die gele is echt lelijk jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Jimmeh het volgende:
En bij die laatste gele cabrio bijv. booskijkers, e46 M grilletjes aan de zijkant, bling bling velgen, 1 en al sjonnie.....![]()
Valt tog wel mee, hij is iig lekker stilquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:37 schreef OG-Loco het volgende:
Alleen wat hangt er voor beestenpijp onder.
dat is toch geen coole car styling...quote:
ik zeg toch: Ik KRIJG van mn oom. Anders zou ik allang voor een GTItje gaan of Preludequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef zBus het volgende:
[..]
En Je HeBt OoK Al ZoVeEl RiJ ErVarInG, Ik ZoU MeTeEn VoOr Een GTI GaAn DiE HeEfT MeT eEn TsJiP MiNsTeNs ZoVeEl Pk. KaN Je zO EeN M5 ErUiT TrEkKeN![]()
is dat sarcastisch bedoeld??quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
yeah! be proud on your 102 hp!
kerel, niemand wil het wetenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik zeg toch: Ik KRIJG van mn oom. Anders zou ik allang voor een GTItje gaan of Prelude![]()
...
Jij bent zeker meer van de F40 en de Testarossaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:38 schreef Scalle-- het volgende:
Can't help it maar ik vind de nieuwe Ferrari's echt lelijk...
Nee, nog ouder: Ferrari 288 GTOquote:Op zondag 11 juni 2006 18:38 schreef da_rippah het volgende:
Jij bent zeker meer van de F40 en de Testarossa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |