Voortbereidendquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:05 schreef RM-rf het volgende:
e) in de keuken
goed scriptie-onderzoek.... wat doe je Voortbereidend VMBO?
Voortbereidend lolquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:05 schreef RM-rf het volgende:
e) in de keuken
goed scriptie-onderzoek.... wat doe je Voortbereidend VMBO?
Ja, ik heb trouwens wel een schurfthekel aan dat het koud is. Gewoon de thermostaat op 22 heren want zonder dekens koel je snel af.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:22 schreef tdayenne het volgende:
Nee, heb echt geen lievelingsplek. Als ik op de bank zit en we hebben zin, gebeurt het op de bank, zijn we in de keuken, gebeurt het daar. Het gebeurt overigens wel het meest gewoon in de slaapkamer, maar dat heeft dan meer met gemakzucht te maken. Ik heb wel een plek waar ik het niet wil doen in de winter, en dat is het aanrecht! is zoooooo vreselijk koud dan!!
inderdaad ja! helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik heb trouwens wel een schurfthekel aan dat het koud is. Gewoon de thermostaat op 22 heren want zonder dekens koel je snel af.
Heey MR Virgin, held!! Leg me uit hoe..quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:30 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik neuk jullie allemaal tegelijk
*ware aard komt boven (inclusief lage stem en adamsappel)*quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:30 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik neuk jullie allemaal tegelijk
daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:38 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
[..]
Heey MR Virgin, held!! Leg me uit hoe..
Hmmquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Alles waarbij de G-spot gestimuleerd word. Waar? Maakt me geen flikker uit.
Ja, maar dat is natuurlijk te algemene info voor een "scriptie" . Die leraar vind het niet wetenschappelijk juist onderbouwd als je aankomt met bovenstaande conclusie. Gelukkig maar dat er geen regels voor zijn, ik klaag ook niet over afwisselingquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:53 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
TS, zoals je al heb kunnen zien.. De meeste vrouwen houden van afwisseling en neuken wanneer ze er zin in hebben, of wanneer iemand als _Liquid_ ze zo enorm op kan geilen. Je bent trouwens ook een optie vergeten, buiten/openbare sex...
Hmm, zal ik vast bukkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:50 schreef _Liquid_ het volgende:
Rijen van 5 vormen graag
Blijf dan ook maar even staanquote:
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Doggystyle
In bed...
Of in zee, maar dan heb je bij doggystyle ernstig veel risico op verzuipen
Hij denkt, als ze toch zo staat, kan ik er ook nog wel even overheen. Is je fantasie om ooit eens bruut en anoniem genomen te worden ook meteen vervuldquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ontgaat mij hier een zeer sarcastische grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |