Lijsttrekker Thom de Graaf heeft alles mee. Hij praat goed, hij heeft charisma, kan goed zijn verhaal brengen en heeft duidelijke ideeën. Toch lijkt het er op dat hij een van de oorzaken is van de slechte vooruitzichten. Wat had Els Borst wel wat hij niet heeft?
Btw iemand kopspijkers laatst gezien met die Thom de Graaf imitatie?
[Dit bericht is gewijzigd door Giorgio_Armani op 09-12-2001 23:10]
quote:Een rollator.
Op zondag 09 december 2001 18:15 schreef MeneerTim het volgende:
Wat had Els Borst wel wat hij niet heeft?
quote:Ze hebben al eens meer voor zo'n dip gestaan, toen is Hans van Mierlo weggegaan en daarvoor in de plaats kreeg je die andere gozer. Toen het weer goed ging is Van Mierlo teruggekomen en zijn ze uiteindelijk in paars terechtgekomen.
Op zondag 09 december 2001 18:15 schreef MeneerTim het volgende:
Lijsttrekker Thom de Graaf heeft alles mee. Hij praat goed, hij heeft charisma, kan goed zijn verhaal brengen en heeft duidelijke ideeën. Toch lijkt het er op dat hij een van de oorzaken is van de slechte vooruitzichten. Wat had Els Borst wel wat hij niet heeft?
quote:Hoop doet leven Thom
Op vrijdag 29 maart 2002 23:05 schreef Thom_de_Graaf het volgende:
We rekenen nog steeds op dubbele cijfers. Echt.
quote:Er is altijd behoefte aan persoonlijke vrijheden, alleen ik denk ook dat het niet naar voren is gekomen dat D66 hiervoor heeft gezorgd. Dat wordt vast wel duidelijk wanneer ze in de oppositie zitten.
Op zondag 09 december 2001 18:57 schreef Giorgio_Armani het volgende:Ik denk dat D66 binnen 10 jr. of een nietszeggende kleine partij is/wordt met 1 a 2 zetels en niet lang daarna opgeheven zal worden.
Lange tijd heb ik sympathie gehad voor deze partij, ze hebben niet zo'n vaststaand beeld van de samenleving, kennen nuances en zijn pragmatisch.
Wat ik nu heel duidelijk mis is het liberale gezicht van D'66, ze hebben meer gekozen voor het 'sociale' dan voor het 'liberale' voor mijn gevoel en mijn stem krijgen ze daardoor waarschijnlijk niet meer. Ondanks dat zij als enige ongeveer door hebben dat het onderwijs in Nederland op dit moment en in de zeer nabije toekomst echt tekort zal schieten in huisvesting en leraren.
Wie denkt er nog aan deze partij op 22 januari.
quote:Laat me niet lachen. Dé kans op politieke vernieuwing heb je laten lopen door je over de hele breedte tegen Fortuyn af te zetten.
Op vrijdag 29 maart 2002 23:05 schreef Thom_de_Graaf het volgende:
We rekenen nog steeds op dubbele cijfers. Echt.
Tijdens het TV debat na de gemeenteraadsverkiezingen zei je "Wij hebben niets maar dan ook niets met Fortuyn gemeen" of zoiets
Toen heb je D66 ten grave gedragen.
Je had
1. _inhoudelijk_ en _fair_ op Fortuyns islam en immigratiestandpunt moeten ingaan.
2. Zijn democratiseringsvoorstellen moeten toejuichen.
3. En voorzichtig afstand moeten nemen van de slechte dingen van Paars II.
Dan was D66 groter geweest dan de LPF (en Fortuyn misschien wel in leven.)
quote:Wat een misplaatst posticon.
Op zaterdag 11 januari 2003 15:45 schreef zodiakk het volgende:
Ze hebben Lousewiesiwusiwisikutchikutchikuu van der Laan wel in de strijd gegooid om zoveel mogelijk op TV te paraderen.
quote:Je bedoelt toch hopelijk niet die verkiezingsposter van D66? Ik vind dat zo'n verschrikkelijk lelijke poster waaraan echt alles verkeerd is: de kleuren, het lettertype, de foto van Thom. En dan die slogan 'Juist nu!'. Nee, fouter kan niet.
Op zaterdag 11 januari 2003 15:12 schreef Kimmie het volgende:
Nog steeds actueel dit topic. Ik zag vanmorgen in Den Haag een mooie poster met Thom de Graaf erop en ik vreesde wat er na de verkiezingen nog van ze over zou zijn.
Op de één of andere manier mist de partij gedrevenheid, die zijn ze kwijtgeraakt ergens tijdens het eerste kabinet paars volgens mij. Maar ik blijf ze toch wel sympathiek vinden.
Soms krijg ik het idee dat ze links liberaal willen zijn, maar op het andere moment snap ik echt niet wat hun ideeen nou precies zijn.
Voor de komende verkiezingen is dat nog te vroeg, maar de volgende verkiezingen zou D'66 de katalysator partij voor ingrijpende verandering.
Waarschijnlijk blijft de rol van D'66 ; katalysator
De centrale rol zal ook in de toekomst gespeeld blijven worden door: PvdA, CDA, VVD. Waarbij verassingen natuurlijk nooit uitgesloten zijn.
D'66 heeft in mijn ogen zeker toekomst, maar alleen als ze haar wortels gaat invullen.
quote:Ik gebruik de oude layout, Meneer_Aart.
Op zaterdag 11 januari 2003 17:24 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Wat een misplaatst posticon. [afbeelding] is beter op z'n plaats voor dat stomme mens.
quote:Ja die! Thom staat er erg mooi op juist, helemaal geretoucheerd met felle ogen, alleen die tekst ja is wel beneden peil, "juist nu", het vervelende is, Thom heeft zo'n heel erg beheerste houding en je zal hem nooit eens vanuit zijn tenen horen roepen: JUIST NU, ik geloof dat jij dat verder in je post ook al noemde, de fut is er een beetje uit, de partij geeft in elk geval geen energie.
Op zaterdag 11 januari 2003 17:30 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Je bedoelt toch hopelijk niet die verkiezingsposter van D66? Ik vind dat zo'n verschrikkelijk lelijke poster waaraan echt alles verkeerd is: de kleuren, het lettertype, de foto van Thom. En dan die slogan 'Juist nu!'. Nee, fouter kan niet.
Overigens: ze zouden Boris wat vaker mogen inzetten, ik hoor nauwelijks iets over hem! Lousewies vindt ik het vrouwelijke evenbeeld van Thom: het komt ook bij haar niet uit haar tenen, jammergenoeg. Ze had beter in Brussel kunnen blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |