Misschien ben ik naïef maar ik zie Marco Borsato nog niet denken "zullen we lekker gewoon Crime of the Century jatten!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef Pune het volgende:
[..]
Jawel hoor: Crime of the century van Supertramp.
Schaamteloos vanaf 2:08 bijna 1 op 1 overgenomen. Huppakee.![]()
Baggerplaat, echt. Marco Borsato dan, hè.
Toeval bestaat niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Misschien ben ik naïef maar ik zie Marco Borsato nog niet denken "zullen we lekker gewoon Crime of the Century jatten!!kan het geen toeval zijn?
Misschien zou hij dat eens moeten doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb toch anders ooit gehoord dat John Ewbank nooit naar andere muziek luisterde,
Als het alleen jou opvalt, dan ligt het misschien wel aan jouquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Pune het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet.
En als het bestaat kan ik me niet voorstellen dat hij dit maanden repeteert met zijn band en orkest en dat niemand in die periode opvalt dat dat stukje toch bekend klinkt. Besides, van Supertramp blijf je gewoon af.
Ok, misschien niet met voorbedachte rade, helaas wel ongestraft.![]()
Gimmick!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
En dat gelul met die doorn waar ie in grijpt dan. Wat een sukkel![]()
Toen ik dat zinnetje hoorde op de radio vanochtend moest ik ook![]()
Ik dacht even aan een zin uit het boek Gimmick! van Joost Zwagerman:
"Pas op, niet aan dat wondje in je vinger zuigen! Als je vinger AIDS heb, heb jij het nou ook!"
![]()
Als je dat serieus meent dien je ritueel verbrand te worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef BUG80 het volgende:
Dit is de Bohemian Rhapsody van de 21e eeuw!
Wat denk je.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:38 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent dien je ritueel verbrand te worden.![]()
Dan heb je dus geen verstand van muziek en dien jij ook ritueel geroosterd te worden...quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:38 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent dien je ritueel verbrand te worden.![]()
Bohemian Rhapsody is zoooooooveel beter dan die ransbagger die Borsato nu uitbrengt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen verstand van muziek en dien jij ook ritueel geroosterd te worden...![]()
Voor mensen zonder smaak wel jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is zoooooooveel beter dan die ransbagger die Borsato nu uitbrengt.
Bohemian Rhapsody is zooooooo overgewaardeerdquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is zoooooooveel beter dan die ransbagger die Borsato nu uitbrengt.
Bedoel je hiermee dat een Borsato nummer goed vinden onder goede smaak valtquote:
Dat hij steeds die award wint zegt enorm veel over de rest van Nederland, of beter gezegd over de stemmers en het TMF publiek.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:07 schreef Bergie88 het volgende:
Ik hoorde hem afgelopen week bij 'goedenmorgen nederland'. Eerst dacht ik daar heb je hem weer met z'n zielige liedjes altijd. Het begon dus ook zielig. Maar toen die lekkere trance deun erin kwam. Helemaal geweldig. Iedere keer iets anders en hij blijft mij verbazen. Zet maar weer de volgende TMF award beste nationale manelijke artiest van het jaar voor hem klaar!!
Doe es niet zo arrogant en laat mensen hun eigen mening hebben over wat ze wel of niet mooi vinden. Dat hoeft toch niet af te hangen van wat jij al dan niet poëtisch, melodieus of mooi genoeg vindt?quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat hij steeds die award wint zegt enorm veel over de rest van Nederland, of beter gezegd over de stemmers en het TMF publiek.
oranje bedoel jequote:Op zondag 23 april 2006 10:32 schreef Darkestlight het volgende:
Goeie plaat. De kleur is niet wit deze zomer, maar rood
Maar als er een iemand altijd (10 keer achter elkaar!!!) de award van beste binnenlandse artiest wint, dan zegt dat of wat over de rest van het land of iets over de stemmers. En dat die artiest zelf alleen maar zingt en anderen zijn nummers laat schrijven, dan kun je wat mij betreft nooit spreken van beste artiest.quote:Op zondag 23 april 2006 00:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Doe es niet zo arrogant en laat mensen hun eigen mening hebben over wat ze wel of niet mooi vinden. Dat hoeft toch niet af te hangen van wat jij al dan niet poëtisch, melodieus of mooi genoeg vindt?
De TMF Award is voor beste ZANGER nationaal niet voor beste ARTIEST nationaal.quote:Op zondag 23 april 2006 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar als er een iemand altijd (10 keer achter elkaar!!!) de award van beste binnenlandse artiest wint, dan zegt dat of wat over de rest van het land of iets over de stemmers. En dat die artiest zelf alleen maar zingt en anderen zijn nummers laat schrijven, dan kun je wat mij betreft nooit spreken van beste artiest.
ok, mijn foutquote:Op zondag 23 april 2006 17:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
De TMF Award is voor beste ZANGER nationaal niet voor beste ARTIEST nationaal.![]()
zie je, ZIE JE!!quote:Op zondag 23 april 2006 19:06 schreef Foxxy het volgende:
Ik zat gister een of ander fout reis-programma te kijken op SBS6. Instrumentaal stukje van het nummer van Marco Borsato was onder het programma geplakt. Erg slim om het nummer zo te pluggen bij het SBS-publiek.
Verder blijft het natuurlijk een draak van een nummer. En dan ook nog jatten van Supertramp!
-edit-
Luister net Crime of the Century van Supertramp. Wat een onwijs stuk jatwerk van die Borsato. Of nou ja, van zijn producer. Borsato weet waarschijnlijk niet eens dat er een band bestaat met de naam 'Supertramp'.
Gelul, dat is gewoon de stijl dat vorig jaar al bij concerten met het symphonica-orkest is gebruikt, dus niks gejat. Ik heb dat nummer is beluisterd, maar het lijkt er totaal niet opquote:Op zondag 23 april 2006 19:06 schreef Foxxy het volgende:
Ik zat gister een of ander fout reis-programma te kijken op SBS6. Instrumentaal stukje van het nummer van Marco Borsato was onder het programma geplakt. Erg slim om het nummer zo te pluggen bij het SBS-publiek.
Verder blijft het natuurlijk een draak van een nummer. En dan ook nog jatten van Supertramp!
-edit-
Luister net Crime of the Century van Supertramp. Wat een onwijs stuk jatwerk van die Borsato. Of nou ja, van zijn producer. Borsato weet waarschijnlijk niet eens dat er een band bestaat met de naam 'Supertramp'.
Nee hoor, het lijkt er helemaal niet opquote:Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Domenica het volgende:
[..]
Gelul, dat is gewoon de stijl dat vorig jaar al bij concerten met het symphonica-orkest is gebruikt, dus niks gejat. Ik heb dat nummer is beluisterd, maar het lijkt er totaal niet op
Marco Borsato zingt niet, hij spreekt al zijn nummers inquote:Op maandag 24 april 2006 15:29 schreef Liquidist het volgende:
geweldige plaat.. geweldige zanger! Heb supertramp ook beluisterd en vind 't er totaal niet op lijken.
tuurlijk, daarom ook zo'n 300.000 mensen in de Kuip tijdens 5 concerten op rij. Omdat hij niet zingt, maar spreekt.quote:Op maandag 24 april 2006 16:36 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Marco Borsato zingt niet, hij spreekt al zijn nummers in.
Ik vind wat hij doet geen zingen. Kan aan mij liggen.quote:Op maandag 24 april 2006 16:41 schreef Liquidist het volgende:
[..]
tuurlijk, daarom ook zo'n 300.000 mensen in de Kuip tijdens 5 concerten op rij. Omdat hij niet zingt, maar spreekt.
Als je iets roept, zorg dan dat het waar isquote:Op maandag 24 april 2006 18:31 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik vind wat hij doet geen zingen. Kan aan mij liggen.
Je moet er wel even bij vermelden dat die kaarten zelfs bij een pakje boter werden weggegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |