Misschien had hij het verkeerd gezien en was het een oude dame met een rolatorquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:51 schreef EsDe het volgende:
[..]
Nee, er waren geen oudjes in de buurt, en in de 200M omtrek lag geen fietspad/autoweg![]()
En wederom een applicant voor het keuzevak 'begrijpend lezen 201'.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:50 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Kerel, beweer jij nou dat eerlijke mensen altijd achter andermans rug om mensen besodemieteren?! Jij moet dan wel een verdorven kijk op de maatschapij hebben
quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En wederom een applicant voor het keuzevak 'begrijpend lezen 201'.
Wees maar trots op jouw oneerlijkheid. Dief.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:53 schreef EsDe het volgende:
[..]
Dus uitgaande van jouw theorie, komen eerlijke mensen uiteindelijk het verst in de maatschappij?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me lachspieren, wat doen jullie!!??!!??!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wees maar trots op jouw oneerlijkheid. Dief.![]()
Ik denk dat jij meer moeite hebt met begrijpend lezen. Jij geeft duidelijk toe oneerlijk te zijn en andere mensen reageren daarop.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En wederom een applicant voor het keuzevak 'begrijpend lezen 201'.
Ja dief. Misschien voel je jezelf niet zo, maar je bent wel degelijk een dief.quote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer moeite hebt met begrijpend lezen. Jij geeft duidelijk toe oneerlijk te zijn en andere mensen reageren daarop.
jij beweert dat het meerendeel van de bevolking altijd eerlijk is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer moeite hebt met begrijpend lezen. Jij geeft duidelijk toe oneerlijk te zijn en andere mensen reageren daarop.
Trusten hoor....pfffquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:58 schreef EsDe het volgende:
[..]
jij beweert dat het meerendeel van de bevolking altijd eerlijk is.
ik zeg: Get real.
en nou ga ik slapen. Mensen, het was vermakelijk, dank jullie allen![]()
Trusten![]()
Dishonesty is all in the eye of the beholder...quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:57 schreef rutger05 het volgende:
Jouw oneerlijkheid is zo duidelijk dat geen zinnig mens er iets anders van zou kunnen maken dan oneerlijkheid.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dishonesty is all in the eye of the beholder...
Zo; ben jij even blij dat jij wél bij de zinnigen hoort...quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:05 schreef rutger05 het volgende:
Jouw oneerlijkheid is zo duidelijk dat geen zinnig mens er iets anders van zou kunnen maken dan oneerlijkheid.
Volgens mij het je er behoorlijk moeite mee om oneerlijk genoemd te worden, terwijl je wel zelf hebt aangegeven in meerdere reacties dat je oneerlijk bent.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zo; ben jij even blij dat jij wél bij de zinnigen hoort...
Lekker veilig. Bij de silent/moral majority.
dan nog.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:03 schreef Roi het volgende:
Ach komop hey, het zijn geen honderden euro's ofzo.
Da's jouw interpretatie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:19 schreef rutger05 het volgende:
Volgens mij het je er behoorlijk moeite mee om oneerlijk genoemd te worden, terwijl je wel zelf hebt aangegeven in meerdere reacties dat je oneerlijk bent.
Zo, jij bent dus ook zo'n gelegenheidsdief.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dan nog.
moet je je geld maar niet zo achterlaten.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:31 schreef dahei het volgende:
Het was zeer vermakelijk.
Het zou wat zijn jij onder de trein.quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's jouw interpretatie.
Ik geef hier gewoon duidelijk en oprecht aan wat mijn handelswijze en de beweegredenen daartoe zijn.
Jij probeert me dan vervolgens een etiket op te plakken volgens jouw 'normen en waarden', waarvan je dan vervolgens ook maar meteen even beweert dat dit de universele normen en waarden zijn, want immers, ieder 'zinnig' mens houdt er dezelfde mening op na.
Nou mooi niet dus; ik ben jou niet en jij bent mij niet.
Ja! Toen ik 2 jaar terug een portemonnee (met geld!) vond heb ik ook netjes de eigenaar opgespoord (via de pasjes die er in zaten)!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:53 schreef EsDe het volgende:
[..]
![]()
Dus als ik het goed begrijp, iedereen die mij afkraakt hierboven, laat geld wat uit een pinautomaat steekt gewoon lekker zitten met de gedachte: ik kán het meenemen, maarja, dat is niet lief! dat gaat weer nétjes teruggestort worden!!!... ?
Tuurlijk mensen![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef De_Hertog het volgende:
Zo'n automaat piept toch als je het geld er niet uit gehaald hebt?
ja klopt en als je dus dan nog gld in die autoaat laat zitten wat ben je dan ???quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:13 schreef De_Hertog het volgende:
Omdat iedereen er overheen lijkt te lezen:
[..]
Of doof.quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:21 schreef SIRfuckalot het volgende:
[..]
ja klopt en als je dus dan nog gld in die autoaat laat zitten wat ben je dan ???
inderdaad een sukkel !!!!!!
Goed man! Dat gaf je volgens mij een beter gevoel dan dat je het geld zou houden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 07:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ja! Toen ik 2 jaar terug een portemonnee (met geld!) vond heb ik ook netjes de eigenaar opgespoord (via de pasjes die er in zaten)!
Dat is nou net de issue... Iedereen hier geeft aan wat hij/zij zelf zou doen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:23 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Stelletje moraalridders hier. Wat zou je zelf doen?
En jij gelooft dat?quote:Op zaterdag 22 april 2006 08:48 schreef dahei het volgende:
[..]
Dat is nou net de issue... Iedereen hier geeft aan wat hij/zij zelf zou doen.
Het is nou niet alsof hij een oma in elkaar heeft geslagen hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Aso.
Een groot deel van de Nederlanders klaagt dat de maatschappij verloedert en een groot deel staat hier zo'n actie gewoon goed te keuren
als iemand in deze situatie mijn geld zou 'vinden', maar het later naar mij terug zou brengen, zou ik hem ook 15 euro vindersloon geven. ik blij, ik heb mn geld terug en een goed persoon ervoor beloond, hij blij want hij heeft een goede actie gedaan en er ook nog wat voor teruggekregen. iedereen blij!quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het super vinden als iemand het geld dat ik in de automaat was vergeten wel naar binnen had gebracht bij de bank (desnoods volgende dag). Iedereen heeft het hier wel over 'zal wel een drugsverslaafde sukkel zijn geweest', maar het kan ook gewoon een verstrooide bejaarde zijn geweest. Of iemand die een beetje simpel is, maar dat is geen misdaad.
Ik jat een fiets, want mijn fiets is ook gejat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:09 schreef aaipod het volgende:
Ik had het denk ik ook meegenomen.. Tis misschien niet helemaal eerlijk maar ik zou mijn 40 euro ook nooit weer gezien hebben als ik het erin liet zitten denk ik. En dan kunnen jullie nu wel komen met jullie replies van blablabla genoeg eerlijke mensen etc etc en blabla geen eigen rechter spelen blabla. Maar ja ik had het dus ook gewoon gepakt en lekker een paar rondjes gegeven vanavond. En als ik echt zo'n oneerlijke eikel was dan had ik dit hier nooit neergezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |