Ik heb anders nog een screenshot van een moderator die iets dergelijks postquote:
Post....!!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik heb anders nog een screenshot van een moderator die iets dergelijks post![]()
Wel iets beter opletten bij BIO he.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Plassen vrouwen wel door hun anus dan?![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:17 schreef yosander het volgende:
Voor de vrouwen:
Als je op en neer springt zonders beha aan, krijg je dan je tieten in je gezicht........?
Ik heb em wel voor je hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:48 schreef Devlinsect het volgende:
Waarom is ijsmeis.zip nou verboden?
Er zijn twee variabelen in dat verhaal:quote:
Ok, sorry.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus mijn vraag was daarop of hij dacht dat vrouwen door hun anus plassen![]()
En putjes en ribbeltjes hebben ipv strak gephotoshopt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:19 schreef MouseOver het volgende:
Klopt het dat meisjes in die echte wereld allemaal stof en textiel rond hun lichaam hebben hangen? Dat ze zeg maar kleren dragen, net als mannen?![]()
Nederland ten voeten uitquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:02 schreef DaanA het volgende:
Waarom lopen users wel altijd te zeiken als iets niet goed is, maar geven ze nooit een compliment als het wél goed is?
Aleen m'n gezicht..quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:21 schreef Flyga het volgende:
Waarom hoeven mannen na het plassen nooit af te drogen![]()
![]()
omdat ze niet krom lopenquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:39 schreef Gebs het volgende:
Waarom lopen bijna alle mensen die ik ken rechtop![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |