Je gaat naar de hel als je hiernaar luistert! Echt waar!!! Red je ziel nu het nog kan, arme drommel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Arrogante koe, jij hoeft voor mij niet te bepalen of ik iets mooi vind of niet, volgens mij is er iets mis met jouw algehele ontwikkeling![]()
Sorry dat ik je boos heb gemaakt: het was absoluut niet arrogant bedoeld!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Arrogante koe, jij hoeft voor mij niet te bepalen of ik iets mooi vind of niet, volgens mij is er iets mis met jouw algehele ontwikkeling![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:39 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je gaat naar de hel als je hiernaar luistert! Echt waar!!! Red je ziel nu het nog kan, arme drommel.
Ik heb sowieso niets met 'm (bij de Italiaan hoor je altijd zijn gehele reportoire voorbij komen van de originele Italiaanse artiesten), maar van dit kabouter-plop-gepingel word ik zenuwachtigquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:11 schreef buzzer het volgende:
Ik mag hem erg graag horen, maar dit nummer spoel ik echt rechtstreeks het riool in. Ik vind het echt helemaal niets
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:25 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag is rood de kleur op je lippenslipje
Vandaag is rood, want je bent ongesteld.
Vandaag is rood...
Het rood van menstruatiebloed,
het komt eruit in overvloed.
Het zorgt voor roodbedekte lakens en voor rood ondergoed,
Vandaag is rood het teken dat er 4 weken zijn geteld.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:25 schreef DemonRage het volgende:
Vandaag is rood de kleur op je lippen.
Vandaag is rood, want je bent ongesteld.
Vandaag is rood...
Het rood van menstruatiebloed,
het komt eruit in overvloed.
Het zorgt voor roodbedekte lakens en voor rood ondergoed,
Vandaag is rood het teken dat er 4 weken zijn geteld.
Da's precies de juiste omschrijving.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:20 schreef apestaartje het volgende:
een hoop kitcherige bombast.
Dat is wel een heel treffende omschrijving ja.quote:
en er zijn ook mensen die het een topplaat vindenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:44 schreef happyme28 het volgende:
en de massa koopt 't gewoon blind want het is Marcoooo Borsato.
Ja, maar die zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
en er zijn ook mensen die het een topplaat vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |