Hou ze allemaal in een potje, en ik kom ze zondag halen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:51 schreef Ramon73 het volgende:
Ja, 1,2 of 3 zijn hartstikke lief. 50 per dag weghalen is minder lief. Ze hoeven ook niet dood hoor, liever niet zelfs.
Maar de spray die ik kocht om ze weg te houden, daar gaan ze van de pijp uit. Goed, als ze met z'n allen binnen gaan zitten, zal er wel een dik overschot zijn. Wegwezen.
O ja, wie ze lief vindt, mag ze komen halen!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:15 schreef rekenwonder het volgende:
Toepasselijke banner bij dit topic!
Druk ze dan niet plat. Beul.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:33 schreef nog.een.keer het volgende:
Ze stinken niet alleen, ze scheiden ook vieze ranzige gifgroene substanties uit als je ze platdrukt...
Doe ik nu ook niet meerquote:
Denk niet dat mijn slaapkamer 10-15 gorilla's zou overlevenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Maak gebruik van de natuur. Dieren om dieren te bestrijden. De natuurlijke vijand van het lieveheersbeestje is de gorilla.
Klopt ja, beetje raar icoon tegen zinloos geweld, terwijl ze eigenlijk vrij bloeddorstig zijn.quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:10 schreef Zero2Nine het volgende:
Het zijn er wel echt f*cking veel dit jaar. Waarom iedereen ze zo lief vind snap ik ook niet echt. misschien van een afstandje maar van dichtbij zijn het gewoon keiharde killers, net als alle andere insecten.
http://www.malawicichlidhomepage.com/macro_nature/ladybug.jpg
snoezig he![]()
Geel, nix gifgroen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:33 schreef nog.een.keer het volgende:
Ze stinken niet alleen, ze scheiden ook vieze ranzige gifgroene substanties uit als je ze platdrukt...
Ze zijn wel liefquote:
Jij ziet beesten als evt maaltijd op je bord..quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:47 schreef Camplo het volgende:
Ze stinken trouwens enorm.
Dat gele kutspul wat ze afscheiden. Ik vind ze stinken en stamp ze plat als ik ze zie.
Kutbeesten.
Alle beesten zijn kut behalve de koe (hamburger), de varken (spek en braadworst), kip (kipnuggets), en onze katten.
Ja kan het beestje wel een andere naam geven. maar het blijven psychopatische alien killer keversquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Of, zoals de hier in Noord-Overijssel zeggen:Koekediefies
!
Hier in Twente zeggen ze vaak zonnekoekjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Of, zoals de hier in Noord-Overijssel zeggen:Koekediefies
!
ze smaken helemaal niet naar koekjes....bitter zelfsquote:Op zondag 23 april 2006 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hier in Twente zeggen ze vaak zonnekoekjes
En in Zeeland 'Pimpampoentjes'.quote:Op zondag 23 april 2006 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hier in Twente zeggen ze vaak zonnekoekjes
Bitterkoekjes dus?quote:Op zondag 23 april 2006 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze smaken helemaal niet naar koekjes....bitter zelfs
Den wreedheid des mensch.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef IHVK het volgende:
Waarom moeten ze dan dood? Ze doen toch niks?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |