mogolquote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef TiM15 het volgende:
bedankt ijsmeis![]()
![]()
en fuck you tonks..jij bent hier de kk mogol![]()
Veel nakijken.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt de uitslag van de spellingstest er niet?
Waar staat dat ie niet komt dat?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt de uitslag van de spellingstest er niet?
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef tonks het volgende:
boeman, waarom heb ik eigenlijk zoveel notes van jou
Ik beantwoord alleen intelligente vragen.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef tonks het volgende:
boeman, waarom heb ik eigenlijk zoveel notes van jou
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:15 schreef TiM15 het volgende:
he hou kan ik me w8woord veranderen?, want me huidige w8woord werkt niet meer ofzo..ik kan me profiel dus niet meer bewerken e.d.
![]()
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:29 schreef TiM15 het volgende:
en hoe kan je die naar je toe laten mailen dan?![]()
![]()
![]()
Nuut. Alleen jullie 2.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:27 schreef tonks het volgende:
Hey messengie, er gingen wel meer mensen offtopic hoor!
Het zal mn reet roesten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nog 1 keertje voor Messenga danHet is óf ijsmeis óf IJsmeis.
Ik moet niks, zegt mijn vader altijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden dat moeten doen.
En in dit geval heb ik gelijk. Ik stel de grens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet niks, zegt mijn vader altijdMijn vader heeft altijd gelijk. Écht.
Heul nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
En in dit geval heb ik gelijk. Ik stel de grens.
Als ik meerdere malen jullie waarschuw vanwege het feit dat jullie zitten te sc'en met zn 2en en dat je moet stoppen met offtopic posten, wat jullie vervolgens niet doen, is dat een logisch tijdelijk gevolg ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul nietJe gooit alleen een topicje op slot. Nou boe-fucking-hoe, dat geeft je nog geen gelijk.
Ik lig er niet wakker vanquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als ik meerdere malen jullie waarschuw vanwege het feit dat jullie zitten te sc'en met zn 2en en dat je moet stoppen met offtopic posten, wat jullie vervolgens niet doen, is dat een logisch tijdelijk gevolg ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |