Die bonnen zitten standaard in mijn beurs!quote:Op maandag 8 mei 2006 10:14 schreef Nugget het volgende:
Ik heb vrijdag een tas en een leuk petje/hoedje gekocht en ben totaal de bonnenactie vergeten.Was ook niet echt van plan te gaan winkelen maar het ging vanzelf
![]()
Had ik ook moeten doen idd.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die bonnen zitten standaard in mijn beurs!
Wuha! Die is zoo niet leuk die HM.quote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zo blij dat er nu ook een h&m bij mij in zwollywood is
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:07 schreef Skaai het volgende:
Deze kortingsbon is slecht voor mij, omdat ik een tassenverslaving heb.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
In de ELLE is een H&M paspoort toegevoegd waarin je bij elke besteding van 10 euro een stempel krijgt. Bij 5 stempels krijg je 50% korting op een aankoopbedrag van minimaal 50 euro.
Hm, gisteren net een tas gescoord.quote:
Hm, gisteren dus net voor 78 euro geshopped. Dan had ik mijn stempelkaart al vol. Ook maar alles terugbrengen en daarna weer kopen maar dan mét paspoort?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
In de ELLE is een H&M paspoort toegevoegd waarin je bij elke besteding van 10 euro een stempel krijgt. Bij 5 stempels krijg je 50% korting op een aankoopbedrag van minimaal 50 euro.
Oké. Tnx.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:19 schreef schatje het volgende:
Van juni.
Stempels worden gegeven van 24 mei t/m 25 juni 2006. De korting geldt t/m 2 juli 2006. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. En geen korting op afgeprijsde artikelen.
Jah.. Gemeen is dat..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ontzettende amateurs. De H&M website werkt niet in Safari..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |