maar ik ga zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie TTik was ook al bezig, maar je was me net voor.
Maar ik heb twee medeliefhebbers van PE en ER hier... gezellig![]()
Wel Nederlands maar geen zangeres.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Nederlandse zangeres?
Actrice?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel Nederlands maar geen zangeres.....
Hmmm sorryquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens was die mevrouw in het vorige topic Sheela. Ma Anand Sheela volgens de Baghwan-nomenclatuur.
Nee geen sportster....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef peaceman het volgende:
sportster?
Midden jaren '80 was zij wereldnieuwsquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm sorrymaar daar had ik nog nooit van gehoord....
Tja toen was ik 12 en was ik met hele andere dingen bezig...quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Midden jaren '80 was zij wereldnieuws
Radio? Bestaat dat nog dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal maar verklappen dat ze vooral bekend is van de radio
quote:
En deze is idd niet moeilijk, maar hij is voor Scrut.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Astrid de Jong.... sidekick van Wout
Nu een donkere schone, al weet ik niet of het de smaak van Scrut is...
[afbeelding]
en niet al te moeilijk..
Wouter van der Goes, hij zat ook in het glazen huis afgelopen jaar. DJ van BNN en op radio 3. dit is Wouter:quote:
Ga je gang, ik (her)ken haar nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
En deze is idd niet moeilijk, maar hij is voor Scrut.
Dus houd nog even m'n mond
Oke,quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je gang, ik (her)ken haar niet![]()
Zegt me niets. Maar ik kijk dan ook nooit naar GTST.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:08 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oke,
Georgina Kwakye. Ze speelde Gladys Bloem in GTST (in de tijd dat ik nog weleens keek)
quote:
Was ook "vroeger" toen ik net als DF ook nog weleens keek, dat doe ik inmiddels ook 2 jaar niet meer. Ik vind haar ook niets aan hoor, maar het was de eerste donkere "schone" die ik tegenkwam. Ik blijf zoeken....quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zegt me niets. Maar ik kijk dan ook nooit naar GTST.
Ze kijkt een beetje schaapachtig![]()
Had je deze al gevonden?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was ook "vroeger" toen ik net als DF ook nog weleens keek, dat doe ik inmiddels ook 2 jaar niet meer. Ik vind haar ook niets aan hoor, maar het was de eerste donkere "schone" die ik tegenkwam. Ik blijf zoeken....
Alles prima in Osdorp hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent er niet erg vaak tegenwoordig. Alles oké in Osdorp?
Nope deze had ik nog niet gevonden....quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je deze al gevonden?
[afbeelding]
Niet naar de bekende weg vragenquote:
Hee Diaan, ja hoor alles goed en met jou en Peace ook?, bevalt het samenwonen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
natuurlijk goed.
Hé Pos leuk dat je er weer bent.... hoe gaat het met je?
Waar ik nu zit moet ik nog een maandje. Voor na de zomer lijkt het ook wel weer goed te komen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:13 schreef pos het volgende:
[..]
Alles prima in Osdorp hoorMet jou ook alles goed, Scrut? Alweer een nieuwe baan?
Ik kijk echt al lang niet meer, maar haar kende ik nog wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was ook "vroeger" toen ik net als DF ook nog weleens keek, dat doe ik inmiddels ook 2 jaar niet meer. Ik vind haar ook niets aan hoor, maar het was de eerste donkere "schone" die ik tegenkwam. Ik blijf zoeken....
Ja, ook actrice.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope deze had ik nog niet gevonden....
actrice?
Mooi zo, wel in Amsterdam blijven hequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar ik nu zit moet ik nog een maandje. Voor na de zomer lijkt het ook wel weer goed te komen.
Het samenwonen bevalt ons erg goed. Ook Twan is al helemaal gewend en vindt het heel erg leuk/gezellig. Alleen hebben we momenteel wat tegenslagen te verwerken op gebied van baan/werk Peaceman en de gezondheid van mn oma is zeer ernstig ziek en het lijkt erop dat ze binnenkort zal overlijden . Fijn om te horen dat met jou alles goed is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:14 schreef pos het volgende:
[..]
Hee Diaan, ja hoor alles goed en met jou en Peace ook?, bevalt het samenwonen?
Leuk om te horen dat het goed gaat, doe Peace maar de groetjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het samenwonen bevalt ons erg goed. Ook Twan is al helemaal gewend en vindt het heel erg leuk/gezellig. Alleen hebben we momenteel wat tegenslagen te verwerken op gebied van baan/werk Peaceman en de gezondheid van mn oma is zeer ernstig ziek en het lijkt erop dat ze binnenkort zal overlijden . Fijn om te horen dat met jou alles goed is.
Dank je wel pos..quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:23 schreef pos het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat het goed gaat, doe Peace maar de groetjes
Dank jequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:23 schreef pos het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat het goed gaat, doe Peace maar de groetjes
Wat naar van je Oma, Diaan. Wens jullie veel sterkte.
Jezus, jou was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dames / Heren. We hebben een Slowchat-topic, hoor...
Gewoon L_V is goed genoeg, hoor...quote:
Lees jij het Vetinari-testament niet dagelijks?quote:
Nee ze is zangeres en actrice. Ze speelde overigens wel eens de vrouw van een hele slechte keeper.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:32 schreef wyccie het volgende:
![]()
Scrut, die mevrouw van jou is een sportvrouw, of een vrouw van een sportman toch?
quote:Laetitia of iets dergelijks?
Neequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lees jij het Vetinari-testament niet dagelijks?
Wel in die van Vetinari....quote:
Vertel eens iets over die keeper...misschien helpt datquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee ze is zangeres en actrice. Ze speelde overigens wel eens de vrouw van een hele slechte keeper.
[..]
![]()
Die werd gespeeld door Thomas Acdaquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:41 schreef pos het volgende:
[..]
Vertel eens iets over die keeper...misschien helpt dat
O uit Oldstars, toch?, nu herken ik haar ook. Weet alleen geen naam.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die werd gespeeld door Thomas Acda![]()
Terwijl het een Amsterdamse isquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:45 schreef pos het volgende:
[..]
O uit Allstars, toch?, nu herken ik haar ook. Weet alleen geen naam.
Ken een hoop Amsterdammers, Scrut.. maar niet allemaalquote:
Voor Nederlandse begrippen een goede comedyquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nooit Allstars gekeken.... volgens mij was dat wel een leuk programma.
Ik heb er veel live gezien, maar haar niet (tenminste niet dat ik me 1-2-3 kan herinneren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dartfanaat zou haar toch moeten kennen. Hij heeft haar vast wel eens 'live' gezien.
Speelt ze ook in musicals?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dartfanaat zou haar toch moeten kennen. Hij heeft haar vast wel eens 'live' gezien.
Ze was tot enige tijd geleden Big, Black and Beautifulquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:56 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik heb er veel live gezien, maar haar niet (tenminste niet dat ik me 1-2-3 kan herinneren.
Je moet ook niet zo vaak naar concerten gaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... daar ben ik nog nooit geweest.....
Als jij maar succesvol bent, Scrut, daar gaat het omquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n plaatjes zijn niet erg succesvol
Deel 2...quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dames / Heren. We hebben een Slowchat-topic, hoor...
Ach gossiequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vaak naar concerten gaan![]()
Misschien moet je 's een drummert plaatsen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat valt nogal tegen pos. Ik ben een echte under-achiever helaas/gelukkig*quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef pos het volgende:
[..]
Als jij maar succesvol bent, Scrut, daar gaat het om
Met tenminste één arm zeker?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien moet je 's een drummert plaatsen...![]()
Je kan haar beter nog even plaatsen. Tong kan namelijk niet scrollen enzo...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van mij is nog niet geraden. Maar ja, dat is een stokoude nieuwe traditie![]()
Misschien moet je ook een beetje terug lezen, tongquote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:21 schreef pos het volgende:
[..]
Je kan haar beter nog even plaatsen. Tong kan namelijk niet scrollen enzo...
Volgens mij hebben alle drummers tenminste één arm hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die weet ik!
Def Leppard toch? Toch? Toch?
Ikke niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten DF. Doet er nog iemand anders een plaatje?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle drummers tenminste één arm hoor
Sorry ik ook niet, ik ga zo slapen.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten DF. Doet er nog iemand anders een plaatje?
Noem er eens één dan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Er zullen vast ook wel armloze voetdrummers bestaan op deze wereld.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke niet.
Ik ben nog steeds tevergeefs aan het zoeken naar een plaatje van Tim Griek.![]()
Ik zie toch duidelijk tenminste één armquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Carlos Ruiz, geboren in Buenos Aires.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk tenminste één arm
[afbeelding]
Weliswaar een topic of 15 (in C&H slowchat-topic termen: een jaar of 50) te laat, maar desalniettemin:quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Tim Griek?
Nee...het is de (ex) vrouw vanquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Anita Meyer toen ze nog een man was? zonder spleetje bedoel ik
Heel goed, gevonden toen ik opzoek was naar Tim.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:00 schreef Treinhomo het volgende:
De Hazes-echtgenote uit 't pré Rachel tijdperk ?
M'n oma staat er ook opquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:02 schreef pos het volgende:
[..]
Heel goed, gevonden toen ik opzoek was naar Tim.
O ja, ze heet Ellen.
[afbeelding]
Die met die hoofddoek? Dat is toch Piet Muyselaar of Willy Walden?quote:
En daar was men nog blij mee ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de jaren '80 ontploften nog vele haardrogers
Vast welquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent zo toch niet geweest, hè ? [afbeelding]
Nee johquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent zo toch niet geweest, hè ? [afbeelding]
Uniek, je wist het antwoord voor het plaatjequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de Kim Wilde van Amsterdam-West
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij was jij de Kim Wilde van Amsterdam-West
Dat is nou Raad je Plaatje in de foute richtingquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uniek, je wist het antwoord voor het plaatje
Doe jij eens een leuk oud plaatjequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uniek, je wist het antwoord voor het plaatje
Komt me niet bekend voor.quote:
Wat goed, volgens mij ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ton Lensink?
Nog één tong?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ti Ta Tovenaar is juist. Een jeugdheld van je pos
Zekerquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Pleuni Touw toch?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:49 schreef Treinhomo het volgende:
Willem Nijholt.
Nee, sorry, had misschien moeten zeggen " voor de kijkers rechts "quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Milly Scott bedoel je?
Wil je wat van me drinken?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je haar zit wel heel leuk vandaag![]()
Wacht dan nog even dan krijg je eerst een chocomelquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde net m'n tanden gaan poetsen
Chocomelquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:59 schreef pos het volgende:
[..]
Wacht dan nog even dan krijg je eerst een chocomel
Osho Bhagwan Shree Rajneshquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:05 schreef tong80 het volgende:
Wil Hartog is goed.Bagwhan Rishinamurie ?
Truste, Scrut...was gezelligquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga slpane,iie bn kapto moe.
Trustne
Maud Mulder, inderdaad.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:28 schreef dolle_hond het volgende:
maud?
Selinger is 165 centimeter. Beetje klein voor een voorstopperquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:40 schreef pos het volgende:
[..]
Die Italiaan die van Basten altijd schopte?
Tsja, dát is de vraag!quote:
Toen (1975) was ze nog niet zo ordinair, inderdaad.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:57 schreef peaceman het volgende:
Mijn God... heeft die er ook goed uitgezien dan?![]()
Natúúrlijk!quote:
Zeker Modusquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:22 schreef sooty het volgende:
Alida Valli. (R.I.P.)
Nee dat is hij nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:28 schreef sooty het volgende:
Is het de broer van Humberto Tan ?
Nee sporterquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:32 schreef dartfanaat het volgende:
Amerikaanse acteur?
Voetbalquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:43 schreef dartfanaat het volgende:
Atletiek?
Was dat niet die bokser met dat stuk oor???quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:45 schreef Berkery het volgende:
Holyfield?
Neequote:Op zaterdag 22 april 2006 22:45 schreef Berkery het volgende:
Holyfield?
In dat geval stop ik met raden....voetbal is aan mij niet besteed.quote:
Nee maar het klinkt wel bijna het zelfdequote:Op zaterdag 22 april 2006 22:48 schreef peaceman het volgende:
diara?
Nee. Geboren in Senegal en heeft de Franse nationaliteitquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:52 schreef peaceman het volgende:
anelka?
Is niet zo raar hoor...je hebt toch niets met voetbal, zei je?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef dartfanaat het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord
Precies, maar wilde het wel weten..... Met die andere sport heb ik veel meer. Hoewel ik nu ook snooker aan het kijken benquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:00 schreef pos het volgende:
[..]
Is niet zo raar hoor...je hebt toch niets met voetbal, zei je?
Eindelijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:06 schreef peaceman het volgende:
vierra?
Hee fotoquote:
Ja ja,komt allemaal goedquote:
Ik heb er alle vertrouwen in,en raad jij nou die gitarist eens.....quote:
Ik vind hem engquote:Op zondag 23 april 2006 12:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in,en raad jij nou die gitarist eens.....
quote:
Denk de hele tijd aan een voetbal clubquote:Op zondag 23 april 2006 12:42 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Een van de beste gitaristen van NL, denk aan een voetbalclub en brood.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |