Misschien ben ik naïef maar ik zie Marco Borsato nog niet denken "zullen we lekker gewoon Crime of the Century jatten!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:28 schreef Pune het volgende:
[..]
Jawel hoor: Crime of the century van Supertramp.
Schaamteloos vanaf 2:08 bijna 1 op 1 overgenomen. Huppakee.![]()
Baggerplaat, echt. Marco Borsato dan, hè.
Toeval bestaat niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Misschien ben ik naïef maar ik zie Marco Borsato nog niet denken "zullen we lekker gewoon Crime of the Century jatten!!kan het geen toeval zijn?
Misschien zou hij dat eens moeten doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb toch anders ooit gehoord dat John Ewbank nooit naar andere muziek luisterde,
Als het alleen jou opvalt, dan ligt het misschien wel aan jouquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Pune het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet.
En als het bestaat kan ik me niet voorstellen dat hij dit maanden repeteert met zijn band en orkest en dat niemand in die periode opvalt dat dat stukje toch bekend klinkt. Besides, van Supertramp blijf je gewoon af.
Ok, misschien niet met voorbedachte rade, helaas wel ongestraft.![]()
Gimmick!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
En dat gelul met die doorn waar ie in grijpt dan. Wat een sukkel![]()
Toen ik dat zinnetje hoorde op de radio vanochtend moest ik ook![]()
Ik dacht even aan een zin uit het boek Gimmick! van Joost Zwagerman:
"Pas op, niet aan dat wondje in je vinger zuigen! Als je vinger AIDS heb, heb jij het nou ook!"
![]()
Als je dat serieus meent dien je ritueel verbrand te worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:04 schreef BUG80 het volgende:
Dit is de Bohemian Rhapsody van de 21e eeuw!
Wat denk je.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:38 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent dien je ritueel verbrand te worden.![]()
Dan heb je dus geen verstand van muziek en dien jij ook ritueel geroosterd te worden...quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:38 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent dien je ritueel verbrand te worden.![]()
Bohemian Rhapsody is zoooooooveel beter dan die ransbagger die Borsato nu uitbrengt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen verstand van muziek en dien jij ook ritueel geroosterd te worden...![]()
Voor mensen zonder smaak wel jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is zoooooooveel beter dan die ransbagger die Borsato nu uitbrengt.
Bohemian Rhapsody is zooooooo overgewaardeerdquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is zoooooooveel beter dan die ransbagger die Borsato nu uitbrengt.
Bedoel je hiermee dat een Borsato nummer goed vinden onder goede smaak valtquote:
Dat hij steeds die award wint zegt enorm veel over de rest van Nederland, of beter gezegd over de stemmers en het TMF publiek.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:07 schreef Bergie88 het volgende:
Ik hoorde hem afgelopen week bij 'goedenmorgen nederland'. Eerst dacht ik daar heb je hem weer met z'n zielige liedjes altijd. Het begon dus ook zielig. Maar toen die lekkere trance deun erin kwam. Helemaal geweldig. Iedere keer iets anders en hij blijft mij verbazen. Zet maar weer de volgende TMF award beste nationale manelijke artiest van het jaar voor hem klaar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |