Ja, maar niet zulk positief nieuws. Pjèr slaapt, maar hij slaapt mij een beetje té hard. Het is vreemd: vannacht ging het echt de goede kant op. Pjèr was weer de Pjèr van net voor zijn diarree (afgezien dus van nog een beetje te dunne poep). Vanmorgen heeft ie nog een keer flink gegeten (en dan dus écht flink) en daarna is ie gaan slapen en heeft niet meer echt wakker willen worden.quote:Op zondag 23 april 2006 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog nieuws van het front?
Nee, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat het me niet bevalt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar roepen dat het goed gaat zou nergens op slaan. Helaasquote:Op zondag 23 april 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop zo dat 't goedkomt, maar 't klinkt niet echt hoopvol he?
Ja, ik heb prima geslapen. Toen ik naar bed ging, zag het er gewoon goed uit. Maar ergens is het toch weer anders gewordenquote:Op zondag 23 april 2006 17:26 schreef Bluezz het volgende:Heb je nog lekker kunnen slapen vandaag Elies?
Inderdaad... hij zou nu toch wat levendiger moeten zijn, lijkt me. En de hoeveelheid medicatie dat het manneke moet verwerken...quote:Op zondag 23 april 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow Elisa
Ik hoop zo dat 't goedkomt, maar 't klinkt niet echt hoopvol he?
En hun eigen harde werk. Ze hebben alledrie zo hun best gedaan. Maar hadden dus geen schijn van kans. Je kunt je zelfs nog afvragen of we ze een plezier hebben gedaan door het nog zo te rekken, maar ik had niet anders gekund.quote:Op zondag 23 april 2006 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ontzettend oneerlijk!! Na al jullie harde werk!!!
Och, de arme beestjes... Zo gevochten en zo keihard moeten verliezenquote:Op zondag 23 april 2006 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hun eigen harde werk. Ze hebben alledrie zo hun best gedaan. Maar hadden dus geen schijn van kans. Je kunt je zelfs nog afvragen of we ze een plezier hebben gedaan door het nog zo te rekken, maar ik had niet anders gekund.
Dat kan ik me voorstellen ja... Jullie hebben er zo voor geknokt en dat niet ééntje het heeft mogen halenquote:Ik ben zo verslagen![]()
Niet over piekeren meid, als ze niet hadden gewild waren ze er toch meteen al tussen uit gepiept. Dit soort problemen bij zulke jonge kittens lopen helaas meestal niet goed af.quote:Op zondag 23 april 2006 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En hun eigen harde werk. Ze hebben alledrie zo hun best gedaan. Maar hadden dus geen schijn van kans. Je kunt je zelfs nog afvragen of we ze een plezier hebben gedaan door het nog zo te rekken, maar ik had niet anders gekund.
Dat is te begrijpen maar 't was helaas een strijd die je niet kón winnen. Je hebt je uiterste best gedaan en bent erg lief en zorgzaam geweest voor de hummeltjes. Het heeft gewoon niet anders mogen zijn......quote:Ik ben zo verslagen
En dat het hun niet gegund was...quote:Op zondag 23 april 2006 18:17 schreef Serendips het volgende:
Ik zit hier echt met tranen in m'n ogen....Wat oneerlijk!!!! Dat er jullie nog niet eentje gegund is....
quote:Op zondag 23 april 2006 18:28 schreef ElisaB het volgende:
Pluim is de laatste uren steeds in de buurt gebleven. En nu loopt ze een beetje doelloos rond. Hoewel, inmiddels ligt ze bij mij op schoot. We hebben haar alledrie de jongen nog laten zien nadat ze net overleden waren. En dat vond ze vrij vreemd (althans, dat gok ik).
Van de week zullen we ze naar het dierencrematorium brengen en dan mogen ze daarna mee terug. Een schrale troost is dat ze dan in elk geval met zn drieen in een urntje kunnen. Wel zo gezellig.
Zo'n foto kan ik echt om janken... stom eigenlijk. Ik vind het zo erg allemaal... heel veel sterkte voor jullie, Elies. Je hebt alles gegeven, en meer.quote:Op zondag 23 april 2006 18:32 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou wat er zojuist gebeurde
[afbeelding]
Topoverleg in het raamkozijn.
Ik moet zo eens even bedenken wat ik nu eens zal gaan doen. How bizar.
Ja iddquote:Op zondag 23 april 2006 18:35 schreef Rewimo het volgende:
Ach die foto... Beertje kijkt echt heel ernstig, alsof ie zojuist het slechte nieuws heeft vernomen.
En hij heeft gevochten. Er zit een grote druppel opgedroogd bloed op zn neusquote:Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind die foto wel iets rustigs hebben, Beertje trekt altijd zo'n ernstig snoetje![]()
Nope, dit zijn van die blauwe solide draadjes. En die moeten er dus uit. Binnenin zullen wel oplosbare hechtingen zijn gebruikt.quote:Op zondag 23 april 2006 19:05 schreef deedeetee het volgende:
Heeft Pluim hechtingen die eruit gehaald moeten worden ? Ik dacht dat er altijd hechtmateriaal gebruikt werd dat vanzelf oplost ofzo ?![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 19:21 schreef ElisaB het volgende:
We moeten op zoek naar nieuw wasmiddel + wasverzachter. Alles wat uit de droger komt, ruikt naar kleine poesjes. En nu kan ik daar wel om glimlachen. We hebben er duidelijk heel goed voor gezorgd dat ze niet vervuilden. Ze roken heerlijk naar schone was
Prachtig: geen leukere dieren dan katten! Knuffel die twee topexemplaren die je in huis hebt maar lekker! Enne.....een extra knuffel voor Pluim!quote:Op zondag 23 april 2006 18:32 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou wat er zojuist gebeurde
[afbeelding]
Topoverleg in het raamkozijn.
Ik moet zo eens even bedenken wat ik nu eens zal gaan doen. How bizar.
quote:Op zondag 23 april 2006 17:53 schreef ElisaB het volgende:tis gebeurd...
Gloeiende, gloeiende... Net na mn laatste post kwam Pokkehontas 'm bij mij brengen, omdat de kinderen net terugkwamen van hun vader. Ik ben met Pjèr in bed gekropen en heb 'm gekroeld. Twee minuten later was het over.
Wat een godvergeten sneu verhaal.
Mee eens! Jullie zijn gewoon toppers!quote:Op zondag 23 april 2006 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Jullie hebben het gewoon niet beter kunnen doen idd![]()
jullie hebben meer als jullie best gedaan het flessen de liefde enz enzquote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef ElisaB het volgende:
We hebben Pjèr net ingepakt en naast het andere grut in de vriezer gelegd. Onder het genot van een kopje koffie hebben we de weken nog eens doorgenomen. Hoe spijtig het ook is, we hebben er geen spijt van dat we het zo hebben gedaan. We kunnen geen moment bedenken waarvan we achteraf zeggen dat we het anders hadden moeten doen.
We hebben drie kaarsjes aangestoken.
Als ze érgens een kans hebben gekregen, dan was het bij jullie.quote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef ElisaB het volgende:
We hebben Pjèr net ingepakt en naast het andere grut in de vriezer gelegd. Onder het genot van een kopje koffie hebben we de weken nog eens doorgenomen. Hoe spijtig het ook is, we hebben er geen spijt van dat we het zo hebben gedaan. We kunnen geen moment bedenken waarvan we achteraf zeggen dat we het anders hadden moeten doen.
We hebben drie kaarsjes aangestoken.
Goed uitbrullen, hoort er allemaal bij. Al die spanning en vermoeidheid en hoop en dan toch verdriet... dat moet er uitquote:Op zondag 23 april 2006 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Je hebt gelijk Dude, en uiteindelijk zal dat wel hetgeen zijn dat komt bovendrijven. Maar op dit moment is het maar moeilijk te verdragen dat het zo is afgelopen.
En we brullen vrolijk voort
Yeps. We zijn ook voor het eerst in twee weken écht moequote:Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed uitbrullen, hoort er allemaal bij. Al die spanning en vermoeidheid en hoop en dan toch verdriet... dat moet er uit![]()
Gouden koppelquote:Op zondag 23 april 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps. We zijn ook voor het eerst in twee weken écht moe
Het komt heus allemaal weer goed met ons hoor. En ik heb me er wederom over verbaasd hoe goed Pokkehontas en ik de boel op de rit weten te houden als we tegenwind hebben. Dit was niet de eerste tegenwind (en zal de laatste niet zijn), maar dit kan geen toeval meer wezen. Ook wel fijn om te constateren.
Trusteh scheet en probeer maar lekker uit te slapen na alle liefdevolle inspanningen van de laatste weken.quote:Op maandag 24 april 2006 03:11 schreef ElisaB het volgende:
Bedankt allemaal
Ik ga maar eens vroeg naar bed
Ik heb uiteindelijk wel lekker geslapen denk ik. Maar ken je het gevoel van gewoon een zwaar gemoed? Dat je wakker wordt en binnen een split-second weer weet dat er stront aan de knikker was? Vast wel. Nou, dat dus. We zijn allebei weer aan de slag gegaan met wat we normaalgespoken zoal doen als we géén 24-uurs-katjes-zorg hebben. Ik heb d'r nog niet veel zin in, maar dat zal ook wel weer komen.quote:Op maandag 24 april 2006 07:41 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen, hoe is 't er nu mee ?![]()
Hebben jullie een beetje kunnen slapen ondanks alles ? Weer terug naar het normale dag/nacht ritme zal wel tegenvallen of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |