,,Waar blijft nou de die dvd"...?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef HeatWave het volgende:.
Echt de DVD opmerkingen waren niet van de lucht gisteren!
Ze waren ook gedoemd om zo op hun bek te gaan natuurlijk, dat KON gewoon niet anders..quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoor al een hele dag ook niets anders
Dat was niet alleen gisteren. Dat is hij zijn hele leven al...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
,,Waar blijft nou de die dvd"...?
Wat was die Dirk Kuyt een mongool zeg, gisteren. Hele tijd irritant doen enzo.
Ja, maar meestal is het dan ook gepaard met slim voetbal en vaak een goal, maar gisteren was ie meer aan het etteren dan aan het voetballen. Net als heel f'noord..quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat was niet alleen gisteren. Dat is hij zijn hele leven al...
Hoogmoed komt voor de val inderdaad...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze waren ook gedoemd om zo op hun bek te gaan natuurlijk, dat KON gewoon niet anders..
Over arrogantie gesproken.
Ja, die kans zit er wel gewoon in natuurlijk. Zo best was Ajax niet gisteren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val inderdaad...
Wat dat betreft zou het prima in het seizoen passen als wij straks van Groningen verliezen.
quote:Het grote AFC Ajax-topic #337: Tijd voor een dvdtje?
Ik zou het niet eens zo'n ramp vinden. Play-off systeem failliet, feyenoord terug op zijn plaats gezet...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val inderdaad...
Wat dat betreft zou het prima in het seizoen passen als wij straks van Groningen verliezen.
Tja... We verdienen het niet, al is het inderdaad jammer voor de waarschijnlijk goede ploeg die we gaan krijgen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja maar ik wil gewoon CL spelen volgend jaar......
Met nog 2 aankopen erbij ofzo kan er wel weer een heel leuk team staan..
las het even terug en moest weer lachen...quote:Ajax voorzitter Jaakke vond dat het behalen van de play-offs na het moeizame seizoen wel een felicitatie waard is. "Terugkijken doen we nog niet want het seizoen is nog niet afgelopen. Donderdag en zondag spelen we tegen Feyenoord. Die club heeft al een DVD uitgegeven met twee keer winst tegen Ajax. een derde kan er dus niet meer op. Misschien kunnen wij er een DVD'tje voor uitgeven" aldus Jaakke voor de microfoon van Langs de Lijn.
We verdienen het niet, maar de enige die het verdient is AZ, die zijn 2de geworden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja... We verdienen het niet, al is het inderdaad jammer voor de waarschijnlijk goede ploeg die we gaan krijgen...
Dan maar de UEFA-Cup winnen...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Dus als die het vergokken, dan wij maar. Groningen in de CL zie ik (nofi, goeie ploeg hoor) niet zitten..
quote:Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar is opgenomen in de voorlopige WK-selectie van Marco van Basten. De coach van het Nederlands voetbalelftal maakte vrijdag een lijst van 33 spelers bekend, van wie er uiteindelijk 23 zullen meegaan naar Duitsland. Op 15 mei volgt de definitieve keuze.
Huntelaar heeft nog nooit een interland gespeeld en kan niet meer worden getest door Van Basten omdat er voor 15 mei geen oefenduels zijn. Een aantal van de 33 spelers komt van 9 tot en met 12 mei bijeen in Noordwijk voor een extra trainingsstage. Dat zijn de spelers die reeds uitgespeeld zijn in hun competities.
Dat waren hele mooie partijen begin jaren 80quote:
nee, dat snap ik wel hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
daar zitten wij hier in het noorden niet zo mee
Babel, zozo...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Babel zijn ook geselecteerd
Het gebeurt in Engeland vaak genoeg in de play-off voor de PL de nummer 5 en 6 om die PL plek spelen - en het dan ook nog relatief goed doen ook in het jaar er op.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar heb je een punt, wat ik gisteren al zei, een play-off finale tussen de nummer 4 en 5 maakt de play-offs al failliet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |