Gelukkig bedoelde je het dus niet zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:57 schreef Slicky het volgende:
Ja zo kan je het dus ook opvatten.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
Stikkertje dan.
En Owja, dat PUB Meet Topic hoeft niet gestikkert.
Het vorige was ook sticky hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat we niet 10 stikkertjes hoeven
En de SC is niet belangrijk?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Het vorige was ook sticky hoor.
Dit is ook een belangrijk topic, zou eigenlijk niet weten waarom niet.
Maar VASND heeft wel gelijk, vorige was idd stickyquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
En de SC is niet belangrijk?Als hij goed loopt staat hij toch altijd bovenaan de AT. Ik zie het probleem niet zo.
Naschoppen! Ban!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
De PUB: #900 Nummer 900, door 14.gif !!
kan wel slotje op enzo
quote:
PI lieverdquote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik geef alleen maar aan dat er wel een slotje op kan
Ze dachten dat die andere vol was denk ikquote:
Ze is gewaarschuwd, ook persoonlijk, dus ze zal zich wel wat rustiger moeten houden.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
Mess of Boeman?
Om eerlijk te zijn word ik helemaal gek van dat Suus ding in de Breezah-reeks. Ze loopt constant maar te reageren op de foto's, beetje zichzelf op te hemelen en te lullen. Dat ze dan af en toe een foto plaatst is wel leuk, maar de helft van het topic staat alweer vol met haar posts.
Weet niet of er iets aan te doen is, maar ik vind het uitermate storend, en ik ben volgens mij niet de enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |