Lekker S.X.16 , ik heb wel zin in een Single Malt. Maar met dit gure weer kies ik liever voor een koffie met een likeurtje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wil je wat drinken, generaal?
Stapelwolken ook hier in Zeeland op komst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Lekker S.X.16 , ik heb wel zin in een Single Malt. Maar met dit gure weer kies ik liever voor een koffie met een likeurtje.
Op de grote militaria beurs in Ciney lagen afgelopen week prachtige Franse handgeschreven documenten uit pak hem beet, 1800. Enkele documenten uit het leger van Napoleon Bonaparte, erg interessant om te zien. Middeleeuwse handschriften kom je niet veel tegen op de "vrije markt".quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik verzamel Middeleeuwse handschriften, maar het gaat nog niet zo rap.
Koekje?
Het interieur is een combinatie van een ouderwetse Britse bibliotheek en de gezellige rommeligheid van een museumdepot. Maar een pooltafel zou er ook niet misstaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Misschien is het leuk om de topictitel weer te veranderen in Cultuur-Historisch cafe en ook deel 1 in de openingspost te zetten.
Met wat voor een interieur heb ik te maken?
Zo achter de toog is er weinig werk te verrichten en zou ik mijn kleine poesje ergens anders neer willen strijken.
In het begin van het eerste deel werd anders aardig wat speciaal bier gedronkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is een low-alcohol café
Een bekertje thee, maar dat pak ik zo zelf wel. Geen alcohol vandaag, morgen om zes uur opstaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Monidique, waarvan kan ik u voorzien?
Is goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een bekertje thee, maar dat pak ik zo zelf wel. Geen alcohol vandaag, morgen om zes uur opstaan.
Dat was onder Paars. En ik ben dat gedoog spuugzatquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:02 schreef De_Hertog het volgende:
In het begin van het eerste deel werd anders aardig wat speciaal bier gedronken
Zo oud is dit historisch café nu ook weer niet. Nu ben ik nog aan het werk, maar straks wil ik toch gaarne een goed glas bier bestellen. Als het even kan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat was onder Paars. En ik ben dat gedoog spuugzat
We hebben alleen Bucklerquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo oud is dit historisch café nu ook weer niet. Nu ben ik nog aan het werk, maar straks wil ik toch gaarne een goed glas bier bestellen. Als het even kan.
Ah, je wilt graag failliet? Geen probleem hoor, dan krijgen we een nieuwe uitbater die wel weet wat Hertogen graag drinken. U kunt wel raden: Hertog Jan, Primus, Gambrinus...quote:
Ik word gesponsord door Fok! dus failliet gaan we niet. En als we al sterke drank schenken, dan zal het mede en wijn zijn. Of echt ouderwetsch Germaans bier, zelf gebrouwenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, je wilt graag failliet? Geen probleem hoor, dan krijgen we een nieuwe uitbater die wel weet wat Hertogen graag drinken. U kunt wel raden: Hertog Jan, Primus, Gambrinus...
Gambrinus komt uit Pilsen, dus ouderwetser krijg je het haast nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik word gesponsord door Fok! dus failliet gaan we niet. En als we al sterke drank schenken, dan zal het mede en wijn zijn. Of echt ouderwetsch Germaans bier, zelf gebrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |