abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 19:32:57 #101
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_37253568
Denk dat M.B. ook nog wel in staat is om voor z'n moeder een gedichtje te schrijven met moederdag.
  maandag 24 april 2006 @ 19:45:35 #102
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_37254044
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:31 schreef Foxxy het volgende:

[..]Je moet er wel even bij vermelden dat die kaarten zelfs bij een pakje boter werden weggegeven
sorrie? Wat een onzin
ik heb mijn 2 kaarten voor 55¤ per stuk kunnen verkopen. Kon helaas niet gaan wegens vakantie (en de kaarten had ik bij het afsluiten van een Orange abbo gekregen)
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_37254200
Idd, mijn zus heeft keivroeg in de rij gestaan voor een kaartje, en letterlijk de helft van mijn sociale omgeving ging wel op een of andere dag naar zijn concert, en er was idd 1 dag waarop je met een abonnement van een mobiele telefoonaanbieder naar binnen kon, maar dat was gewoon een commerciële overeenkomst, niet omdat hij zijn kaartjes niet verkocht krijgt hoor

Je houdt ervan of niet, maar de meerderheid van NL behoort tot de 1e categorie.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_37254222
Meesterlijk nummer. Grootmeesters zoals Satriani, Paul van Dijk en Queen verbleken bij dit fantastische originele meesterwerk!
pi_37255307
Kijk, het is niet dat ik Marco Borsato niets vind, want met een boel van zijn nummers heb ik wel wat, "Ik leef niet meer voor jou" bijvoorbeeld, wat heel erg op mijn gescheiden ouders slaat, en dat nummer "Afscheid" is ook prachtig, maar met Rood heb ik helemaal niks. Sorry!
pi_37269077
Het blijft een heerlijk nummer, ook al zitten er stukjes van z'n vorige hits in, hier is gewoon heel goed over nagedacht
Maar wordt ie nou pas op 5 mei uitgebracht?
Heeft Giel Beelen 'm dan toch weer als eerste gedraaid?
En dan nog iets, de originele versie duurt iets van 8 minuten maar John Ewbank heeft 'm ingekort tot 5 minuten, hoe zit dat nou precies
  Moderator / Miss SHO dinsdag 25 april 2006 @ 04:57:33 #107
22592 crew  Ole
pi_37269085
Tja.. ik wist niet dat het de 'premiere'was..
Ik kom hier nog terug....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_37269251
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 04:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het blijft een heerlijk nummer, ook al zitten er stukjes van z'n vorige hits in, hier is gewoon heel goed over nagedacht
Maar wordt ie nou pas op 5 mei uitgebracht?
Heeft Giel Beelen 'm dan toch weer als eerste gedraaid?
En dan nog iets, de originele versie duurt iets van 8 minuten maar John Ewbank heeft 'm ingekort tot 5 minuten, hoe zit dat nou precies
Ja, die 5 minuten zal wel een radio-rip zijn, 8 minuten is te lang voor op de radio (meeste radiozenders).............
en de radio draait hem dus al maar het plebs kan hem vanaf 5 mei kopen..
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  dinsdag 25 april 2006 @ 07:21:37 #109
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_37269263
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef PDOA het volgende:
Meesterlijk nummer. Grootmeesters zoals Satriani, Paul van Dijk en Queen verbleken bij dit fantastische originele meesterwerk!
k neem aan dat je dit ironisch bedoeld?

anders moet je ff supertramp luisteren > crime of the century (vooral t laatste gedeelte)
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:39:55 #110
138448 PeZu
Suspended animation
pi_37269858
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 07:21 schreef Joz het volgende:

[..]

k neem aan dat je dit ironisch bedoeld?

anders moet je ff supertramp luisteren > crime of the century (vooral t laatste gedeelte)
het sarcasme droop er vanaf
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_37270079
Vanochtend bij Giel werd mijn ontdekking wereldkundig gemaakt en niet eens door mijzelf: Jawel, het IS Supertramp.

*Klopt zichzelf op schouder*
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  Redactie Frontpage dinsdag 25 april 2006 @ 09:01:00 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37270093
En ze vergelijken t met Bohemian Rapsody van Queen
pi_37271699
De kaartjes werden toch echt gratis weg gegeven. Ik heb het over die concerten van twee jaar terug (geloof ik). Zo ken ik iemand die kaartjes kreeg bij haar telefoonabonnement en ik geloof ook dat er iemand was die ze won via de staatsloterijshow. Niet erg verder, maar zeg dan niet dat hij al zijn concert uitverkoopt.

En als je dit een goed nummer vindt, is er iets mis met je muzikale ontwikkeling. Er is zoveel mooiere en tekstueel betere muziek!
pi_37271835
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:00 schreef Pune het volgende:
Vanochtend bij Giel werd mijn ontdekking wereldkundig gemaakt en niet eens door mijzelf: Jawel, het IS Supertramp.

Heeft die Borsato dit onrechtmatig in zijn nummer gebruikt of met toestemming?
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:24:01 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_37275612
wat een kutnummer zeg, ik hoorde 'm vanochtend voor het eerst.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37276369
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:00 schreef Pune het volgende:

En daar gaan alle royalties
pi_37276495
Ik ben nooit zo'n Borsato-fan geweest, maar vind "Rood" een goed nummer. Wat ik wél weer jammer vind, is hoe al na een paar dagen een complete overkill dreigt. Je kunt letterlijk de radio niet aanzetten of binnen 10 minuten hoor je Borsato wel ergens. Alleen deze ochtend alweer twee keer op de radio gehoord.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 april 2006 @ 12:59:33 #118
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37276657
Maar gaat t nummer nu over Leontien's ongesteldheidsdagen?
pi_37277417
Ik heet Marco Borsato en maak al 10 jaar dezelfde liedjes: saai en makkelijk verteerbaar. Ik moet wat verzinnen want anders kan ik straks alleen maar nog maar een concert houden voor Leontien in de slaapkamer. Nou dan breng ik maar een zogenaamd geforceerd vernieuwend liedje uit en probeer mn muzikale carriere met 10 jaar te verlengen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:05:05 #120
104962 SilverRocket
longtime sunshine upon me
pi_37278624
quote:
[
Ik dacht even aan een zin uit het boek Gimmick! van Joost Zwagerman:
"Pas op, niet aan dat wondje in je vinger zuigen! Als je vinger AIDS heb, heb jij het nou ook!"
Mooie quote van Groen !
And it's so sad to see the world agree
That they'd rather see their faces fill with flies
All when I'd want to keep white roses in their eyes
pi_37286677
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:10 schreef Foxxy het volgende:
De kaartjes werden toch echt gratis weg gegeven. Ik heb het over die concerten van twee jaar terug (geloof ik). Zo ken ik iemand die kaartjes kreeg bij haar telefoonabonnement en ik geloof ook dat er iemand was die ze won via de staatsloterijshow. Niet erg verder, maar zeg dan niet dat hij al zijn concert uitverkoopt.

En als je dit een goed nummer vindt, is er iets mis met je muzikale ontwikkeling. Er is zoveel mooiere en tekstueel betere muziek!
Arrogante koe, jij hoeft voor mij niet te bepalen of ik iets mooi vind of niet, volgens mij is er iets mis met jouw algehele ontwikkeling
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:11:24 #122
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37288118
Ik mag hem erg graag horen, maar dit nummer spoel ik echt rechtstreeks het riool in. Ik vind het echt helemaal niets
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_37288407
Heel erg goed nummer
pi_37288506
Ik vind 'm steeds fijner worden. Apart, maar vooral dat stukje Lord of the Dance ... mooi .
Vind het echt zo'n Koninginnedagnummer (beetje vreemde titel voor een Koninginnedagnummer, maargoed )
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_37288564
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:22 schreef mark_03 het volgende:
Ik vind 'm steeds fijner worden. Apart, maar vooral dat stukje Lord of the Dance ... mooi .
Vind het echt zo'n Koninginnedagnummer (beetje vreemde titel voor een Koninginnedagnummer, maargoed )
Idd was ook het eerste waar ik aan dacht kan zo in de jingle van 538 voor koninginnedag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')