Geen typische vrouw dusquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een heerlijke term: one-stop-shopping!!!Mijn kwaal heeft eindelijk een naam
![]()
Als dat de logeerkamer wordt, hoop ik dat je er nog eentje hebt voor na de barbequequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja weer jaEn wat wou u daarmee zeggen dan
![]()
Voorspelt weinig goedsquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als dat de logeerkamer wordt, hoop ik dat je er nog eentje hebt voor na de barbeque
Jawel johquote:
Dan.... ( Ik stel me nu de meest vreselijke consequenties voorquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel johMaar als we gaan barbequeen in Groningen, dan zou een slaapplekkie toch wel fijn zijn
En als ik dan tegen een rodige muur aan moet kijken
Doe die consequenties dan maar x2quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan.... ( Ik stel me nu de meest vreselijke consequenties voor![]()
)
Als je maar van de bank afblijft in elk gevalquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe die consequenties dan maar x2
geintje hoorIk zou niet durven
Ik vind het een mooi kleurtje
Ik zou niet durven. Mooie bank trouwensquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je maar van de bank afblijft in elk geval![]()
Owwwww dies mooiquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor de mensen die in de K&W SC misschien eens iets hebben opgevangen over 'een bank' die plots in beeld kwam en het ganse 'verstandige' leven dan Dude en Arty overhoop schopte:
[afbeelding]
Dit is 'm. In de showroom. En in twee stukken (we weten inmiddels dat daar ook een aan-een-stuk-versie van is). En gloednieuw in de collectie. En laag en diep en breed en zo'n bank waar je op 'woont' in plaats van dat je er af en toe op plaats neemt.
We overwegen het nog (wanneer we hem precies gaan bestellen)![]()
Nee!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Owwwww dies mooi, ruilen met mijn oranje bank? Past heeeeel mooi bij jullie muur
.
Hmmmmmmatigquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee!
We hebben al bekeken met kleurstalen dat 'onze' bank heel mooi staat bij onze oranje muur![]()
Eigenlijk is dat zo jammer, dat het vaak zo moet. Want een keuken verkopen kan gewoon heel leuk zijn: echt mensen adviseren over de 'let daar op' en 'zou zoiets ook niet leuk zijn'.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is toch niet off topic?
Ik vind dat weldegelijk een 'kwestie' hoor. Het vergalt mijn plezier in keukenshoppen in elk geval al. We zijn bij een paar winkels geweest en ik denk alleen maar: o god en dan straks moet ik een pokerface hebben en dan moeten we zeker dít zeggen en zus zeggen en doen alsof we weglopen etc etc...![]()
Praxis heeft ook mooie keukens vond ik. Met prijslijstenquote:Het is mij persoonlijk wel wat 'verspild' geld waard als dat hele onzinnige spel aan ons voorbijgaat en we gewoon een keuken kunnen kopen en klaar.
Dat is dan weer iets wat me enorm aanspreekt bij de IKEA-keukens. Elk deurtje, kastje, greepje kost zoveel als het kost en geen gezeur. Maargoed, dat moet dan wel net je smaak zijn. Maar het idee dat je op die manier een keuken koopt klinkt mij als een verademing in de oren.
Keuken onderhandelingen moeten nu eenmaal hard tegen hard. Je moiet ook niet bang zijn om op te staan en aanstalten te maken weg te lopen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 07:37 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb voor onze keuken voor de inbouwaparatuur een offerte online laten maken (Met en zonder inbouwkosten). Deze offerte was heel scherp. Toen de Rotpunkt keuken uitgezocht en onderhandeld over de prijs. Uiteindelijk komt de offerte voor de inbouwapparatuur op tafel en zat er een gat van 1600 euro als we de apparatuur wel of niet via hem lieten lopen.
Hij wilde dat we via hem kochten, en dat deed ik alleen als hij de apparatuurprijs op gelijk nivo stelde als mijn offerte.
Dat ging even hard tegen hard, maar het is gelukt.
Ja. Maar het is wit met een priegeltje in de stof gewoven (dan is het íets minder besmettelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Die kleur is mooi!
En die bank ook! Diepe banken zijn goed!Gaan jullie hem dan ook in het wit nemen?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. Maar het is wit met een priegeltje in de stof gewoven (dan is het íets minder besmettelijk)
Maar het is heul makkelijke stof hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat doe je jezelf aan!
Het is natuurlijk wel heel mooi, maar toch... ik geloof dat ik van het idee alleen al nerveus word.
We werden even afgeleid door banken, salontafels en keukens, dus de gordijnen moeten nogquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:33 schreef buufie het volgende:
Hoi Dude
Mooie bank!!
Hoe staat het met de gpordijnen eigenlijk, of heb ik over iets heengelezen?
Groetjes Buuf
Enneh... qua halen van de katten? Je weet wel, met scherpe nageltjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wit met een priegeltje in de stof gewoven (dan is het íets minder besmettelijk)
Je kunt die dempers ook kopen, kijk maar eens op www.keukenonderdeel.nl. Ik dacht dat ze 4 euro kosten ofzo.quote:En het klopt dat het hele Ikea-idee vervaagt zodra je de duurdere winkels binnenstaptMet name Arty kickt helemaal op die zelfsluitende lades en zo (mannen en techniek hè?) en je merkt inderdaad verschil in kwaliteit.
Je kunt een keuken zo duur of goedkoop maken als je wilt. We hebben ooit een keuken van 175000 euro gezienquote:De vraag is alleen of dat kwaliteitsverschil zich ooit terugbetaalt dan wel wreekt. Wij zullen de keuken nou niet bepaald 'uitwonen', hoewel we best van koken houden. En het is ook maar een minikeuken. Er wordt niets anders gedaan dan pannen op en af het vuur halen. Hm... het blijft een lastige beslissing.
Ksssjt kssssjt niet mijn droom verstoren met verstandige praatquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:37 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Enneh... qua halen van de katten? Je weet wel, met scherpe nageltjes.
Onwijs gafe bank. Zoiets willen wij ook een keer.....
[..]
Jij kent toch wel verdomd veel handige websites hè?quote:Je kunt die dempers ook kopen, kijk maar eens op www.keukenonderdeel.nl. Ik dacht dat ze 4 euro kosten ofzo.
Ik vind het wel sjiek staan hoor, die dichtvallende lades. Nu heb ik het ook niet, en ik mis het ook niet.... Maar wel leuk als het erop zit
![]()
[..]
Je kunt een keuken zo duur of goedkoop maken als je wilt. We hebben ooit een keuken van 175000 euro gezienMaar ze zijn er ook van 1000 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |