Overigens gaf mijn vriend aan het hele gebeuren met die andere jongen wel te hebben geaccepteerd en zich erbij heeft neergelegd. Nu ik dus nogquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:57 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Ik heb de liefste vriend van de wereld
Zag er heel erg tegenop om het te vertellen, was bang voor zn reactie... maar hij nam het ontzettend goed op, echt onvoorstelbaar. Dat hij van me houdt, dat hij het echt niet erg vindt om een tijd geen sex te hebben, zeker niet als ik (en dus wij samen) daarmee geholpen ben (zijn), en hij zou ook geen sex willen als ik dat niet fijn vind, liever een tijd wachten en het pas weer doen als ik er ook weer van kan genieten...
Het was echt een fijn gesprek waarin we ook een hoop hebben besproken van 'vroeger', wat ook wel weer eens goed was om te doen. Ook hebben we het over de toekomst gehad enzo, waarbij hij zei dat ik 'het best wel eens zou kunnen zijn'![]()
Kortom, hij was ontzettend begripvol, heeft het er echt voor over, en hij zei zelfs: dan kunnen we ook ontdekken hoe leuk alle leuke dingen buiten sex zijn! En elkaar op een andere manier ontdekken etc. Zucht! Ik voel me ook gelijk een stuk prettiger en opgeluchter, en ontzettend gelukkig met deze lieve, lieve jongen!!
Voor de andere kant van het verhaal? Hoe het is om een vriendin te hebben die weinig seks wil?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:22 schreef As_33 het volgende:
Ik wijs nog even op mijn laatste post in het vorige topic: waarom niet de dames hun vriend mee laten posten en de heren hun vriendin. Mijn vriend leest iig dit topic mee
Mijn vriend leest (voor zover ik weet) niet mee maar ik hou hem wel op de hoogte van wat hier wordt gezegd, ook omdat ik er veel steun aan heb. Hij vindt dat erg fijn hoewel hij wat huiverig is met forums. Maar namens mijn vriend dus ook bedankt voor al jullie reactiesquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:09 schreef Darkwolf het volgende:
Je vriend leest mee?
Bij deze aan hem many kuddos en muchos respect dat hij zonder gedoe of geblaat volledig aan jou zijde staat in de zin van maanden geen sex met jou.
Dat klinkt wel zo logisch, maar echt niet dat dit voor elke man/vrouw op te brengen is 1 2 3.
Je mag in je handjes klappen met zo'n toffe (geduldige) peer als hij!
Respect!![]()
Dat weet ik, ik ben ook heel blij met hemquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:09 schreef Darkwolf het volgende:
Je vriend leest mee?
Bij deze aan hem many kuddos en muchos respect dat hij zonder gedoe of geblaat volledig aan jou zijde staat in de zin van maanden geen sex met jou.
Dat klinkt wel zo logisch, maar echt niet dat dit voor elke man/vrouw op te brengen is 1 2 3.
Je mag in je handjes klappen met zo'n toffe (geduldige) peer als hij!
Respect!![]()
Lang leve het placebo-effect!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:17 schreef Marjolijnnn het volgende:
Geen zin in seks kan door de pil komen. Daar had ik het van. Ik kreeg er ook stemmingswisselingen en gevoeligheid voor depressie voor. Ik ben er dus mooi mee gestopt. Geef mij maar rubbers.
Sinds ik er mee gestopt ben, ben ik weer de nymfomane van vroeger![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:26 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Lang leve het placebo-effect!
Ik ben er nu ook een paar maanden mee gestopt, maar mijn nymphomane kant is nog niet terug gekomen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:17 schreef Marjolijnnn het volgende:
Geen zin in seks kan door de pil komen. Daar had ik het van. Ik kreeg er ook stemmingswisselingen en gevoeligheid voor depressie voor. Ik ben er dus mooi mee gestopt. Geef mij maar rubbers.
Sinds ik er mee gestopt ben, ben ik weer de nymfomane van vroeger![]()
Die reactie was eigenlijk voor de TS haha!quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:21 schreef As_33 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik ben ook heel blij met hem![]()
Aan de andere kant is het denk ik ook wel een beetje logisch: ik doe er ook van alles aan om het probleem te verhelpen tenslotte, en we hebben ook wel af en toe seks, alleen niet vaak.
Bij mij heeft dat toch ook zeker wel vier maanden geduurd, als het niet meer is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:40 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook een paar maanden mee gestopt, maar mijn nymphomane kant is nog niet terug gekomen.
Bij mij was dat niet het geval.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe meer mensen hier roepen dat ze allerlei enge symptomen van de pil krijgen, hoe meer mensen die symptomen ook daadwerkelijk krijgen. Inderdaad het placebo-effect.
Dat geeft mij dan weer goede hoopquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:56 schreef Marjolijnnn het volgende:
[..]
Bij mij heeft dat toch ook zeker wel vier maanden geduurd, als het niet meer is.
Jazeker! En de dips die het met zich meebracht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:20 schreef As_33 het volgende:
[..]
Dat geeft mij dan weer goede hoopWas libidoverlies trouwens ook de reden dat je stopte met de pil?
Ik had bij mijn eerste pil ook last van dips (en verhoogd libido: yasmin), ik ben toen daarom een andere gaan slikken, cilest; ik werd toen emotioneel heel stabiel, maar mijn libido verdween echt compleet, tot en met terugdeinzen bij elke aanrakingquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:16 schreef Marjolijnnn het volgende:
[..]
Jazeker! En de dips die het met zich meebracht.
Dat laatste ken ik jaquote:Op zondag 30 april 2006 00:31 schreef Marjolijnnn het volgende:
Ik begon met Microgynon. Deze beviel niet, ik ging er zelfs van overgeven en was altijd misselijk. Om deze reden stapte ik over op Diane35, want ik vond dat ik ook een beetje last had van acné, dus dat waren twee vliegen in één klap. Deze was op zich wel goed, ik had weinig lichamelijke klachten, maar hierdoor daalde mijn libido flink. Hierdoor weigerde ik mijn vriend vaak en was ik erg geprikkeld, wat onze relatie niet ten goede kwam. Zelfs denken aan seks stond me tegen. Een beetje knuffelen vond ik genoeg, als het maar niet te lang duurde, want ik had nog genoeg andere dingen te doen.
Ik had veel goede verhalen gehoord over Yasmin: libido verhogend naar het schijnt. Maar daar merkte ik gedurende de drie maanden dat ik deze slikte weinig van. Misschien was het ook nog te kort om te oordelen. Maar doordat ik psychisch al niet erg stabiel ben (erfelijk bepaald) kreeg ik gauw dips. In combinatie met mijn bloedziekte en dingen die in de winter allemaal foutliepen, zoals mijn studie, kreeg ik een megadip. Dat was de druppel en stopte ik met de pil.
Nu gaat het een stúk beter. Psychisch en met mijn seksleven. Een fijne bijkomstigheid van het condoom vind ik, dat het sperma daar mooi in blijft.En dus niet in mijn slipje.
![]()
Het zou idd wel handig zijn als we gewoon allemaal terug zouden gaan naar gewoon geen zin part 4, dat was tenslotte het eerste topic, en is nu, in tegenstelling tot part 3 ervan, ook weer serieus en ontopic.quote:Op zondag 30 april 2006 12:23 schreef hannelore het volgende:
Ik word ook echt helemaal NIET blij van condooms en slik dus ook de pil. Volgens mij is dit ook libido-verlagend (microgynon).
Maar kunnen we niet van al die topics gewoon 1 'geen zin in sex' topic maken? Ik zoek me steeds helemaal suf om iets terug te lezen...
Maar heel soms is de pil het probleem. En als je dat maar hard genoeg hoopt, krijg je vanzelf een opleving als je stopt.quote:
Ja? Goed! Wat zou 't moeten doen, en wat merk je ervan?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:34 schreef hannelore het volgende:
Ik ben via een ander forum gewezen op het bestaan van multi-maca. Was er nogal sceptisch over maar slik het nu 3 weken en heb toch het idee dat het helpt :-)
klinkt goed. Heb je een link van het product.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:34 schreef hannelore het volgende:
Ik ben via een ander forum gewezen op het bestaan van multi-maca. Was er nogal sceptisch over maar slik het nu 3 weken en heb toch het idee dat het helpt :-)
Ja goed zeg. Het vermindert ook stress zag ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:03 schreef hannelore het volgende:
Zou libido verhogend moeten werken en energie geven. Ik merk dat ik de laatste tijd weer aan sex DENK (deed ik eerste echt nooit meer) en dat ik zin krijg in mijn vriend als hij schaars gekleed rond loopt.. :-)
Dank! Had ik nog niet gezien, stom...quote:Op zondag 30 april 2006 13:21 schreef Marjolijnnn het volgende:
Je kunt het makkelijk terugvinden door te klikken op My Active topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |