maar ik ga zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Mooie TTik was ook al bezig, maar je was me net voor.
Maar ik heb twee medeliefhebbers van PE en ER hier... gezellig![]()
Wel Nederlands maar geen zangeres.....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Nederlandse zangeres?
Actrice?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel Nederlands maar geen zangeres.....
Hmmm sorryquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens was die mevrouw in het vorige topic Sheela. Ma Anand Sheela volgens de Baghwan-nomenclatuur.
Nee geen sportster....quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef peaceman het volgende:
sportster?
Midden jaren '80 was zij wereldnieuwsquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm sorrymaar daar had ik nog nooit van gehoord....
Tja toen was ik 12 en was ik met hele andere dingen bezig...quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Midden jaren '80 was zij wereldnieuws
Radio? Bestaat dat nog dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal maar verklappen dat ze vooral bekend is van de radio
quote:
En deze is idd niet moeilijk, maar hij is voor Scrut.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Astrid de Jong.... sidekick van Wout
Nu een donkere schone, al weet ik niet of het de smaak van Scrut is...
[afbeelding]
en niet al te moeilijk..
Wouter van der Goes, hij zat ook in het glazen huis afgelopen jaar. DJ van BNN en op radio 3. dit is Wouter:quote:
Ga je gang, ik (her)ken haar nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
En deze is idd niet moeilijk, maar hij is voor Scrut.
Dus houd nog even m'n mond
Oke,quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je gang, ik (her)ken haar niet![]()
Zegt me niets. Maar ik kijk dan ook nooit naar GTST.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:08 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Oke,
Georgina Kwakye. Ze speelde Gladys Bloem in GTST (in de tijd dat ik nog weleens keek)
quote:
Was ook "vroeger" toen ik net als DF ook nog weleens keek, dat doe ik inmiddels ook 2 jaar niet meer. Ik vind haar ook niets aan hoor, maar het was de eerste donkere "schone" die ik tegenkwam. Ik blijf zoeken....quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zegt me niets. Maar ik kijk dan ook nooit naar GTST.
Ze kijkt een beetje schaapachtig![]()
Had je deze al gevonden?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was ook "vroeger" toen ik net als DF ook nog weleens keek, dat doe ik inmiddels ook 2 jaar niet meer. Ik vind haar ook niets aan hoor, maar het was de eerste donkere "schone" die ik tegenkwam. Ik blijf zoeken....
Alles prima in Osdorp hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent er niet erg vaak tegenwoordig. Alles oké in Osdorp?
Nope deze had ik nog niet gevonden....quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je deze al gevonden?
[afbeelding]
Niet naar de bekende weg vragenquote:
Hee Diaan, ja hoor alles goed en met jou en Peace ook?, bevalt het samenwonen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
natuurlijk goed.
Hé Pos leuk dat je er weer bent.... hoe gaat het met je?
Waar ik nu zit moet ik nog een maandje. Voor na de zomer lijkt het ook wel weer goed te komen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:13 schreef pos het volgende:
[..]
Alles prima in Osdorp hoorMet jou ook alles goed, Scrut? Alweer een nieuwe baan?
Ik kijk echt al lang niet meer, maar haar kende ik nog wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was ook "vroeger" toen ik net als DF ook nog weleens keek, dat doe ik inmiddels ook 2 jaar niet meer. Ik vind haar ook niets aan hoor, maar het was de eerste donkere "schone" die ik tegenkwam. Ik blijf zoeken....
Ja, ook actrice.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope deze had ik nog niet gevonden....
actrice?
Mooi zo, wel in Amsterdam blijven hequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar ik nu zit moet ik nog een maandje. Voor na de zomer lijkt het ook wel weer goed te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |