Het kutte was dat ik pas donderdag hoorde dat ik op de gastenlijst stond en ik zaterdagochtend om half 10 in Breda moest zijn. Dat betekent trein pakken om 8:04 in Utrecht. Soulwax startte pas om 1 uur, dus ik heb het gewoon nog niet voor de helft gezien. Dat is wel balen, want het klonk erg vet.quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Nebu1980 het volgende:
[off topic]
Soulwax in de Effenaar was gaaf... vooral Nite Versions![]()
[/off topic]
Dat is erg jammer. Het was inderdaad een fantastische show. Ook 2Many Dj's was erg goed. Security van Effenaar wilde geen mensen op het podium laten. Daar was Soulwax het niet mee eens en ze hebben de muziek stilgezet totdat er genoeg mensen op het podium stonden. Goeie actiequote:Op zondag 23 april 2006 13:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het kutte was dat ik pas donderdag hoorde dat ik op de gastenlijst stond en ik zaterdagochtend om half 10 in Breda moest zijn. Dat betekent trein pakken om 8:04 in Utrecht. Soulwax startte pas om 1 uur, dus ik heb het gewoon nog niet voor de helft gezien. Dat is wel balen, want het klonk erg vet.
We hebben hier geen off-topic.quote:Op zondag 23 april 2006 13:31 schreef Nebu1980 het volgende:
[off topic]
Soulwax in de Effenaar was gaaf... vooral Nite Versions![]()
[/off topic]
2manydj's, die ken ik. Dat is vet.quote:Op zondag 23 april 2006 13:41 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Dat is erg jammer. Het was inderdaad een fantastische show. Ook 2Many Dj's was erg goed. Security van Effenaar wilde geen mensen op het podium laten. Daar was Soulwax het niet mee eens en ze hebben de muziek stilgezet totdat er genoeg mensen op het podium stonden. Goeie actie
Oh. Ik wil een nieuwe fiets.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op een eerlijke manier bedoelde ik.
Je denkt meteen dat hij het slecht bedoeltquote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op een eerlijke manier bedoelde ik.
Heel verstandig van d'r, op zich.quote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef Bizznitch het volgende:
Je denkt meteen dat hij het slecht bedoelt.
Ik zag al turkengrappen enzo aankomen.quote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je denkt meteen dat hij het slecht bedoelt.
Is goed.quote:Op zondag 23 april 2006 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en jongens. We gaan een voedselpakket maken voor J. Omdat ze zielig is en ver weg zit. En Duo Penotti daar kei-duur is. Of was het Nutella? Iets met chocola en brood in ieder geval. Dus. Dan weten jullie dat.
Nou, koffie drinkse dan he.quote:Op zondag 23 april 2006 17:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry, moet naar mijn ouders.. Koffie drinken..
Maar ik hoef dus niet meer naar het ziekenhuis![]()
Dan neem je toch eerst een lijntje coke?quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, zal ik nodig hebben.. Kan ook niet wakker worden vandaag![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 16:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Schop!
Geef maar op, vandaag wordt niks meer denk ikquote:Op zondag 23 april 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Schop!
Dit topic is verdomme op vrijdag avond al geopend!quote:Op zondag 23 april 2006 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Geef maar op, vandaag wordt niks meer denk ik.
Tja.. als iedereen naar zo'n stomme meet gaat...quote:Op zondag 23 april 2006 19:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit topic is verdomme op vrijdag avond al geopend!
De meet was niet stom!quote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. als iedereen naar zo'n stomme meet gaat...
Och keind, trek et oech ne oan.quote:Op zondag 23 april 2006 14:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag al turkengrappen enzo aankomen.
WAT J ZEGTquote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. als iedereen naar zo'n stomme meet gaat...
quote:
quote:
Maar niet bij meiden!quote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef Bizznitch het volgende:
poep gebeurt.
mooie meisjes he... Ik ben kei-lelijk dus ik mag schijten.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 19:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
mooie meisjes he... Ik ben kei-lelijk dus ik mag schijten.
Hoor ik daar een welkom terug?quote:
quote:
Hihiquote:Op zondag 23 april 2006 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
*schuift aan bij de schijtmeisjes.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
*schuift aan bij de schijtmeisjes.
Wat betekent het?quote:Op zondag 23 april 2006 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog even een Turks woord in de groep gooien waar ik nu dubbel om lig.
'Leblebi'.
En het betekend?quote:Op zondag 23 april 2006 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
'Leblebi'.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 23 april 2006 19:37 schreef Janetje het volgende:
Rest van onz. moet weer terug.
Bij mij is ONZ verdwenen...quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
'Leblebi'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |