abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37174157
Zij heeft de relatie beëindigd. En iedere keer als je je beter voelt neemt zij weer contact op omdat zij dingen wil weten voordat ze verder kan gaan. Ik zou gewoon zeggen: "jij hebt er een punt achter gezet, je zoekt het zelf maar uit ik heb mijn leven weer aardig opgepakt en iedere keer als je belt voel ik me weer kut". en ik zou al helemaal niet naar haar toe gaan.
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:04:51 #27
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_37176737
Kerel...

Zij heeft het uitgemaakt, zij wil verder met haar leven, en daarvoor wil zij dat jij effe het hele land doorcrosst om het haar uit te leggen. En jij vraagt je af wat je moet doen?

Tuurlijk, meteen gaan. Ik zou d'r trouwens ook meteen trakteren op een etentje, zodat je zeker weet dat ze zich wel comfortabel voelt als ze haar problemen op tafel legt, die ongetwijfeld van wereldformaat zijn...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:05:17 #28
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37180489
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:48 schreef stribe het volgende:
Hoe kan je nou het beste iemand vergeten of er overheen komen....
Neem hier eens een kijkje!

Dat je na 1.5 maand al kan zeggen dat je over een relatie van ruim 3 jaar bent vind ik ontzettend knap! Ik heb er bijna een jaar over gedaan om over een relatie van 1.5 jaar te komen...
Mijn ex wilde destijds ook opeens praten en weet ik wat, terwijl hij het had uitgemaakt op een vrij lullige manier. Ik heb hem helemaal dood genegeerd en heb een ander tel. nummer genomen om van hem af te komen. Mijn advies luidt: ga niet in op haar verzoek tot praten, jij hebt daar niks aan. En aangezien zij degene is die het heeft uitgemaakt hoef je met haar echt geen rekening te houden.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_37180661
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:05 schreef Flibble het volgende:

[..]

Neem hier eens een kijkje!

Dat je na 1.5 maand al kan zeggen dat je over een relatie van ruim 3 jaar bent vind ik ontzettend knap! Ik heb er bijna een jaar over gedaan om over een relatie van 1.5 jaar te komen...
Mijn ex wilde destijds ook opeens praten en weet ik wat, terwijl hij het had uitgemaakt op een vrij lullige manier. Ik heb hem helemaal dood genegeerd en heb een ander tel. nummer genomen om van hem af te komen. Mijn advies luidt: ga niet in op haar verzoek tot praten, jij hebt daar niks aan. En aangezien zij degene is die het heeft uitgemaakt hoef je met haar echt geen rekening te houden.
Een jaar? Damn, ik moet nog lang
A dirty mind is a joy forever
  zaterdag 22 april 2006 @ 12:07:03 #30
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_37181855
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:14 schreef korenwolfje het volgende:

[..]

Een jaar? Damn, ik moet nog lang
Het hoeft niet bij iedereen zo lang te duren hoor!
En het was ook geen vol jaar, eerder 3 kwart jaar. Heel toevallig heeft hij me vandaag precies een jaar geleden gedumpt en ik ben nu echt wel over 'm heen!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_37183757
Sorry dat ik weer zo laat reageer, maar het internet op de hele campus doet het niet meer. Maar ik ga in ieder geval niet naar haar toe omdat zij dat graag wil, wat dat betreft bekijkt ze het maar. Gister dus ook aan haar laten weten ze was dus pissed enzo, en omdat ze kwaad was stuurde ze een sms-je. Ze wilde dus weten of ik tijdens de relatie vreemd was gegaan, omdat ze zich anders wil laten testen, en ze zette er ook bij dat ze dit wilde afsluiten voordat ze verder ging met iemand anders. Serieus zoiets kan je toch ook via de telefoon vragen of ben ik nu gek...ex-en
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_37184690
Zou er niet op reageren... OK ik zou het wel doen, maar dan in de trant van: Kan ik beter aan jou vragen. Als we dan toch bezig zijn.
pi_37197789
Hee, interessante wending. Ze probeert je wederom te manipuleren. Gewoon vragen of ze klachten heeft en of jij dus aanleiding hebt om je te laten testen.

Ik zou op een diplomatieke manier het contact verbreken. Inderdaad zeggen dat je je goed voelt tot zij belt of SMS't en dat je daarom geen contact meer wil. Natuurlijk niet zeggen dat je je kut voelt als ze belt maar doen voorkomen alsof zij de goede gang van zaken verstoort als een vlieg in je soepie.

Het lijkt me duidelijk dat deze dame nog niet over jou heen is en dat ze je wil raken. Dus wees zo nonchalant mogelijk, dan geef je haar niet wat ze wil.
pi_37214368
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hee, interessante wending. Ze probeert je wederom te manipuleren. Gewoon vragen of ze klachten heeft en of jij dus aanleiding hebt om je te laten testen.

Ik zou op een diplomatieke manier het contact verbreken. Inderdaad zeggen dat je je goed voelt tot zij belt of SMS't en dat je daarom geen contact meer wil. Natuurlijk niet zeggen dat je je kut voelt als ze belt maar doen voorkomen alsof zij de goede gang van zaken verstoort als een vlieg in je soepie.

Het lijkt me duidelijk dat deze dame nog niet over jou heen is en dat ze je wil raken. Dus wees zo nonchalant mogelijk, dan geef je haar niet wat ze wil.
Thnx voor alle reacties en vooral deze vind ik goed, ik heb altijd al het idee gehad dat ze me probeerde te manipuleren ook tijdens onze relatie. Als ik na 5 weken hard leren één avondje (direct na de toetsen) deed feesten was ze ook kwaad dat ik niet meteen naar haar toe kwam, maar nog eerst één feestje deed vieren met me studiegenoten, terwijl ik de dag erna wel meteen terug naar Weert ging naar haar. En ze vond dat mijn vrienden niet echt vrienden waren omdat we elkaar veel doen fucken zeg maar, en echte vrienden doen dat niet zei ze, ze had zelf geen vriendinnen. Misschien wilde ze wel dat ik mijn vrienden liet vallen voor haar en dat we dan lekker alleen met z'n 2tjes overblijven, ben blij dat ik mijn vrienden niet heb laten vallen. Ook nu zijn ze d'r voor mij. De laatste tijd heeft ze wel nieuwe mensen leren kennen en 'n eigen vrienden groepje opgebouwd, vlak voordat het uit was overigens. Kan me goed indenken dat die nieuwe vrienden van haar op haar in hebben zitten praten om het uit te maken met mij... volgens mij zijn die mensen beetje bekrompen en willen ze koste wat het kost alleen maar in hun eigen omgeving blijven, mijn ex wilde ook niet ergens anders wonen alleen maar thuis in Weert bij d'r familie, terwijl ik later graag in Rotterdam of Utrecht wil gaan wonen.

Ik had haar gister nog gebeld maar ze nam niet op, kreeg ik later nog een sms-je van: ik kan je nu ook niet meer terug bellen ik heb bezoek sorry bel morgen misschien wel groetjes <d'r naam>. Vooral dat woordje misschien he . ze heeft ook niet meer gebeld dat was de 21e toen ze dat sms-je stuurde.

En vooral jou laatste regel klinkt zo logisch Whoopsydaisy dat ze nog niet over mij heen is, nu ik kijk naar haar handelingen etc, vaag dat ik dat zelf niet gezien heb . Zodra er weer nieuws is dan laat ik het jullie weten. In ieder geval fijn dat ik zo mijn verhaal kwijt kan en dat er mensen zijn die echt willen helpen, thnx .

ps. ik heb haar trouwens niets meer laten weten of dat ik nog met iemand anders naar bed is geweest, moet ze mij maar bellen. Maar ik zit wel nog te twijfelen als ik in Weert ben om even langs te gaan, heb er ook nl nog 'n paar kleren liggen. Ben de komende tijd ook nog niet in Weert btw.

[ Bericht 8% gewijzigd door stribe op 23-04-2006 15:27:11 ]
pi_37214792
Zeg maar dat je inderdaad bent vreemdgegaan

Nee, oke, dat was niet netjes..
Maare, TS.. je komt er wel overheen
Zoek alleen niet zelf met haar contact meer, aangezien ze zo bot doet en als je een keer belt is het nog niet goed.. wat jou betreft is het toch klaar zo?
pi_37223299
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
Zeg maar dat je inderdaad bent vreemdgegaan

Nee, oke, dat was niet netjes..
Maare, TS.. je komt er wel overheen
Zoek alleen niet zelf met haar contact meer, aangezien ze zo bot doet en als je een keer belt is het nog niet goed.. wat jou betreft is het toch klaar zo?
Wat mij betref is het idd zo afgerond. Zou wel fijn zijn nu ff een tijdje niets meer van haar te horen. Na veel heen en weer te hebben ge-smst heb ik tegen haar gezegd van ga die test maar doen dan heb je zekerheid. Voor de complete test moet je dus ook 4 buisjes bloed prikken en ze is als de dood voor naalden .

Toen ik net iets met haar had toen hebben we ook beide zo'n test gedaan heb haar echt het ziekenhuis in moeten duwen, en toen ze aan de beurt was, was het helemaal drama.
  maandag 24 april 2006 @ 00:24:28 #37
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_37231972
Joh als je de volgende keer in Weert bent gaan we lekker een biertje doen!
Sammy was er vrijdag trouwens ook, was wel gezellig.
voor de rest: sterkte en laat je niet door dat kind manipuleren.

Grtz

J.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_37232869
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:24 schreef jpg97 het volgende:
Joh als je de volgende keer in Weert bent gaan we lekker een biertje doen!
Sammy was er vrijdag trouwens ook, was wel gezellig.
voor de rest: sterkte en laat je niet door dat kind manipuleren.

Grtz

J.
Duurt nog wel ff voordat ik weer in Weert ben, finals komen er weer aan, maar we zeker 'n biertje doen . Jij bent er gewoon iedere vrijdag?
  maandag 24 april 2006 @ 09:23:13 #39
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_37236277
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:56 schreef stribe het volgende:

[..]

Duurt nog wel ff voordat ik weer in Weert ben, finals komen er weer aan, maar we zeker 'n biertje doen . Jij bent er gewoon iedere vrijdag?
niet iedere vrijdag, maar wel vaak. Laat maar ff weten.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')