quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. Maar het is wit met een priegeltje in de stof gewoven (dan is het íets minder besmettelijk)
Maar het is heul makkelijke stof hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat doe je jezelf aan!
Het is natuurlijk wel heel mooi, maar toch... ik geloof dat ik van het idee alleen al nerveus word.
We werden even afgeleid door banken, salontafels en keukens, dus de gordijnen moeten nogquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:33 schreef buufie het volgende:
Hoi Dude
Mooie bank!!
Hoe staat het met de gpordijnen eigenlijk, of heb ik over iets heengelezen?
Groetjes Buuf
Enneh... qua halen van de katten? Je weet wel, met scherpe nageltjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wit met een priegeltje in de stof gewoven (dan is het íets minder besmettelijk)
Je kunt die dempers ook kopen, kijk maar eens op www.keukenonderdeel.nl. Ik dacht dat ze 4 euro kosten ofzo.quote:En het klopt dat het hele Ikea-idee vervaagt zodra je de duurdere winkels binnenstaptMet name Arty kickt helemaal op die zelfsluitende lades en zo (mannen en techniek hè?) en je merkt inderdaad verschil in kwaliteit.
Je kunt een keuken zo duur of goedkoop maken als je wilt. We hebben ooit een keuken van 175000 euro gezienquote:De vraag is alleen of dat kwaliteitsverschil zich ooit terugbetaalt dan wel wreekt. Wij zullen de keuken nou niet bepaald 'uitwonen', hoewel we best van koken houden. En het is ook maar een minikeuken. Er wordt niets anders gedaan dan pannen op en af het vuur halen. Hm... het blijft een lastige beslissing.
Ksssjt kssssjt niet mijn droom verstoren met verstandige praatquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:37 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Enneh... qua halen van de katten? Je weet wel, met scherpe nageltjes.
Onwijs gafe bank. Zoiets willen wij ook een keer.....
[..]
Jij kent toch wel verdomd veel handige websites hè?quote:Je kunt die dempers ook kopen, kijk maar eens op www.keukenonderdeel.nl. Ik dacht dat ze 4 euro kosten ofzo.
Ik vind het wel sjiek staan hoor, die dichtvallende lades. Nu heb ik het ook niet, en ik mis het ook niet.... Maar wel leuk als het erop zit
![]()
[..]
Je kunt een keuken zo duur of goedkoop maken als je wilt. We hebben ooit een keuken van 175000 euro gezienMaar ze zijn er ook van 1000 euro.
Oh ja... Nee, ik denk dat het er heel goed tegen kanquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ksssjt kssssjt niet mijn droom verstoren met verstandige praat![]()
Ben een halve keukenfreak in de tussentijd geworden.quote:Jij kent toch wel verdomd veel handige websites hè?![]()
O shitquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:46 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Oh ja... Nee, ik denk dat het er heel goed tegen kan![]()
![]()
[..]
Ben een halve keukenfreak in de tussentijd geworden.![]()
Punt is we nu... we kregen een belastingaanslag en kunnen waarschijnlijk de keuken voorlopig niet veroorloven![]()
Stonden op het punt eigenlijk. Hadden wel onze beslissing gemaakt.... En dat was al heel watquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
O shit![]()
Maar je had 'm al besteld toch?
Ja dat vind ik ook wel een mooie bankquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:55 schreef Oblivion het volgende:
Hey dude, was jij niet gek van Gelderland?
http://metzvoordeel.nl/catalogus/wonen/118![]()
Hmmm, sterk afgeprijst, nog wel prijzig, maar toch....
http://metzvoordeel.nl/catalogus/wonen
Oriënteren zodat we snel kunnen kopenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:52 schreef arithaterhorst het volgende:
Gaan jullie trouwens snel een keuken kopen, of is het meer orienteren?
Ah nee joh, koop je maar 1 keer...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel een mooie bank
Mijn god wat duur!!![]()
Ja ik zat er net eens even rond te neuzenquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah nee joh, koop je maar 1 keer...![]()
Heb je ook verder gekeken, er staan leuke dingen...
Wij zijn daar allebei hopeloos in. Ik geloof dat we wel 40 of 50 winkels in zijn gelopen. Alle merken af enzo, gewoon zeker weten dat je de komende 20 jaar tegen een mooie keuken aankijkt. Vind ik ook ontzettend leuk om te doen hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oriënteren zodat we snel kunnen kopen![]()
Nee eigenlijk willen we er binnenkort wel mee aan de gang kunnen. Dan hebben we het maar weer gehad. De keuken die we nu hebben is echt te lelijk voor woorden. Ik ben zelf niet iemand die lang de aandacht vast kan houden bij shoppenDus ik kan er echt geen weken mee bezig zijn, dan word ik erg chagrijnig vrees ik.
Vaatwassersquote:Arty heeft wat meer geduld. Wat mij betreft maakt hij ook gewoon de keuze. Het kan me eigenlijk niet zo gek veel schelen, als er maar een vaatwasser in komt![]()
Toen we het ons realizeerdenquote:Maar ondanks dat kan ik me wel levendig voorstellen dat het niet leuk is als je de keuken die je voor ogen had niet meer kan kopen.Ik zou dan ook liever wachten, dan een andere (goedkopere) uitzoeken denk ik.
Die lamp zag ik laatst nog in een winkel met antiek en curiosa. Het is een designklassieker die kennelijk weer wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef arithaterhorst het volgende:
Gafe lamp![]()
maar daar ging het vast niet om
Ziet er wel erg gaaf uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zat er net eens even rond te neuzen![]()
[afbeelding]![]()
Over die meubels: ook als het een bank van 1800 piek betreft? Ik bedoel, we kopen de zaak niet leeg of zoquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:59 schreef Juleh het volgende:
Onderhandelen over meubels kan zeker, 5 tot 10% moet wel kunnen. Ze willen toch liever niet dat je de zaak uit loopt zonder te kopen...
Goed plan voor de keuken Dudewij hebben dezelfde strategie toegepast... oud huis en bling bling keuken
![]()
Voor wat betreft onderhandelen in de keukenbranche... als je zegt dat je een offerte voor een bepaald bedrag hebt, wees dan voorbereid op de vraag of je de offerte kunt laten zien, ik heb me daar uit geluld door te zeggen dat ik een wel een offerte had maar dat het bedrag telefonisch nog 1500 euri scherper was gesteld![]()
Nee europiekies hè? En ik zal even vragen volgende week of we wat Paaskorting kunnen krijgenquote:Op zondag 23 april 2006 00:19 schreef Juleh het volgende:
Tja piek als in guldens, dan wordt het misschien lastig. Toch proberen, gooi het op Paaskorting, of koninginnedagkorting![]()
Ja idd, nog nog 5,5 weekhelaas huidige huisje nog niet verkocht
![]()
Hoeft ook helemaal niet.quote:Op zondag 23 april 2006 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
(Ik zat vanmiddag al te denken: 'Stomme rot-keuken, laat maar zitten ook'gewoon omdat ik zo gééééén zin heb in dat hele spel dat we moeten gaan spelen
)
Pff, ik liep achter, maar ben nu weer bijgelezen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor de mensen die in de K&W SC misschien eens iets hebben opgevangen over 'een bank' die plots in beeld kwam en het ganse 'verstandige' leven dan Dude en Arty overhoop schopte:
[afbeelding]
Leuk en goed verhaalquote:Op zondag 23 april 2006 09:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal niet.
[knippie]
Jeetje wat een lang verhaal...![]()
Nou goed, ik hoop dat het overkomt.
Hoi Marije Leuke weblog trouwensquote:Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef lamarije het volgende:
Ik kom alleen weer even hoi zeggen (en tvp'en, vind het zo leuk om jullie te volgen!). Het wordt echt mooi zeg! Enne... Afdingen kun je altijd proberen. Nee heb je... enzo. Is wel grappig trouwens, in Zuid-Amerika draaide ik mijn hand er niet voor om, maar hier in Nederland vind ik het vreselijk. Hoort hier toch niet echt bij het cultuurtje ofzo he? (Ik bedoel, alsof wij Nederlanders er Tijd voor hebben om op de markt 10 cent van een kilo appels af te lullen...)
Ken je de Groninger kroegen al een beetje inmiddels?
Klinkt goedquote:Op maandag 24 april 2006 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Inrichting loungekamer:
Daar komen gewoon onze 'oude' meubeltjes. Een bankje van mij met een wit plaid erover, een witte fauteuil, een antieke (donkere) meidenkast, wat sfeerverlichting, een teak-achtige boekekast en tijdelijk een bureau met computers (tot we het kleine slaapkamertje tot werkhok hebben omgetoverd). Wordt dus een vrij klassiek tweede huiskamertje. TV, stereo'tje (en ik ga weer een pick upje kopen), spelcomputer. Misschien nog wat leefkussens op de grond en voilá.
Ja de crime-collectie komt daar ook denk ikquote:Op maandag 24 april 2006 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt goedKomt daar tevens die verzameling hoe-pleeg-ik-de-ultieme-moord-boeken te staan
Ik zou me zo voor kunnen stellen dat Arty die niet graag in de woonkamer ziet
Als er in een boekenkast boeken staan, in een kleding kast kleding ligt.., ga jij dan zelf in de meidenkast zitten??quote:Op maandag 24 april 2006 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Inrichting loungekamer:
Daar komen gewoon onze 'oude' meubeltjes. Een bankje van mij met een wit plaid erover, een witte fauteuil, een antieke (donkere) meidenkast, wat sfeerverlichting, een teak-achtige boekekast en tijdelijk een bureau met computers (tot we het kleine slaapkamertje tot werkhok hebben omgetoverd). Wordt dus een vrij klassiek tweede huiskamertje. TV, stereo'tje (en ik ga weer een pick upje kopen), spelcomputer. Misschien nog wat leefkussens op de grond en voilá.
Nee daar liggen lijkjes in van onwillige Groningse tienermeisjes die ik heb beroofd van hun onschuld alvorens hun prille leven te nemenquote:Op maandag 24 april 2006 12:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als er in een boekenkast boeken staan, in een kleding kast kleding ligt.., ga jij dan zelf in de meidenkast zitten??
quote:Op maandag 24 april 2006 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:
KLB verhaal
Dus ik ga de hal maar weer verder witten.
Verpest mijn mineur nou niet SoK!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |