Sperma dat klaarkomt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:51 schreef patrick11 het volgende:
hun partner hun sperma laten klaarkomen
Een enkele keer voel ik dat wel, maar is eerder uitzondering dan regelquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:24 schreef bonke het volgende:
dus als een meid zeg dat ze voelt dat je in der spuit liegt ze ?
Bij de meeste mannen voel je wel dat ze klaarkomen, de zogenoemde kloppende pik zeg maar, maar of je dat spuiten zelf voelt, nee, dat idee heb ik niet echt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:24 schreef bonke het volgende:
ligt er natuurlijk aan of er echt gespoten word of een beetje gedruppeldquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een enkele keer voel ik dat wel, maar is eerder uitzondering dan regel
quote:
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:24 schreef bonke het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sperma dat klaarkomt?
Dat is wel uber vruchtbaar...
Goed!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:12 schreef zonnestraal het volgende:
Hoe voelt het dan voor een man, als de penis in de vagina zit?
Nee, je bent in de war met daklozen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:22 schreef Koewam het volgende:
Ze hebben liever wat warms in hun maag.
ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:57 schreef Cystie het volgende:
Voel er niets van, wel als het weer eruit loopt daarentegen.
voel je ook niks van aleen als het er uit looptquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:23 schreef MeneerMuis het volgende:
En wanneer je zonder condoom klaar komt in het kontje, hoe wordt dit ervaren door de dames?![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik voel alleen de samentrekkingen van de penis als ik bovenop zit... niet het spuiten zelf.
Op het moment van binnengaan voelt het wel altijd ontzettend warm.Maar dat geldt voor beide partijen geloof ik.
de penis steekt uit het lichaam en is dus koeler qua temperatuur dan de vaginaquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Misticle_lightning het volgende:
Aangezien je vagina van binnen net zo warm is voel je er geen zak van
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de penis steekt uit het lichaam en is dus koeler qua temperatuur dan de vaginahoeveel het scheelt weet ik niet maar ik voel wel een verschil als ik een vrouw enter
![]()
uit de zak en die hangt om 1 simpele reden buiten het lichaam omdat het daar koeler isquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dude, waar denk je dat je sperma vandaan komt? Uit het vriesvak oid?
![]()
Omdat zwanger worden historisch een uitstekende manier was om mannen aan je te bindenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Tsjah, ga je je toch afvragen waarom die vrouwen altijd: "kom in me zeggen" als ze het niet voelen.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Tsjah, ga je je toch afvragen waarom die vrouwen altijd: "kom in me zeggen" als ze het niet voelen.
dat is dan nog een extra reden waarom ik het niet wil(of althans liever anders heb)quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat zwanger worden historisch een uitstekende manier was om mannen aan je te binden.
Ach, het idee is wel leukquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:56 schreef WeirdMicky het volgende:
vertel eensquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat zeg ik al jaren niet meer. er zijn veel leukere manieren
![]()
je hebt et dus liever in je oor ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:00 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat is dan nog een extra reden waarom ik het niet wil(of althans liever anders heb)
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik blijf maar bij mn oude gedachte dat ik erg hard spuit. Gaten in baarmoeders enzo.
Zoals?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat zeg ik al jaren niet meer. er zijn veel leukere manieren
![]()
Slikkenquote:Op zondag 23 april 2006 12:45 schreef garnage-patrick het volgende:
kunnen vrouwen het niet gewoon in zich houden?
Genetisch modificeren en een terugslagklep er in laten groeien (ofzo).quote:Op zondag 23 april 2006 12:45 schreef garnage-patrick het volgende:
grootste nadeel vind ik dat als je klaar bent dat het dan zo'n puinhoop is en dat het moet worden opgeruimt en gekut met handdoeken en alles altijd.. kunnen vrouwen het niet gewoon in zich houden?
Dat dacht ik ook altijd maar laatst voelde ik het ineens wél, en het was lekkerquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:54 schreef Misticle_lightning het volgende:
Aangezien je vagina van binnen net zo warm is voel je er geen zak van
Wat zal zijn volgende "DAMES,...." topic zijnquote:Op zondag 23 april 2006 19:57 schreef parselmouth het volgende:
Anti-climaxtopic voor rukkers. Alleen die topictitel al.
Gewoon je vriendin aan haar benen ophangen...kan het er ook niet uitkomen.quote:Op zondag 23 april 2006 12:45 schreef garnage-patrick het volgende:
grootste nadeel vind ik dat als je klaar bent dat het dan zo'n puinhoop is en dat het moet worden opgeruimt en gekut met handdoeken en alles altijd.. kunnen vrouwen het niet gewoon in zich houden?
Kunnen mannen die troep niet gewoon bij zich houdenquote:Op zondag 23 april 2006 12:45 schreef garnage-patrick het volgende:
Wat lullig voor je dat je vriend een dun slangetje heeft... Je komt zelf nooit klaar zeker?quote:Op maandag 24 april 2006 12:03 schreef JJ13 het volgende:
ik voel het als mn vriend klaarkomt, dan voel ik een soort van dun slangetje waar vocht uit wordt geperst en tsja, daarna loopt het eruit, maar ja, liever dat dan een condoom.
Dan issie in z'n element... Tintelt helemaal en is lekker warm en zacht en voelt t op de een ofquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:12 schreef zonnestraal het volgende:
Lekker vochtig!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:12 schreef zonnestraal het volgende:
Om de man voor te zijn als hij wil zeggen "zal ik straks eens lekker over je gezicht spuiten sletje van me".quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:56 schreef WeirdMicky het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 13:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Om de man voor te zijn als hij wil zeggen "zal ik straks eens lekker over je gezicht spuiten sletje van me".
Miep steriel... Zakdoekje, en het is weer opgeruimd. Tenzij je aan gangbangs doet, en er aan het eind 20 man over je heen ejaculeert, dan kan ik me voorstellen dat je in bad wilt.quote:Op maandag 24 april 2006 13:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
of over je buik en je was al net in bad geweest, kun je weer
![]()
zeg spuit us op jezelf!quote:Op maandag 24 april 2006 13:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Miep steriel... Zakdoekje, en het is weer opgeruimd. Tenzij je aan gangbangs doet, en er aan het eind 20 man over je heen ejaculeert, dan kan ik me voorstellen dat je in bad wilt.![]()
MMmmm, voortaan toch sneller zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 13:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Om de man voor te zijn als hij wil zeggen "zal ik straks eens lekker over je gezicht spuiten sletje van me".
Doe ik regelmatig, en hoor je mij zeuren dat ik meteen in bad moet? Ik veeg het op met een doekje, en de opgedroogde korstjes kun je er na een tijdje zo afkloppen. Werktquote:Op maandag 24 april 2006 13:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeg spuit us op jezelf!![]()
plakzooi
Mannen zijn behaard, dat werkt nietquote:
hahaha roos?quote:Op maandag 24 april 2006 14:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig, en hoor je mij zeuren dat ik meteen in bad moet? Ik veeg het op met een doekje, en de opgedroogde korstjes kun je er na een tijdje zo afkloppen. Werkt![]()
vandaar die mannen met roos! Nu vat ik hem...quote:
Damn right!!quote:Op maandag 24 april 2006 16:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vandaar die mannen met roos! Nu vat ik hem...![]()
Ze smeren na het rukfestijn natuurlijk die zooi in hun haar, goedkope gel enzo, dus in feite zijn mannen met roos paupers, die kunnen geen gel betalen
oooooh zoooooooo
dat is ook onzin, mijn vriendin legt gewoon een handoek onder zich, en dan knuffelen we nog een tijdje na en praten we over van alles... af en toe moet ze even deppenquote:Op zondag 23 april 2006 12:45 schreef garnage-patrick het volgende:
ach is toch lekker, beetje roos in je bed zo af en toequote:Op maandag 24 april 2006 16:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat is ook onzin, mijn vriendin legt gewoon een handoek onder zich, en dan knuffelen we nog een tijdje na en praten we over van alles... af en toe moet ze even deppenmaar verder geen probleem..
ze zegt tegen mij dat ze het een beetje warmer voelt worden maar verder niets bijzonders, hoeft toch ook niet? het voelt wel super lekker als ik na een tijdje even uit haar ga, en dan weer in haar ga.. warm, zacht, nat, en glijd makkelijk, super lekker
waar slaat dat opquote:Op maandag 24 april 2006 17:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach is toch lekker, beetje roos in je bed zo af en toe![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |