Omdat die van jou inging op hun reacties en dus compleet overbodig was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 hele reacties
En daarbij, waarom edit je die van hen en verwijder je die van mij
En die van hun zijn niet overbodig nu?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:14 schreef Boeman het volgende:
[..]
Omdat die van jou inging op hun reacties en dus compleet overbodig was.
En dan, nu 3 reacties ja, scheelt me morgenvroeg puinruimen.
Jouw reactie was een gevolg van hun reacties. De oorzaak laat ik staan, de gevolgen haal ik weg. En over laf zijn of niet:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die van hun zijn niet overbodig nu?
Dus je loopt een discussietje gewoonweg uit de weg. Beetje laf.
Een hele aandachtsgeile user ben je Tonks.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
Een hele rare mod ben je Boeman.
En jij bent? Juist. oprotten dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een hele aandachtsgeile user ben je Tonks.
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
Een hele rare mod ben je Boeman.
.
Er kan best normaal een topic gevuld worden. Moet geen probleem zijn, lukt altijd, dus nu ook. Als er gewoon minder gemekkerd wordt is er niks aan de hand. Zodra deze vol is kan de volgende open.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, post dan in dat nieuwe topic dat ik had gemaakt gewoon van 'nieuwe ronde, nieuwe kansen' ofzo, maar dat topic dichtdoen en hier een paar posts verwijderen zodat deze opnieuw vol kan is gewoon triest.
Je had gewoon in dat nieuwe topic overnieuw kunnen beginnenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
Er kan best normaal een topic gevuld worden. Moet geen probleem zijn, lukt altijd, dus nu ook. Als er gewoon minder gemekkerd wordt is er niks aan de hand. Zodra deze vol is kan de volgende open.
Er liep nog een topic, dus waarom overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had gewoon in dat nieuwe topic overnieuw kunnen beginnen. Maarja, doe maar waar jij je lekker bij voelt
.
Dat topic was al dicht en toen ging jij pas reacties weghalenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
Er liep nog een topic, dus waarom overnieuw beginnen.
Na 300 posts mag hij dicht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat topic was al dicht en toen ging jij pas reacties weghalen
Ohquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Het topic had 300 reacties.
Hij was dicht.
Nu snap ik je punt pas, zie reactie op tonksquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had gewoon in dat nieuwe topic overnieuw kunnen beginnen. Maarja, doe maar waar jij je lekker bij voelt
.
Dat zal allemaal wel, maar voor slowchat hebben we de SC-reeks lopen. Misschien ben ik naïef, maar dit topic geef ik toch nog een kans.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het topic was juist zo leuk met de slowchat.
Maar je hebt nu meer als de helft van het topic verwijdert. Maar niet goed, want hier en daar staat er nog een losse post die nergens meer op slaat.
Het topic was toch al kansloos, gooi het dan op slot!
En, waar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
hey.. hoe zit dit..
ze beledigen me.. ik verdedig me... ik word verwijderd....
beetje selectief denk je zelf ook niet?
Hier: Br33Z4h T0p1( D33l 54: cHeck mii Do3n!!1quote:
Je jat mijn tekstenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:48 schreef Messenga het volgende:
Oh, daar.
Ja, té veel gezeik gaat weg. En nja, ik zou het comment niet maken, je bent best eeen knap meisje.
Selectief? Nee denk ik zelf nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
hey.. hoe zit dit..
ze beledigen me.. ik verdedig me... ik word verwijderd....
beetje selectief denk je zelf ook niet?
Moet je er wellicht ook even bij vermelden wat SC betekend, en waar ze dat kan doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
Selectief? Nee denk ik zelf niet.
Lees mijn reacties in dat topic nog maar eens goed, dan weet je waarom ik posts verwijder.
Heb je wel een punt jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Moet je er wellicht ook even bij vermelden wat SC betekend, en waar ze dat kan doen.
't Is een newbie hè.
Een gif is een bestandsextensie. als je .gif bedoeld. net als een jpgquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef TiM15 het volgende:
he wtf is gif?![]()
en aub geen gekanker over dat ik een noob ofzo ben.
alvast bedankt![]()
jpg is van een plaatje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef TiM15 het volgende:
ja bedankt..![]()
wat is een jpg? en bestandsextensie?![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw icoontje (plaatje links naast je berichtjes) is een .gifquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef TiM15 het volgende:
ja bedankt..![]()
wat is een jpg? en bestandsextensie?![]()
![]()
![]()
![]()
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |