abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:53:51 #151
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_37177384
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:51 schreef EsDe het volgende:

[..]

Nee, er waren geen oudjes in de buurt, en in de 200M omtrek lag geen fietspad/autoweg
Misschien had hij het verkeerd gezien en was het een oude dame met een rolator
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_37177391
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Kerel, beweer jij nou dat eerlijke mensen altijd achter andermans rug om mensen besodemieteren?! Jij moet dan wel een verdorven kijk op de maatschapij hebben
En wederom een applicant voor het keuzevak 'begrijpend lezen 201'.
pi_37177396
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:54 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.
pi_37177407
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:53 schreef EsDe het volgende:

[..]

Dus uitgaande van jouw theorie, komen eerlijke mensen uiteindelijk het verst in de maatschappij?

Me lachspieren, wat doen jullie!!??!!??!
Wees maar trots op jouw oneerlijkheid. Dief.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:55:32 #155
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37177412
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Wees maar trots op jouw oneerlijkheid. Dief.
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_37177428
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:54 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ik denk dat jij meer moeite hebt met begrijpend lezen. Jij geeft duidelijk toe oneerlijk te zijn en andere mensen reageren daarop.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_37177438
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef EsDe het volgende:

[..]

Ja dief. Misschien voel je jezelf niet zo, maar je bent wel degelijk een dief.
pi_37177440
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:57 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij meer moeite hebt met begrijpend lezen. Jij geeft duidelijk toe oneerlijk te zijn en andere mensen reageren daarop.
Mee eens!
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:58:43 #159
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37177441
quote:

[..]

jij beweert dat het meerendeel van de bevolking altijd eerlijk is.

ik zeg: Get real.

en nou ga ik slapen. Mensen, het was vermakelijk, dank jullie allen

Trusten
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:58:52 #160
85962 ioko
I Appear Missing
pi_37177442
Ik ben heel blij voor je dat je zo tevreden met jezelf bent TS, en dat je je niet schuldig voelt. Ik ben echter nog veel blijer met het feit dat er genoeg mensen zijn die WEL snappen dat dit niet kan.

En ik begin al helemaal niet over de achterlijke excuses die je verzint om dit te rechtvaardigen, want daar kan ik alleen maar om lachen. (nou ja, huilen)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_37177448
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:58 schreef EsDe het volgende:

[..]

jij beweert dat het meerendeel van de bevolking altijd eerlijk is.

ik zeg: Get real.

en nou ga ik slapen. Mensen, het was vermakelijk, dank jullie allen

Trusten
Trusten hoor....pfff
pi_37177474
quote:
Dishonesty is all in the eye of the beholder...
  zaterdag 22 april 2006 @ 02:02:02 #163
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_37177477
OMG dit topic ---->
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_37177507
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 02:01 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dishonesty is all in the eye of the beholder...
Jouw oneerlijkheid is zo duidelijk dat geen zinnig mens er iets anders van zou kunnen maken dan oneerlijkheid.
pi_37177601
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 02:05 schreef rutger05 het volgende:
Jouw oneerlijkheid is zo duidelijk dat geen zinnig mens er iets anders van zou kunnen maken dan oneerlijkheid.
Zo; ben jij even blij dat jij wél bij de zinnigen hoort...
Lekker veilig. Bij de silent/moral majority.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2006 02:14:38 ]
pi_37177667
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 02:13 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Zo; ben jij even blij dat jij wél bij de zinnigen hoort...
Lekker veilig. Bij de silent/moral majority.
Volgens mij het je er behoorlijk moeite mee om oneerlijk genoemd te worden, terwijl je wel zelf hebt aangegeven in meerdere reacties dat je oneerlijk bent.
pi_37177735
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:03 schreef Roi het volgende:
Ach komop hey, het zijn geen honderden euro's ofzo.
dan nog.
moet je je geld maar niet zo achterlaten.
pi_37177745
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 02:19 schreef rutger05 het volgende:
Volgens mij het je er behoorlijk moeite mee om oneerlijk genoemd te worden, terwijl je wel zelf hebt aangegeven in meerdere reacties dat je oneerlijk bent.
Da's jouw interpretatie.
Ik geef hier gewoon duidelijk en oprecht aan wat mijn handelswijze en de beweegredenen daartoe zijn.
Jij probeert me dan vervolgens een etiket op te plakken volgens jouw 'normen en waarden', waarvan je dan vervolgens ook maar meteen even beweert dat dit de universele normen en waarden zijn, want immers, ieder 'zinnig' mens houdt er dezelfde mening op na.
Nou mooi niet dus; ik ben jou niet en jij bent mij niet.
pi_37177804
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 02:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

dan nog.
moet je je geld maar niet zo achterlaten.
Zo, jij bent dus ook zo'n gelegenheidsdief.
pi_37177818
Samenvatting: TS Heeft geld van een ander uit een pinautomaat gehaald zonder toestemming van de eigenaar. Hij vind zichzelf ook geen fatsoen hebben. Wél woont hij in een dure buurt met nette respectvolle mensen waar hij erg trots op is. Hiernaast ergert hij zich als er twee scooterjongens voor zijn deur staan te praten, want dat is tuig.
Treinhomo is het eens met TS en vind simpelweg ook dat hij het geld gewoon had kunnen stelen. Ja, stelen is iets meenemen van iemand zonder zijn/haar toestemming.

De overige Fokkers vinden het niet kunnen en zouden het geld laten zitten zodat de automaat het geld weer in kan slikken.

Het was zeer vermakelijk.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zaterdag 22 april 2006 @ 02:32:41 #171
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_37177835
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 02:31 schreef dahei het volgende:
Het was zeer vermakelijk.

Dat kun je wel zeggen ja!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_37178235
Ik had dat geld ook meegenomen want ik wist namelijk niet dat dat geld wat eruit hangt gewoon teruggestort wordt. Maar nu ik weet dat het weer teruggestort wordt na een tijdje zou ik het gewoon laten hangen.

Kijk EsDe, misschien wist je niet dat dat terug gestort kon worden. Dan zeg ik: oke, dan mag je het geld houden. Want er is geen manier dat het ooit nog bij de eigenaar komt.

Maar anders, dan zou ik toch eens nadenken wat jij zou willen wat andere mensen zouden doen als het jouw geld was ? Je komt nou steeds met vreselijke cliche goedmaak kutsmoezen, maar feitelijk jat je het gewoon van iemand. Nu kan je wel zeggen dat jij zou willen dat andere mensen het het zelfde bij jouw zouden doen, maar inwezen maakt iedereen wel eens fouten... en jij maakt daar gewoon grof misbruik van... ondanks dat je zelf misschien denkt dat andere mensen ook zo handelen.

In het kort: je ben dan een oetlul van het zuiverste soort.
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_37178270
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 02:25 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Da's jouw interpretatie.
Ik geef hier gewoon duidelijk en oprecht aan wat mijn handelswijze en de beweegredenen daartoe zijn.
Jij probeert me dan vervolgens een etiket op te plakken volgens jouw 'normen en waarden', waarvan je dan vervolgens ook maar meteen even beweert dat dit de universele normen en waarden zijn, want immers, ieder 'zinnig' mens houdt er dezelfde mening op na.
Nou mooi niet dus; ik ben jou niet en jij bent mij niet.
Het zou wat zijn jij onder de trein.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  zaterdag 22 april 2006 @ 05:32:41 #174
17095 Vandaahl
You live in MY World
pi_37178658
een wereld oorlog zou het allemaal goed maken
(echt)
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zaterdag 22 april 2006 @ 07:36:48 #175
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37178775
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:53 schreef EsDe het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp, iedereen die mij afkraakt hierboven, laat geld wat uit een pinautomaat steekt gewoon lekker zitten met de gedachte: ik kán het meenemen, maarja, dat is niet lief! dat gaat weer nétjes teruggestort worden!!!... ?

Tuurlijk mensen
Ja! Toen ik 2 jaar terug een portemonnee (met geld!) vond heb ik ook netjes de eigenaar opgespoord (via de pasjes die er in zaten)!
censuur :O
  zaterdag 22 april 2006 @ 08:13:56 #176
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_37178885
Omdat iedereen er overheen lijkt te lezen:
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef De_Hertog het volgende:
Zo'n automaat piept toch als je het geld er niet uit gehaald hebt?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zaterdag 22 april 2006 @ 08:21:09 #177
139712 SIRfuckalot
ik ben de alpha en de omega
pi_37178917
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 08:13 schreef De_Hertog het volgende:
Omdat iedereen er overheen lijkt te lezen:
[..]
ja klopt en als je dus dan nog gld in die autoaat laat zitten wat ben je dan ???

inderdaad een sukkel !!!!!!
  zaterdag 22 april 2006 @ 08:21:46 #178
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_37178922
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 08:21 schreef SIRfuckalot het volgende:

[..]

ja klopt en als je dus dan nog gld in die autoaat laat zitten wat ben je dan ???

inderdaad een sukkel !!!!!!
Of doof.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_37178937
Stelletje moraalridders hier. Wat zou je zelf doen?
pi_37179073
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 07:36 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ja! Toen ik 2 jaar terug een portemonnee (met geld!) vond heb ik ook netjes de eigenaar opgespoord (via de pasjes die er in zaten)!
Goed man! Dat gaf je volgens mij een beter gevoel dan dat je het geld zou houden.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_37179085
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 08:23 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Stelletje moraalridders hier. Wat zou je zelf doen?
Dat is nou net de issue... Iedereen hier geeft aan wat hij/zij zelf zou doen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:44:26 #182
132191 -jos-
Money=Power
pi_37179454
Gefeliciteerd Hopelijk kom je binnenkort op Opsporing Verzocht
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:50:41 #183
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_37179520
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 08:48 schreef dahei het volgende:

[..]

Dat is nou net de issue... Iedereen hier geeft aan wat hij/zij zelf zou doen.
En jij gelooft dat?
pi_37179623
wat een rukkers hier zeg
Het is eerlijk gevonden
..zowiezo begrijp ik niet dat iemand 40euro in de pinautomaat laat zitten :S ..dus het was warschijnlijk geld van een stonede junk of iets anders doms

big up topicstarter

geef mij nu mar 50%
pi_37179658
Aso.

Een groot deel van de Nederlanders klaagt dat de maatschappij verloedert en een groot deel staat hier zo'n actie gewoon goed te keuren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:03:58 #186
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_37179679
tvp
Wat zijn we aan het doen ???
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:13:09 #187
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_37179759
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Aso.

Een groot deel van de Nederlanders klaagt dat de maatschappij verloedert en een groot deel staat hier zo'n actie gewoon goed te keuren
Het is nou niet alsof hij een oma in elkaar heeft geslagen hoor . Veertig euro in een pin apparaat laten steken is stom, en hoewel de redenering "neem ik het niet mee dan een ander wel" nogal kansloos is, gebruik ik hem toch. Ik zou het zonder wroeging meenemen. Een leuke bonus voor een dagje stadten.

En als het me zelf zou overkomen? Ik zou degene die mijn geld vind, bewaart en teruggeeft bedanken, maar ik maak me geen illusies. Het is leuk dat alle FOK!kers in dit topic dat geld zouden laten zitten dan wel naar de bank brengen, maar ik acht de kans klein dat net die FOK!kers achter me staan in de rij voor de pinautomaat.
pi_37179826
ik heb al wel een paar keer meegemaakt dat de maatschappij nog niet zo rot is als de meesten hier denken. Dure mobiele telefoon verloren = mijn ouders werden gebeld dat ze een telefoon van een kind van hun hadden gevonden. Ik heb mijn tasje een keer op een druk terras laten staan. Dat had iemand binnen afgegeven. Ik ben een keer door de politie gebeld dat ze mijn portemonnee hadden binnen gekregen (nog voor ik hem miste ).

Ik zou het super vinden als iemand het geld dat ik in de automaat was vergeten wel naar binnen had gebracht bij de bank (desnoods volgende dag). Iedereen heeft het hier wel over 'zal wel een drugsverslaafde sukkel zijn geweest', maar het kan ook gewoon een verstrooide bejaarde zijn geweest. Of iemand die een beetje simpel is, maar dat is geen misdaad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:15:40 #189
126068 Metal666
HardRock Rules
pi_37180686
Mja, ik zou zou zelf wel twijfelen hoor. Ik heb wel eens een mobiele telefoon gevonden en keurig afgegeven. Maar met geld..
Hoewel m´n ouders pas heel erg geluk hadden, m´n zusje had in de Ikea haar rugtas ergens laten staat, met daarin het navigatie systeem van m´n vader, z´n gloednieuwe digicam en bankpasjes, en die was eerlijk afgegeven bij de beveiliging.. Waarschijnlijk zal ik alleen daardoor voorlopig weer eerlijker zijn als ik iets vind.
Ja. Dus..
pi_37181142
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het super vinden als iemand het geld dat ik in de automaat was vergeten wel naar binnen had gebracht bij de bank (desnoods volgende dag). Iedereen heeft het hier wel over 'zal wel een drugsverslaafde sukkel zijn geweest', maar het kan ook gewoon een verstrooide bejaarde zijn geweest. Of iemand die een beetje simpel is, maar dat is geen misdaad.
als iemand in deze situatie mijn geld zou 'vinden', maar het later naar mij terug zou brengen, zou ik hem ook 15 euro vindersloon geven. ik blij, ik heb mn geld terug en een goed persoon ervoor beloond, hij blij want hij heeft een goede actie gedaan en er ook nog wat voor teruggekregen. iedereen blij!

nu kun je zeggen, ok, niet iedereen zal vindersloon geven. maar degenen die dat niet zouden geven, zijn diezelfde asocialen die nu hier zitten te zeiken over eigen verantwoordelijkheid etc.
pi_37182233
Ik heb tot 2 keer toe me portemonee laten slingeren in de hollywood (:') die discotheek ja), en toch voor elkaar gekregen om hem terug te krijgen.

klote kontzakken, als ik lam ben gooi ik het gewoon naast me kontzak geloof ik
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
  Redactie Frontpage zaterdag 22 april 2006 @ 12:45:33 #192
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_37182679
Tering wat een brave jantjes hier allemaal zeg.

niemand maakt mij hier wijs dat ze zelf zo braaf en fatsoenlijk zijn. downloaden van films en muziek is ook diefstal, nepklachtenbrieven sturen om aan gratis producten te komen is ook diefstal, en zo zijn er nog veel meer dingen die als heel normaal worden beschouwd, die eigenlijk ook niet kunnen en ook tegen de regels en/of fatsoensnormen zijn.

alleen degene die nog nooit iets stafbaars heeft gepleegd, en zich altijd aan alleregels houdt, mag de TS aanvallen in mijn ogen

ik weet niet of ik het geld had gepakt trouwens. Denk het wel.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_37183864
wat is dat nou voor gelul, je weet dat het van iemand anders is. Je weet niet wat de exacte reden is dat hij het achterlaat. Natuurlijk zoek je voor jezelf een reden uit om die persoon als stompzinnnig over te laten komen want dan ben jij blijkbaar gerechtvaardigd dat geld te pakken. Wat een smerige gedachtengang heb je dan.
Het ergste nog zijn die flauwe excuusjes om er onder uit te komen dat je gewoon iemands geld steelt. Ik ben liever een braaf jantje dan een laffe dief die terugvalt op zwakke redenatie.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_37184477
Maar goed, ik heb ook een keer een dierbaar gouden kettinkje verloren in een pashokje (per ongeluk met coltruitje en al uitgetrokken) en binnen 10 minuten teruggerend, maar het was al weg. En dat vond ik héél héél erg.

Misschien maakte het verschil dat dat in een stad was (Utrecht) en die andere dingen van mij allemaal in een dorp.
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:09:44 #195
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_37184544
Ik had het denk ik ook meegenomen.. Tis misschien niet helemaal eerlijk maar ik zou mijn 40 euro ook nooit weer gezien hebben als ik het erin liet zitten denk ik. En dan kunnen jullie nu wel komen met jullie replies van blablabla genoeg eerlijke mensen etc etc en blabla geen eigen rechter spelen blabla. Maar ja ik had het dus ook gewoon gepakt en lekker een paar rondjes gegeven vanavond. En als ik echt zo'n oneerlijke eikel was dan had ik dit hier nooit neergezet
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:13:42 #196
146676 Lan-masters
ww.lan-masters.net
pi_37184615
/care als het nou 135135 euro was. ...
www.lan-masters.net SCHRIJF JE IN !
pi_37184787
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:09 schreef aaipod het volgende:
Ik had het denk ik ook meegenomen.. Tis misschien niet helemaal eerlijk maar ik zou mijn 40 euro ook nooit weer gezien hebben als ik het erin liet zitten denk ik. En dan kunnen jullie nu wel komen met jullie replies van blablabla genoeg eerlijke mensen etc etc en blabla geen eigen rechter spelen blabla. Maar ja ik had het dus ook gewoon gepakt en lekker een paar rondjes gegeven vanavond. En als ik echt zo'n oneerlijke eikel was dan had ik dit hier nooit neergezet
Ik jat een fiets, want mijn fiets is ook gejat.
Ik ontduik belastingen, want dat doen zoveel mensen

etc

En het feit dat je het gewoon opschrijft op een forum maakt je niet eerlijker, geeft alleen maar aan dat je gewoon schijt hebt aan dingen.
pi_37185082
Ik ben zelf een keer 20 euro kwijtgeraakt (was ook stom, eigen fout, weet ik), en ik weet hoe vervelend het is. Ik zou dus gewoon wachten tot het ding het inslikt. Iemand anders het leed van verloren geld besparen maakt me stukken gelukkiger dan zelf het geld houden.
  zaterdag 22 april 2006 @ 15:27:31 #199
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_37186150
Goed gedaan TS. Ik had het ook gewoon meegenomen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 22 april 2006 @ 15:35:23 #200
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37186318
okay, is er een mogelijkheid dat ik hier een poll krijg ofzo? gewoon:
Als je 40 euro uit een automaat ziet steken, zonder iemand in de buurt, wat zou je dan doen?
A: Meenemen.
B: Laten zitten.

Omstandigheden: Niet bij een bank, gewoon een pinautomaat op straat. Je kan dus niet naar binnen toe lopen om het netjes terug te brengen...

kan een mod ofzo hier een pol van maken? mijn dank is groot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')