quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:Hee, interessante wending. Ze probeert je wederom te manipuleren. Gewoon vragen of ze klachten heeft en of jij dus aanleiding hebt om je te laten testen.
Ik zou op een diplomatieke manier het contact verbreken. Inderdaad zeggen dat je je goed voelt tot zij belt of SMS't en dat je daarom geen contact meer wil. Natuurlijk niet zeggen dat je je kut voelt als ze belt maar doen voorkomen alsof zij de goede gang van zaken verstoort als een vlieg in je soepie.
Het lijkt me duidelijk dat deze dame nog niet over jou heen is en dat ze je wil raken. Dus wees zo nonchalant mogelijk, dan geef je haar niet wat ze wil.
Thnx voor alle reacties
![]()
en vooral deze vind ik goed, ik heb altijd al het idee gehad dat ze me probeerde te manipuleren ook tijdens onze relatie. Als ik na 5 weken hard leren één avondje (direct na de toetsen) deed feesten was ze ook kwaad dat ik niet meteen naar haar toe kwam, maar nog eerst één feestje deed vieren met me studiegenoten, terwijl ik de dag erna wel meteen terug naar Weert ging naar haar. En ze vond dat mijn vrienden niet echt vrienden waren omdat we elkaar veel doen fucken zeg maar, en echte vrienden doen dat niet zei ze, ze had zelf geen vriendinnen. Misschien wilde ze wel dat ik mijn vrienden liet vallen voor haar en dat we dan lekker alleen met z'n 2tjes overblijven, ben blij dat ik mijn vrienden niet heb laten vallen. Ook nu zijn ze d'r voor mij. De laatste tijd heeft ze wel nieuwe mensen leren kennen en 'n eigen vrienden groepje opgebouwd, vlak voordat het uit was overigens. Kan me goed indenken dat die nieuwe vrienden van haar op haar in hebben zitten praten om het uit te maken met mij... volgens mij zijn die mensen beetje bekrompen en willen ze koste wat het kost alleen maar in hun eigen omgeving blijven, mijn ex wilde ook niet ergens anders wonen alleen maar thuis in Weert bij d'r familie, terwijl ik later graag in Rotterdam of Utrecht wil gaan wonen.
Ik had haar gister nog gebeld maar ze nam niet op, kreeg ik later nog een sms-je van: ik kan je nu ook niet meer terug bellen ik heb bezoek sorry bel morgen misschien wel groetjes <d'r naam>. Vooral dat woordje misschien he
![]()
. ze heeft ook niet meer gebeld dat was de 21e toen ze dat sms-je stuurde.
En vooral jou laatste regel klinkt zo logisch Whoopsydaisy dat ze nog niet over mij heen is, nu ik kijk naar haar handelingen etc, vaag dat ik dat zelf niet gezien heb
![]()
. Zodra er weer nieuws is dan laat ik het jullie weten. In ieder geval fijn dat ik zo mijn verhaal kwijt kan en dat er mensen zijn die echt willen helpen, thnx
![]()
.
ps. ik heb haar trouwens niets meer laten weten of dat ik nog met iemand anders naar bed is geweest, moet ze mij maar bellen. Maar ik zit wel nog te twijfelen als ik in Weert ben om even langs te gaan, heb er ook nl nog 'n paar kleren liggen. Ben de komende tijd ook nog niet in Weert btw.
[ Bericht 8% gewijzigd door stribe op 23-04-2006 15:27:11 ]