sorrie? Wat een onzinquote:Op maandag 24 april 2006 18:31 schreef Foxxy het volgende:
[..]Je moet er wel even bij vermelden dat die kaarten zelfs bij een pakje boter werden weggegeven![]()
Ja, die 5 minuten zal wel een radio-rip zijn, 8 minuten is te lang voor op de radio (meeste radiozenders).............quote:Op dinsdag 25 april 2006 04:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het blijft een heerlijk nummer, ook al zitten er stukjes van z'n vorige hits in, hier is gewoon heel goed over nagedacht
Maar wordt ie nou pas op 5 mei uitgebracht?
Heeft Giel Beelen 'm dan toch weer als eerste gedraaid?
En dan nog iets, de originele versie duurt iets van 8 minuten maar John Ewbank heeft 'm ingekort tot 5 minuten, hoe zit dat nou precies
k neem aan dat je dit ironisch bedoeld?quote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef PDOA het volgende:
Meesterlijk nummer. Grootmeesters zoals Satriani, Paul van Dijk en Queen verbleken bij dit fantastische originele meesterwerk!
het sarcasme droop er vanafquote:Op dinsdag 25 april 2006 07:21 schreef Joz het volgende:
[..]
k neem aan dat je dit ironisch bedoeld?
anders moet je ff supertramp luisteren > crime of the century(vooral t laatste gedeelte)
Heeft die Borsato dit onrechtmatig in zijn nummer gebruikt of met toestemming?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:00 schreef Pune het volgende:
Vanochtend bij Giel werd mijn ontdekking wereldkundig gemaakt en niet eens door mijzelf: Jawel, het IS Supertramp.
*Klopt zichzelf op schouder*
En daar gaan alle royaltiesquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:00 schreef Pune het volgende:
Vanochtend bij Giel werd mijn ontdekking wereldkundig gemaakt en niet eens door mijzelf: Jawel, het IS Supertramp.
*Klopt zichzelf op schouder*
quote:[
Ik dacht even aan een zin uit het boek Gimmick! van Joost Zwagerman:
"Pas op, niet aan dat wondje in je vinger zuigen! Als je vinger AIDS heb, heb jij het nou ook!"
![]()
Arrogante koe, jij hoeft voor mij niet te bepalen of ik iets mooi vind of niet, volgens mij is er iets mis met jouw algehele ontwikkelingquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:10 schreef Foxxy het volgende:
De kaartjes werden toch echt gratis weg gegeven. Ik heb het over die concerten van twee jaar terug (geloof ik). Zo ken ik iemand die kaartjes kreeg bij haar telefoonabonnement en ik geloof ook dat er iemand was die ze won via de staatsloterijshow. Niet erg verder, maar zeg dan niet dat hij al zijn concert uitverkoopt.
En als je dit een goed nummer vindt, is er iets mis met je muzikale ontwikkeling. Er is zoveel mooiere en tekstueel betere muziek!
Idd was ook het eerste waar ik aan dacht kan zo in de jingle van 538 voor koninginnedag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:22 schreef mark_03 het volgende:
Ik vind 'm steeds fijner worden. Apart, maar vooral dat stukje Lord of the Dance ... mooi.
Vind het echt zo'n Koninginnedagnummer (beetje vreemde titel voor een Koninginnedagnummer, maargoed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |