Misschien wat overdreven, maar het komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dus haal je deze vergelijking erbij? Heb je ECHT geen verstand?
Baiha ook niet meerquote:Castelen kreeg rood omdat hij de doorgebroken Klaas-Jan Huntelaar had neergehaald. De aanklager stelde voor de Feyenoorder voor één duel te schorsen. Daarmee ging de rappe aanvaller akkoord. Zijn ploeggenoot André Bahia moet eveneens een wedstrijd toekijken vanwege de geelrode kaart die hij in de Arena ontving van scheidsrechter Eric Braamhaar.
Tot over een maandquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien wat overdreven, maar het komt op hetzelfde neer![]()
Tegen kuyt mag het johquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel doe normaal man idioot.... Net zoals die kindjes die gister de actie van Pienaar goed keurde omdat Feyenoord door speelde na de acteer actie van Boukhari![]()
bestel de DVDquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil een mirror!
Hoe was die van jou eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:47 schreef Jajong het volgende:
Er hebben na gister trouwens 8 Feyenoorders een weekban gekregen!!
Ik vond het al zo rustigquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:47 schreef Jajong het volgende:
Gek he moet mods die voor ajax zijn? Volgens mij werd er toch hard getrolt door jullie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:47 schreef Jajong het volgende:
Huilie. Wij smijten niet met ziektes. Wij maken geen afschuwelijke vergelijkingen. En degene die te ver gaat van ons wordt ook gebanned. In je mand dus, calimero.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek he moet mods die voor ajax zijn? Volgens mij werd er toch hard getrolt door jullie.
Rubbereend en Vaduz zijn volgens mij niet voor Ajax. Trek die eierdop nou es van je kop af.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek he moet mods die voor ajax zijn? Volgens mij werd er toch hard getrolt door jullie.
Vervelend, helemaal omdat die nergens om gingquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe was die van jou eigenlijk.
Mwah, Vaduz zegt altijd dat hij neutraal is, maar volgens mij is t toch stiekem een Ajaciedquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rubbereend en Vaduz zijn volgens mij niet voor Ajax. Trek die eierdop nou es van je kop af.
Idd Devv en Jajong zijn daar het voorbeeld wel van dat ze niet alleen jullie pakken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huilie. Wij smijten niet met ziektes. Wij maken geen afschuwelijke vergelijkingen. En degene die te ver gaat van ons wordt ook gebanned. In je mand dus, calimero.
Bans worden niet besproken, maar even een laatste opmerking daarover.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok, dan moeten we dat maar gelovenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, maar even een laatste opmerking daarover.
Na een wedstrijd is een beetje trollen en lachen echt niet erg, en ook je frustratie uiten niet. Dat is dit jaar andersom ook genoeg gebeurd. Gebeurt het structureel, dan gaan Ajacieden er ook af (is ook gebeurd nu).
Als je echter met allerlei ziektes en bedreigingen gaat komen en na waarschuwingen niet stopt, kun je gewoon even ergens anders heen. Heel simpel en heeft niks met Ajax-mods te maken.
Hmz niet gezienquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Erwtensoep doelde ik eigenlijk op, die nav gisteren ook een ban heeft...
Jij moet niet denkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok, dan moeten we dat maar gelovenAl denk ik er soms anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |