Aansteller.quote:
quote:Ik ben een gast van achttien, houd van cabaret
En ik ben ook nog steeds fan van toetatoet
Ik werd verleden jaar geprezen om mijn moderatorschap
En sindsdien gaat het met mij heel erg goed
Ik ken haast alle klonen
Want je kunt ze zien als je de cijfers in hun ID omdraait
Fok!ken is een raadsel
En dat gaat als volgt
Het is een goeie vriend, maar geen verre buur.
Ik heb een eigen site
Ik heb Fok!Radio aan
Het is alweer woensdag
Ik heb een ban aangesmeerd
Een tijdje terug schrok ik me bijna dood
Maar gelukkig heeft geen mens me gezien
Het komt maar zelden voor dat ik een plaat afkraak
En ik ben niet echt goed wijs
De permban is een raadsel
En dat gaat als volgt
Het is voor eeuwig, maar niet voor altijd
Als ik offline ga, ben ik een studielul
En ik ben een held als ik Fok!forum bezoek
Ik zeg al jaren ‘ik zit heel even zonder werk’
En ik heb een nieuwe foto in mijn fotoboek
In de spiegel kijk ik mezelf als Derek Zoolander aan
Voor de foto in mijn fotoboek
Platen zijn een raadsel
En dat gaat als volgt
Het zit voor je hoofd en niet in je kast
Ik ben een parasiet
Ik wens je beterschap
Ik wil een mooie vrouw van 40 jaar
Vandaag kapte ik met de avatar van KD
En die zette ik toen mooi maar weer in mijn profiel
Maar soms vanuit een topic kijken mensen mij aan
Vanuit de schaduw van de zwarte zaal
Danny is een raadsel
En ik weet dus niet: is hij nou rond
Of gewoon erg kaal
Ik word straks heel erg oud
En ik mis een vrouw
En mijn koude handen typen heel de dag
Beneden maakt mijn moeder kip met aardappels
Alhoewel dat van mijn vader niet mag
Dan zeggen ze dat ik zo goed de topics sluit
En dan lach ik elke keer maar weer mee
Ik ken een raadsel over een Fok!user
Het gaat als volgt
Wie is tof en trouwt met KD?
©BUPATIH
Ik gok van wel.quote:Op zondag 23 april 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Eeeen dan nu de grote 'is c_c ongesteld of niet-vraag!
Gaat de koel-vries-combinatie eruit vandaag?!
Nogal Buup, nogal.quote:
Ik ben dan ook geen Spinvis.quote:Op zondag 23 april 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik vind hem niet geweldig lopen.
Mijn voorbeeld.. (op bepaalde vlakken dan).quote:
Die had ik al gewonnen, twijfelturk!quote:Op zondag 23 april 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Eeeen dan nu de grote 'is c_c ongesteld of niet-vraag!
Gaat de koel-vries-combinatie eruit vandaag?!
Helaas! Als troostprijs krijgt u echter van ons Tokkie de Postduif! Wie kent ze niet, die momenten waarop je staat te spríngen om iemand iets mee te delen, maar de middelen niet toereikend zijn. Voor u, mijnheer, is dit probeem de wereld uitgeholpen!quote:
Dat was een koelkastquote:Op zondag 23 april 2006 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die had ik al gewonnen, twijfelturk!
Och, hij heeft z'n uiterlijk dan weer niet mee. Always look on the bright side of life, tudu, tudu, tudutudutudu enzo.quote:
Bedankt, ik weet weer waar ik staquote:Op zondag 23 april 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was een koelkast. Deze is hipper
.
Daar ging het toch niet ooohhhhoooommm! Het ging mij er om dat je mij eerst afscheept met ouderwetse troep, terwijl je wat beters in de aanbieding hebt ookquote:Op zondag 23 april 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De vraag was toch niet alleen voor JD? Je mocht antwoorden hoor!
Sorrie.
Zal ik hier een grap maken over eerste keren en jong vlees en dat soort meuk, of deze gewoon voorbij laten gaan?quote:Op zondag 23 april 2006 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet ooohhhhoooommm! Het ging mij er om dat je mij eerst afscheept met ouderwetse troep, terwijl je wat beters in de aanbieding hebt ook
Kom je daar nou pas achter..quote:Op zondag 23 april 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
Yup, inteelt.
Ik en jong vlees, dat gaat al nergens over.quote:Op zondag 23 april 2006 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik hier een grap maken over eerste keren en jong vlees en dat soort meuk, of deze gewoon voorbij laten gaan?
Puike kill.quote:Op zondag 23 april 2006 01:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik en jong vlees, dat gaat al nergens over.
Nacht voor mij!quote:Op zondag 23 april 2006 10:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Moedegorgen eReRPee![]()
En ik heb een idee dat ik mijn oma heb opgegeten![]()
Ah, ik weer wel. Dus dat scheelt.quote:Op zondag 23 april 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, hij heeft z'n uiterlijk dan weer niet mee. Always look on the bright side of life, tudu, tudu, tudutudutudu enzo.
En dichten kan je een cursus voor volgen, er goed uit zien niet.quote:
*oud voeltquote:Op zondag 23 april 2006 01:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik en jong vlees, dat gaat al nergens over.
NEEEEEEEN.....quote:Op zondag 23 april 2006 10:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nacht voor mij!
Ik ben slapen, doei!![]()
Boertje laten, is alles weer goed
Ik zat andere topics te lezen!quote:
81 Japanquote:
oh lol ik zie het alquote:Op zondag 23 april 2006 12:26 schreef JDude het volgende:
[..]
81 Japan
82 Zuid-Korea
84 Vietnam
850 Noord-Korea
852 Hongkong
853 Macau
855 Cambodja
856 Laos
86 China
871 Inmarsat, Altus
874 Inmarsat, Altus
880 Bangladesh
886 Taiwan
Weet je zeker dat het 882 is?
Kleine moeitequote:Op zondag 23 april 2006 12:27 schreef Bizznitch het volgende:
oh lol ik zie het al! Thuraya RMSS Netwerk....
maar dankje![]()
Hoe was soulwax?quote:Op zondag 23 april 2006 12:56 schreef Stofje het volgende:
Bier.
Ja, vet. Maar ze begonnen pas om 1 uur en aangezien ik enge verhalen kreeg over de Stairway en ikzelf de volgende ochtend om 8 uur de trein moest hebben, ben ik behoorlijk voortijdig weggegaan. Jou is het stukken minder vergaan, begreep ik?quote:
Enge verhalen? Vertel.quote:Op zondag 23 april 2006 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, vet. Maar ze begonnen pas om 1 uur en aangezien ik enge verhalen kreeg over de Stairway en ikzelf de volgende ochtend om 8 uur de trein moest hebben, ben ik behoorlijk voortijdig weggegaan. Jou is het stukken minder vergaan, begreep ik?
Ja, dat was een hasj joint, die smaakte idd ook goed. Daar was ik ook maar een beetje stoned van, daarna zelf een white widow blow gerookt.quote:Op zondag 23 april 2006 13:08 schreef Stofje het volgende:
Ik heb ook wat hijsjes genomen van die joint die jij, Ratel en TrentS rookten. Die was wel erg lekker! Maar wel mooi verhaal, hoort er toch een beetje bij
Nee, nee, nee. Het concert was lang en breed uitverkocht, ik stond op de gastenlijst, zodoende.quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef cerror het volgende:
Wacht even, pc_freak heeft een concert van Soulwax gemist omdat hij op de plee zat met z'n stonede hasses?barbaar.
WstZ dus.quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef cerror het volgende:
Wacht even, pc_freak heeft een concert van Soulwax gemist omdat hij op de plee zat met z'n stonede hasses?barbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |