afbeelding]
Topoverleg in het raamkozijn.
Ik moet zo eens even bedenken wat ik nu eens zal gaan doen. How bizar.
Ja iddquote:Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Ach die foto... Beertje kijkt echt heel ernstig, alsof ie zojuist het slechte nieuws heeft vernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |